پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین مادربردهای ماینینگ ۲۰۲۰

یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین مادربردهای ماینینگ ۲۰۲۰

بهترین مادربردهای ماینینگ  2020
بهترین مادربردها برای استخراج بیت کوین ، اتریوم و موارد دیگر

سه مادربرد برتر استخراج ارز دیجیتال در سال 2020 را معرفی می کنیم که می توانید با این اطلاعات یک دستگاه استخراج ارز دیجیتال  cryptocurrency بسازید.

 

 خرید محصولات ماینینگ 

 

 خرید اقساطی محصولات ماینینگ

 

ما در حال حاضرسه تا از بهترین مادربردهای استخراج معادن را به شما معرفی میکنیم  ، بنابراین اگر شما علاقه مند به استخراج ارز دیجیتال  هستید ، به جای درستی آمده اید. استخراج معادن در سال 2020 هنوز هم بسیار فعال است.این را مدنظر قرار بدین اگر شما در سال 2014 دو میلیون تومان ارز دیجیتال بیت کوین داشتین الان ارزشی معادل 20 میلیارد داشت.

بر هیچ کس  پوشیده  نیست که مادربردهای خوب برای هر سیستمی  حیاتی هستند و یک ماینر خوب نمی تواند با هر مادربرد قدیمی به پتانسیل کامل خود برسد. بهترین مادربردهای استخراج معدن به شما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از تجهیزات خود داشته باشید ، چه این بدان معناست که اتصال 6 یا 19 GPU یا امکان اجرای 24/7 بدون مشکل را دارد. و در هنگام جفت شدن با بهترین کارت گرافیک ماینینگ ، بهترین مادربردهای ماینینگ  باید به عملکرد کلی ماین  کمک کنند تا مانند یک واحد منسجم بزرگ کار کند.

به جای اینکه تمام وقت خود را برای تحقیق در  دیگر صفحهات  بگذرانید . لیست ما از بهترین مادربردهای استخراج معادن باید شما را در مسیر صحیح قرار دهد ، بنابراین شما می توانید در هر زمان برای Ethereum ، Bitcoin یا برخی cryptocurrency دیگرماین را استخراج کنید.

1.Biostar TB250-BTC Pro
فاکتور فرم: ATX | پشتیبانی GPU: 12 | پردازنده های پشتیبانی شده: نسل هفتم / ششم Intel Core i7 / i5 / i3 / Intel Pentium / Intel Celeron (سوکت LGA1151) | شکاف ها: 1 x PCI Express 3.0 x16 ، 11 x PCI Express 2.0 x1 ، 2 x DDR4 DIMM

یک مادربرد ماینینگ  با ارزش عالی است که  در صدر مادربردهای ماینینگ  قرار دارد .برخی از ویژگی های ماین  عالی و پیشرفته مانند پشتیبانی از حداکثر 12 GPU را با قیمتی بسیار رقابتی به همراه دارد. حتی اگر نمی خواهید از 12 اسلات کامل PCI برای کارتهای گرافیکی استفاده کنید ، اگر در آینده برنامه ریزی برای استخراج معدن خود دارید  ، این مادربرد  می تواند جزو بهترینهای یک سرمایه گذاری عاقلانه باشد.

2.  Asus B250 Mining Expert
فاکتور فرم: ATX | پشتیبانی GPU: 19 | پردازنده های پشتیبانی شده: نسل هفتم و ششم Intel Core i7 / i5 / i3 / Pentium / Celeron (سوکت 1151) | شکاف ها: 1 x PCI Express 3.0 x16 ، 18 x PCI Express 2.0 x1 ، 2 x DDR4 DIMM

پشتیبانی از یک پردازنده گرافیکی 19 GPU - بعد از مادربرد بایواستار  در این لیست ، کارشناس ماینینگ  Asus B250 به راحتی بهترین مادربرد ماینینگ است که می توانید امروز بخرید. بعلاوه ، به لطف یک روش ماین ویژه ، برای افزایش حداکثر پرداخت بیت کوین شما نیازی به تغییر BIOS ندارید. در کنار این ، متخصص ماینینگ  B250 دارای همان استانداردهای کیفیتی است که از ایسوس انتظار داشتیم ،

3.  +  ASRock H110 Pro BTC
فاکتور فرم: ATX | پشتیبانی GPU: 13 | پردازنده های پشتیبانی شده: نسل هفتم و ششم Intel Core i7 / i5 / i3 / Pentium / Celeron (سوکت 1151) | شکاف ها: 1 x PCI Express 3.0 x16 ، 12 x PCI Express 2.0 x1 ، 2 x DDR4 DIMM

AsRock H110 BTC + به لطف کیفیت ساخت بسیار عالی و اسلات های حداکثر 13 گیگابایتی ، یکی از بهترین مادربردهای ماینینگ  است که می توانید امروز بخرید. این ویژگی ها به شما امکان می دهند تا در صورت لزوم گسترش لازم را در آینده داشته باشد ، این ممکن است کمی ناراحت کننده باشد که ، ضعف این مادر برد در این است که در  ویندوز 10 تنها از هشت پردازنده گرافیکی پشتیبانی می کند ،ممکن است AsRock H110 BTC + بهترین مادربرد برایمان  نباشد ، اما اگر به دنبال یک مادربرد  پیشرفته هستید - نمی توانید با AsRock H110 Pro BTC + بگذرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.