پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

تحول چشمگیر در ساعت های هوشمند جدید ال جی

یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

تحول چشمگیر در ساعت های هوشمند جدید ال جی

کمپانی کره ای ال جی چند سالی است سیاست تولید ساعت هوشمند و دیگر دیوایس های هوشمند را در برنامه های خود قرار داده است. سال گذشته  نیز شاهد رونمایی ساعت هوشمندی توسط این برند کره ای بودیم، اما ظاهرا این کمپانی تصمیم به تغییر چشم گیری در نسل بعدی گجت های پوشیدنی خود را در پیش گرفته است.

بنابر خبرهای منتشر شده توسط LetsGoDigital ال جی اخیرا پتنت ساعت هوشمند دارای دوربین را ثبت نموده است. هر چند که پتنت های ثبت شده به سرعت عملیاتی نمی شود و باید مدتی را به انتظار نشست تا کمپانی تولید کننده در طی مراسمی مناسب از تولید دیوایس جدید خود پرده برداری نماید.

بنا برخبرها ال جی در حال کار بر روی مدل های مختلفی از ساعت های هوشمند می باشد و احتمالا در سال 2019 ساعت هوشمند جذابی را رونمایی خواهد نمود. همچنین این گجت مجهز به دوربینی است که آن را به مدلی برجسته و شگفت انگیز در میان دیگر ساعت های هوشمند تبدیل خواهد کرد.

از جذابیت های این محصول جدید و جذاب ال جی افزوده شدن دوربین به بند ساعت می باشد و تاکنون ساعت هوشمندی با دوربینی در روی بند معرفی نشده است. هنوز هیچ خبری مبنی بر زمان تولید و معرفی چنین گجت هوشمندی از سوی ال جی منتشر نشده است.

امروزه ساعت های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته اند و هر روز بر جذابیت آنها افزوده خواهد شد به صورتی که سال گذشته شاهد رونمایی اپل واچ سری 4 با سنسور ضربان قلب و قابلیتی در سطح یک پزشک بودیم.

انتظار می رود که در آینده شاهد معرفی گجت های پوشیدنی هوشمندی باشیم که نه تنها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند، بلکه ویژگی های برجسته و شگفت انگیزی را نیز شامل باشند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.