پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

به زودی رونمایی از زنفون مکس M۲ و مکس پرو M۲ ایسوس

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

به زودی رونمایی از زنفون مکس M۲ و مکس پرو M۲ ایسوس

بنابر خبرها کمپانی ایسوس تصمیم دارد در تاریخ 11 دسامبر طی مراسمی واقع در کشور هند از دو گوشی جدید خود به نام های  Zenfone Max M2 و Zenfone Max Pro M2 پرده برداری نماید. اما هم کنون وب‌سایت روسی کمپانی هواوی این گوشی‌های جدید را پیش از رونمایی، نمایان نموده است. گفته می شود زنفون مکس ام2 ایسوس با حدود قیمت 195 دلار و زنفون مکس پرو ام2 نیز با قیمت حدودی 270 دلار عرضه گردند.

مدتی قبل مشخصات زنفون مکس ام2 همراه با تصاویر آن در رسانه‌ها منتشر گردید. این گوشی مجهز به چیپست اسنپدارگون 632 با بهره مندی از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی می باشد. همچنین مجهز به دوربین دوگانه ، دارای سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز  13 مگاپیکسل است و دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با بهره مندی از  رزلوشن 1520x720 پیکسل و نسبت  ابعاد 19:9 وتجهیز به ناچی در قسمت بالای خود است. همچنیین زنفون مکس ام2 ایسوس دارای منبع تغذیه 4000 میلی‌آمپرساعت است.

Asus Zenfone Max Pro M2 نیز مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 660 کوالکام  با بهره مندی از  4 گیگابایت حافظه رم و دارا بودن 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه گردیده است. همچنین مجهز به صفحه نمایشی 6.3 اینچی مجهز به  LCD دارای رزولوشن 2280x1080 پیکسل می‌باشد و از دوربینی دوگانه تجهیزشده به سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی که بالای نمایشگرش جای داده با کیفیت 13 مگاپیکسلی بهره می برد.

البته شایعاتی در مورد پیش فروش نسخه 4+64 گیگابایتی مدل غیر پرو و نسخه 4+128 گیگابایتی مدل پرو گوشی زنفون مکس ام2 را به وسیله یکی از فروشندگان روسی به گوش می رسد.

بنا بر گفته های ایسوس خرید رسمی گوشی‌های جدید در تاریخ 12 دسامبر برابر با  (21 آذر) آغاز خواهد شد.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.