پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بهترین گوشی‌ های ۵G سامسونگ سری A ، M و S کدامند؟

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

بهترین گوشی‌ های ۵G سامسونگ سری A ، M و S کدامند؟

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S کدامند؟ این سوال در چند سال اخیر به واسطه گسترش محدوده‌ های تحت پوشش شبکه اینترنت 5G به میزان قابل توجهی مطرح شده است. بخش زیادی از کاربران برای اینکه به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند، ترجیح می‌ دهند که به سراغ گوشی‌ های 5G سامسونگ و برندهای دیگر بروند. بدون تردید سرعت نسل پنجم اینترنت در مقایسه با نسل چهارم به مراتب بیشتر بوده و کاربران با استفاده از گوشی‌ هایی که این قابلیت را دارند، می‌ توانند در فضای مجازی و اینترنت، با کیفیت بالاتری محتواها را دریافت کنند. به همین علت ما در آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی تلاش کرده‌ ایم که بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ را در سری A ، M و S معرفی کنیم. با ما در مجله آترامارت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه دهیم.

گوشی‌ های 5G سامسونگ سری m

سری M از گوشی‌ سامسونگ محصولاتی میان رده و با کیفیت بالا هستند. سامسونگ این دسته از محصولات خود را با بدنه مقاوم و باتری توانمند روانه بازار می‌ کند. بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ در سری M گزینه‌ های زیر می‌ توانند باشند.

گوشی سامسونگ Galaxy M53 5G

نخستین گوشی 5G از سری محصولات M که قصد داریم معرفی کنیم، گلکسی M53 نام دارد. سامسونگ یک میان رده با عملکرد بسیار درخشان که می‌ تواند پا را فراتر گذاشته و به مبارزه با پرچمدارهای برندهای دیگر بپردازد را روانه بازار می‌ کند. کاربران می‌ توانند از طراحی ناچ اینفینیتی O در نمای روبرویی بهره‌ مند شوند.

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر امولد گوشی سامسونگ Galaxy M53 را می‌ توان یکی از ویژگی‌ های بارز این میان رده از برند سامسونگ در نظر گرفت.

از دیگر ویژگی‌ های گوشی گلکسی M53 به عنوان یکی از بهترین محصولات 5G سامسونگ می‌ توان به بهره‌ گیری از سنسور بی‌ نظیر ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره نمود. این سنسور تصاویر را با کیفیت بی‌ نظیر و داینامیک رنج گسترده به ثبت می‌ رساند. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید نیز برای عکاسی در فضای باز و همچنین ثبت تصاویر دسته جمعی بر روی پنل پشتی قرار گرفته است. این پایان کار نیست و سامسونگ برای افزایش جذابیت خرید گوشی گلکسی M53 نیز 2 سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق را نیز بر روی پنل پشتی به کار برده تا کاربران بتوانند از یک محصول بی‌ نظیر بهره‌ مند شوند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز با کیفیت بی‌ نظیر تصاویر را به ثبت می‌ رساند.

پردازنده‌ این گوشی از شرکت مدیاتک انتخاب شده به راحتی می‌ تواند سنگین‌ ترین بازی‌ ها را اجرا نماید. تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ با ۸ هسته، توان کافی برای اجرای بازی‌ های محبوب را خواهد داشت. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی 5G سامسونگ در سری M هستید، توصیه می‌ کنیم که گلکسی M53 را بررسی کنید.

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

گوشی سامسونگ Galaxy M33 5G

گزینه بعدی که در لیست گوشی‌ های 5G سامسونگ سری M می‌ تواند بهترین انتخاب باشد، Galaxy M33 نام دارد. یک میان رده با قیمت مناسب و عملکرد قابل قبول که از نظر مشخصات فنی نیز برای کاربران جذاب خواهد بود .این گوشی با صفحه نمایش ۶.6 اینچی و با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تصاویر را با جزئیات دقیق نمایش می‌ دهد.

سنسور ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی به لطف رزولوشن مناسبی که دارد، می‌ تواند تصاویر را در خروجی با دقت بالا نشان دهد. یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده برای عکاسی در طبیعت نیز بر روی پنل پشتی گوشی گلکسی M33 قرار گرفته است. علاوه بر این سنسورهای دیگری که بر روی پنل پشتی قرار دارند نیز ۲ مگاپیکسلی و از نوع سنجش عمق و ماکرو هستند.

پردازنده‌ ای که سامسونگ برای گوشی گلکسی M33 انتخاب کرده نیز از نوع اگزینوس ۱۲۸۰ است. این پردازنده با معماری ۵ نانومتری طراحی شده و می‌ تواند حداکثر فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتزی را ارائه دهد. یکی از ویژگی‌ های جذاب گوشی گلکسی M33، بهره‌ مندی از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به شمار می‌ رود.

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M13 5G

گوشی موبایل Galaxy M13 یک میان رده با مشخصات فنی قابل قبول و پشتیبانی از شبکه اینترنتی 5G که توانسته است نگاه کاربران را به خود جلب کند. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی گوشی گلکسی M13 با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و با تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل در اینچ، راضی کننده عمل می‌ کند.

از جمله ویژگی‌ هایی که جذابیت خرید گوشی سامسونگ Galaxy M13 را بالا می‌ برد، می‌ توان به بهره‌ گیری از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی WIDE در کنار سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق اشاره نمود. این دوربین‌ ها عملکردی معمولی داشته و تصاویر را برای کاربران در حد نرمال ثبت می‌ کنند. دوربین سلفی گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی بوده که در حد و اندازه‌ های یک محصول اقتصادی عملکرد مناسبی دارد.

پردازنده Dimensity 700 از شرکت مدیاتک را می‌ توان یکی از بهترین پردازنده‌ های میان رده موجود در بازار دانست. این پردازنده ۸ هسته‌ ای با عملکرد عالی می‌ تواند در اجرای بازی‌ های محبوب نیز پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی گلکسی M13 نیز شما را یاری می‌ کند تا در هنگام استفاده از دیتا و شبکه اینترنت 5G تا یک روز بتوانید شارژدهی از آن را دریافت کنید.

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

گوشی ‌های 5G سامسونگ سری A

در گام بعدی به سراغ معرفی بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ در سری A می‌ رویم. بدون تردید تنوع بالای محصولات سامسونگ در این سری جذابیت خرید آن ها را برای کاربران افزایش می‌ دهد. ما از جنبه‌ های مختلف گوشی‌ های سری A سامسونگ را بررسی کرده‌ ایم و گزینه‌ های زیر را به عنوان بهترین انتخاب‌ها در نظر گرفته‌ ایم.

گوشی سامسونگ گلکسی A34 5G

گوشی گلکسی A34 5G با قیمت مقرون به صرفه و با بهره‌ مندی از صفحه نمایش بی‌ نظیر سوپر امولد در دسترس کاربران قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌ های طراحی و ساخت گوشی گلکسی A34 می‌ توان به بهره‌ گیری از صفحه نمایش یک دست و همچنین حاشیه‌ های نسبتا کم آن اشاره نمود. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد شده است. به لطف بهره‌ گیری از تراکم پیکسلی ۳۹۰ پیکسل در اینچ، این نمایشگر می‌ تواند تفکیک رنگ‌ ها را به بهترین شکل انجام دهد.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی تصاویر را با کنتراست بسیار خوب به ثبت می‌ رساند. علاوه بر این سنسورهای ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز جذابیت خرید گوشی سامسونگ A34 را افزایش می‌ دهند. یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی بر روی صفحه نمایش گوشی قرار گرفته است.

یک پردازنده از شرکت مدیاتک تحت عنوان دیمنسیتی ۱۰۸۰ بر روی گوشی قرار گرفته که می‌ تواند فرکانس کاری ۲.۶ گیگاهرتری را ارائه دهد. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G

گزینه بعدی که می‌ تواند در لیست بهترین گوشی‌ های سامسونگ 5G سری A قرار گیرد، گلکسی A33 است. از جمله ویژگی‌ های گوشی گلکسی A33 می‌ توان به بهره‌ گیری از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی اشاره کرد. این نمایشگرAMOLED  SUPER با تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل در اینچ و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، عملکردی قابل قبول خواهد داشت.

سامسونگ یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی را بر روی پنل پشتی به کار گرفته است. کنار دوربین ۴۸ مگاپیکسلی یک سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. دوربین‌ های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق نیز جذابیت خرید گوشی سامسونگ گلکسی A33 را افزایش می‌ دهند. دوربین سلفی گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده که در نور روز کاملا راضی کننده عمل می‌ کند. توانایی ضبط ویدیو با رزولوشن 4K را می‌ توان یک ویژگی بارز دیگر از این میان رده دانست.

پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس ۱۲۸۰ بر روی گوشی قرار گرفته و با ۸ هسته می‌ تواند برای اجرای بازی‌ های سنگین نیز قابل قبول عمل کند. قیمت گوشی سامسونگ A33 نیز مناسب بوده و کاربران می‌ توانند از یک میان رده جذاب استفاده کنند.

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

گوشی سامسونگ Galaxy A54 5G

گوشی سامسونگ گلکسی Galaxy A54 با طراحی پرچمدارگونه شباهت زیادی به محصولات سری S دارد. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی گوشی از نوع SUPER AMOLED و با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل جای هیچگونه حرف و حدیثی باقی نگذاشته است.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی بدون هیچ تعریف اضافه‌ ای در حد و اندازه‌ های پرچمدار عمل خواهد نمود. علاوه بر این سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و همچنین ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز برای بالا بردن کیفیت عکاسی بر روی پنل پشتی قرار دارند. در حالت کلی می‌ توان عملکرد دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A54 را مشابه پرچمدارهای این برند دانست. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز هم در نور روز و هم در نور شب با کیفیت بسیار عالی تصاویر را ثبت می‌ کند.

تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با ۸ هسته که 4 هسته آن با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی هستند به راحتی بازی‌ های محبوب را اجرا می‌ کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به لطف پردازنده توانمند گوشی تا بیش از یک روز می‌ تواند شارژدهی را به گوشی ارائه دهد. در کنار این موارد شبکه اینترنت 5G را نیز می‌ توان یکی دیگر از جذابیت‌ های گوشی گلکسی A54 عنوان نمود.

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

گوشی موبایل سامسونگ مدل A53 5G

یکی دیگر از بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A، گوشی گلکسی A53 خواهد بود. سامسونگ این گوشی خود را با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی روانه بازار می‌ کند. این نمایشگر از نوع سوپر امولد بوده که با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و با تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل در اینچ نسبت به سایر گوشی‌ های میان رده می‌ تواند حرف‌ های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

سامسونگ گوشی میان رده خود را مجهز به یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی کرده که کاربران بتوانند در زمینه عکاسی نیز با یک میان رده بی‌ نظیر سر و کار داشته باشند. در کنار دوربین اصلی می‌ توانید سنسورهای اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و همچنین ۵ مگاپیکسلی ماکرو را نیز مشاهده کنید. این پایان کار نیست و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق نیز بر روی پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی گلکسی A53 را می‌ توان یکی از قدرتمندترین دوربین‌ های سلفی گوشی‌ های میان رده دانست.

سامسونگ گوشی خود را با پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ روانه بازار می‌ کند. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی A53 به صورت نقد و اقساط می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید. بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

گوشی‌ های 5G سامسونگ سری S

بهترین و توانمندترین گوشی‌ های سامسونگ تحت عنوان سری S روانه بازار می‌ شوند. سامسونگ این محصولات خود را به عنوان گوشی‌ های پرچمدار مجهز به مشخصات فنی ایده‌ آل کرده است. اگر بخواهیم بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری S را نام ببریم باید از میان گزینه‌ های مختلف که توان ایده آلی از نظر دوربین، صفحه نمایش و پردازنده دارند، انتخاب‌ های خود را به درستی انجام دهیم.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 5G

نخستین گزینه‌ ای که در لیست گوشی‌ های 5G سامسونگ سری S معرفی می‌ کنیم، گوشی گلکسی S22 نام دارد. صفحه نمایش ۶.۱ اینچی این گوشی از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و با حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت یکی از قدرتمندترین نمایشگرهای موجود در بازار گوشی‌ های هوشمند شناخته می‌ شود.

یک سنسور قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی در کنار سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و همچنین سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو بر روی پنل پشتی قرار دارند. بدون شک با حضور این 3 سنسور قدرتمند، کاربر اطمینان خواهد یافت که تصاویری با کیفیت و جذاب را می‌ تواند ثبت کند. علاوه بر این کاربران به لطف حضور سنسور تله فوتو، بدون کم شدن کیفیت می‌ توانند تا 3 برابر بر روی سوژه زوم کنند. در کنار این موارد امکان فیلمبرداری با کیفیت 8K نیز یکی دیگر از جذابیت‌ های دوربین گوشی گلکسی S22 است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۰ مگاپیکسلی بوده که عملکردی بسیار قابل قبول ارائه می‌ دهد.

پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ اختصاصی سامسونگ نیز کمک می‌ کند تا عملکردی ایده‌ آل در هنگام اجرای بازی‌ های سنگین بتوان از گوشی شاهد بود. شاید نقطه ضعف این گوشی، باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی آن باشد. با این حال باید بدانید که به لطف پردازنده توانمند این گوشی، مصرف باتری به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

در لیست بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری اس باید گلکسی S21 FE را نیز قرار دهیم. گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE عضو ارزان قیمت از خانواده گلکسی اس ۲۱ بوده که با مشخصات کاربر پسند روانه بازار می‌ شود.

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در اینچ و رزولوشن ۲۳۴۰ در 1080 از جمله مشخصات این گوشی محبوب به شمار می‌ روند. این صفحه نمایش از نوع Dynamic AMOLED 2X بوده که با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی می‌ تواند بازی‌ های سنگین را به صورت کاملا روان اجرا نماید.

دوربین گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE شاید احساس کنید بر روی کاغذ از عملکرد چندان قابل قبولی بهره نبرد. با این حال هنگام عکاسی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی متوجه می‌ شوید که تصاویر با کیفیت بی‌ نظیر به ثبت رسانده می‌ شوند. در کنار سنسور اصلی می‌ توانید سنسور تله‌ فوتو ۸ مگاپیکسلی را نیز مشاهده کنید. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز می‌ تواند تصاویری بی‌ نظیر را به ثبت برساند.

سامسونگ برای این گوشی خود از پردازنده اختصاصی 8 هسته ای اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌ های این گوشی می‌ توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره نمود.

به همراه گزینه‌ هایی که معرفی کردیم، در لیست بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری S می‌ توانیم گلکسی اس ۲۳ اولترا و گلکسی S23 را نیز نام ببریم. علاوه بر این اعضای دیگر خانواده گلکسی اس ۲۲ نیز می‌ توانند در این دسته قرار گیرند.

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ سری A ، M و S

سخن پایانی

این روزها تقاضا برای خرید گوشی‌ های 5G سامسونگ و برندهای دیگر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با توجه به اینکه در چند سال آینده تمام کشور تحت پوشش شبکه 5G قرار می‌ گیرد باید خریدی آینده نگرانه داشته باشید. مواردی که عنوان کردیم تنها برخی از بهترین گوشی‌ های سامسونگ با فناوری 5G هستند. در کنار این گزینه‌ ها می‌ توان گلکسی A73 و همچنین گلکسی A52 S را نیز قرار داد. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ به صورت نقد و اقساط می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.