پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

تصاویر هواوی پی ۲۰ ، پی ۲۰ پرو و پی ۲۰ پلاس با دوربین سه گانه

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

تصاویر هواوی پی ۲۰ ، پی ۲۰ پرو و پی ۲۰ پلاس با دوربین سه گانه

ویبیو جدیدا اطلاعاتی در رابطه با هواوی پی 20 هواوی پی 20 پرو و هواوی پی 20 پلاس همراه با اطلاعات و مشخصات انها را بیرون داده است.

پس از معرفی گوشی های سری میت 10 هواوی با نمایشگر کم حاشیه و سخت افزارهای قدرتمند حالا نوبت به نسل جدید پرچمداران سری p با طراحی متفاوت و منحصر به فرد رسیده است. نکته قابل توجه در این تلفن های هوشمند استفاده از دوربین 40 مگاپیکسلی در قاب پشتی است. اخیرا پتنت هایی از شرکت هواوی به بیرون درز کرده که نشان از فناوری جدید دوربین یعنی استفاده از دوربین سه گانه این کمپانی میدهد.

از نظر ظاهری دو گوشی تازه معرفی شده یعنی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس مشابه هستند و هردوی انها از طراحی مشابه میت 10 بهره می برند. هر دوی آنها از صفحه نمایش کم حاشیه و کلید هوم استفاده می کنند. در بخش قاب پشتی هم تنها تفاوت این دو در چینش افقی و عمودی دوربین ها است. با توجه به آنکه هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این گوشی در دست نیست اما سازندگان قرار است از تراشه کایرین 970 استفاده کنند. همچنین به نظر میرسد این گوشی ها در دو نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهند رسید.

هواوی پی 20 پرو یعنی پرچمدار جدید هواوی با طراحی شبیه ایفون ایکس، با بریدگی بالای صفحه تولید خواهد شد. سازندگان با کاهش حاشیه های صفحه تا حد ممکن، دوربین سلفی را در برش صفحه به کار گرفته اند. اگرچه حاشیه  این گوشی در بخش پایینی کمی بیش از اندازه به نظر میرسد اما از نظر ظاهری چیزی از سایر رقبا کم ندارد. در بخش پشتی این گوشی دوربین سه گانه و سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. در رابطه با مشخصات فنی این گوشی احتمالا تراشه کایرین 975 با 15 درصد قدرت بیشتر نسبت به کایرین 970 به عنوان مغز پردازشگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین هواوی پی 20 پرو از 6 گیگابایت رم و 128 یا 256  گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

شنیده ها حاکی از این است که این گوشی در فوریه سال 2018 وارد بازار شود. در این صورت این احتمال میرود که این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.