پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

جوایز طراحی IF ۲۰۱۸ ؛ بار دیگر طراحی های جسورانه هواوی

پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

جوایز طراحی IF ۲۰۱۸ ؛ بار دیگر طراحی های جسورانه هواوی

برندگان جوایز طراحی IF 2018 مشخص شدند. امسال مشابه سال‌های گذشته هواوی در این مسابقات عملکرد بی‌نظیری داشت. چهار محصول این شرکت یعنی میت بوک ایکس، میت 10، میت 10 پرو و نوا 2 توانستند جایزه معتبر iF Design Award را دریافت کنند.

در سال گذشته هواوی موفق شد تا 5 جایزه از مسابقات طراحی IF برای 5 محصول خود کسب کند. امسال هم در مسابقات IF 2018، 4 محصول این شرکت تحت نام‌های هواوی نوا 2 (Huawei Nova 2)، هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro)، هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و هواوی میت بوک ایکس (Huawei MateBook X) موفق به کسب جایزه معتبر iF Design Award  شدند.

مسابقه طراحی IF در سال 1953 توسط انجمن طراحی صنعتی هانوفر به وجود آمد و قدیمی‌ترین آژانس طراحی صنعتی آلمان به شمار می‌رود که هر ساله هم مسابقاتی تحت عنوان طراحی IF برگزار می‌کند. IF DESIGN AWARD یکی از برجسته‌ترین و ارزشمند‌ترین مسابقات طراحی دنیا به شمار می‌رود که هماهنگی‌های آن توسط شرکت iF International Forum Design GmbH صورت می‌پذیرد.

هر‌ساله از 54 کشور دنیا 2955 شرکت‌کننده با 6402 مدرک تخصصی وارد این مسابقات می‌شوند. برندگان نهایی نیز توسط یک هیات داوری متشکل از 63 کارشناس مستقل بین المللی در بندر هامبورگ معرفی می‌شوند که نشان از مفهوم طراحی پیشرو در جهان و نوآوری‌های تکنولوژی دارد.

برندگان جوایز طراحی IF 2018

1. هواوی میت بوک ایکس
MateBook X یکی از زیباترین و جذاب‌ترین کامپیوتر‌های سال 2017 است. این مجموعه به دلیل کمی مربع شکل بودن نسبت به لپ‌تاپ‌های فعلی بسیار طراحی هیجان‌انگیز و نوآورانه‌ای دارد. این دستگاه مجهز به نمایشگر 13 اینچی می‌باشد. قاب کناری نمایشگر هم بسیار نازک است و چشمان کاربر را بر روی صفحه‌نمایش متمرکز می‌کند. این دستگاه وزنی معادل 1.05 کیلوگرم و ضخامتی در حدود 12.5 میلی‌متر دارد که حمل این دستگاه را بسیار آسان می‌کند. این دستگاه دارای پردازشگر th Generation Intel Core i7 می‌باشد تا هم در عرصه سرگرمی و هم کار‌های اداری عملکردی خوب داشته باشد. HUAWEI MateBook X کوچک اما قدرتمند است و مهندسی طراحی این دستگاه طوری است که بیشتر از گذشته خنک می‌ماند و جریان هوا در زیر دستگاه همواره در جریان است.

2. هواوی میت 10
تکنولوژی HDR 10 به شما دستگاهی پیشرفته با قابلیت‌های جدید هدیه می‌دهد. در واقع HUAWEI Mate 10 یک گوشی قدرتمند می‌باشد. این دستگاه دارای یک پوشش شیشه‌ای در جلو و پشت دستگاه است . نمایشگر این دستگاه 5.9 اینچی بوده و نسب تصویر معادل 16:9 و حاشیه‌های باریکی دارد. همچنین استفاده از فناوری HDR10 وضوح رنگ بالا را برای این صفحه‌نمایش به ارمغان می‌آورد. شیشه دستگاه در دمای 700 درجه سانتی‌گراد شکل گرفته تا کیفیت عالی و طراحی جذابی داشته باشد.

3. هواوی میت 10 پرو
HUAWEI Mate 10 Pro مجهز به صفحه‌نمایشی 6 اینچی همراه با نسبت تصویر 18:9 و فناوری HDR10 می‌باشد که برای رنگ‌های روشن طراحی شده است. این گوشی دارای دوربین‌های لنز دوگانه می‌باشد که طراحی دستگاه را به تقارن می‌رساند. شیشه منحنی ارگونومیک هم به راحتی در دست جای می‌گیرد و خوش‌دست می‌باشد و حس خوبی را به کاربران منتقل می‌کند. این دستگاه همانند میت 10 دارای پوشش شیشه‌ای است که در دمای 700 درجه شکل گرفته و مقاومت بسیار خوبی دارد و در پشت و جلوی گوشی به کار رفته است. این گوشی با کسب گواهی IP67 در برابر آب و گرد و غبار با تمام شرایط آب و هوایی و سبک زندگی‌های متفاوت سازگار است.

4. هواوی نوا 2
HUAWEI nova 2 Plusدستگاهی که همه چیز را یک‌جا به شما ارئه می‌کند! این دستگاه بسیار هوشمند است و برای زندگی‌های هوشمندانه طراحی شده است. باریک بودن،کم وزن بودن و قدرت بدنه و عملکرد بالای سخت‌افزار این دستگاه خلاصه مشخصات آن می‌باشد. ضخامت این گوشی 6.9 میلی‌متر می‌باشد و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه نیز بسیار قابل توجه است. صفحه‌نمایش این گوشی 2.5 بعدی می‌باشد که به همراه حاشیه باریک، یک نمایشگر قابل با طراحی قدرتمند ارائه می‌کند.

نوآوری، منبع توسعه هواوی می‌باشد و این شرکت همیشه و همه جا از این موهبت استفاده کرده است و همواره در تلاش برای تحقیق و یافتن طراحی‌های جدید بوده و تکاپویی خود را برای ارائه محصولات جدید و متفاوت از دست نداده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.