پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

در کنفرانس IFA برلین، گوشی قابل انعطاف لنوو معرفی میشود

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

در کنفرانس IFA برلین، گوشی قابل انعطاف لنوو معرفی میشود

در رویداد Lenovo Tech World سانفرانسیسکو، کمپانی لنوو طرح مفهومی از یک تبلت و یک گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف را به نمایش گذاشت. حالا با انتشار یک ویدئوی رسمی تبلیغاتی از این کمپانی، به زودی گوشی قابل انعطاف این شرکت در  کنفرانس IFA برلین معرفی میشود.

در این ویدئو، لنوو تعدادی از محصولات جدید این کمپانی را که قرار است در کنفرانس IFA 2016 برلین معرفی کند، به نمایش گذاشته است. یک لپ تاپ Lenovo Yoga جدید، نوع جدیدی از صفحه کلید و از همه مهمتر یک گوشی با نمایشگر قابل انعطاف و یک تبلت تاشو در این ویدوو خودنمایی می کنند.

سامسونگ و ال جی هم در ردیف تولید کنندگان گوشی  های قابل انعطاف قرار می گیرند. سامسونگ می گوید که گوشی های منعطف این کمپانی در سال 2017 راهی بازار خواهند شد و ممکن است که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) به نمایش درآیند.

از سوی دیگر کمپانی LG تاکنون دو گوشی هوشمند با قابلیت خمیدگی به بازار معرفی کرده است. G Flex و G Flex 2 نام این دو اسمارت فون است؛ از خبرهای منتشر شده این گونه برداشت می شود که این کمپانی کره ای در حال آماده سازی خود برای راه اندازی یک گوشی هوشمند قابل انعطاف در سال آینده است.

اگر لنوو بتواند گوشی منعطف خود را امسال معرفی کند، رسما اولین شرکتی خواهد بود که موفق شده تا چنین محصولی را به کارنامه کاری خود اضافه کند. چیزی که درباره گوشی های قابل انعطاف جلب توجه می کند، تنها نمایشگر آن نخواهد بود. یک گوشی هوشمند اجزا بسیار زیادی مانند باتری دارد که به راحتی خم نخواهد شد.

31 آگوست (10 شهریور ماه) نمایشگاه برلین افتتاح میشود و تا آن مدت باید صبر کرد و دید لنوو گوشی هوشمند خمدیه خود را معرفی می کند یا خیر؟

نظر شما در مورد گوشی های با قابلیت خمیده چست؟

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.