پربازدیدترین مطالب

کسب و کار

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

بازار رمز ارزها یا کریپتوکارنسی روز به روز با گستردگی بالایی مورد استفاده توسط افراد قرار می ‌گیرد. اگر به چند سال گذشته برگردیم تنها چند رمز ارز بر این بستر موجود بوده و کاربران و سرمایه گذاران انتخاب متعددی برای سرمایه گذاری در این بازار پیش رو نداشتند. با این حال گسترش ارائه رمز ارزها در بازار موجب شده که امروزه برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال جهت سرمایه‌ گذاری، کار سختی در پیش داشته باشید. همانگونه که می دانید بازار سرمایه گذاری در شکل های مختلف باید با تخصص بالا مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند. بسیاری از کاربران ترجیح می ‌دهند که سرمایه ‌گذاری بلند مدتی را بر روی یک عرض معتبر انجام داده و ریسک سرمایه گذاری کوتاه مدت را نمی‌پذیرند. جالب است بدانید که طبق پیش ‌بینی کارشناسان، تا چهار سال آینده بیش از یک میلیارد نفر روی به سرمایه ‌گذاری بر روی بازار ارز دیجیتال می آورند. این رقم که روز به روز در حال افزایش است موجب شده که امروزه کمپانی های مختلف و افراد فعال در این زمینه ارزهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهند. بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بسته به دیدگاه شما می تواند انتخاب شود.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا ارز رمزنگاری شده به دارایی های دیجیتالی گفته می شود که به عنوان یک ارزش توسط سرمایه گذاران خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به نوع ارائه ارزهای دیجیتال، هیچگونه نهاد یا دولتی پشتیبانی از آن ها را بر عهده نخواهد گرفت. بنابراین صنعت رمز ارزها و بازار کریپتو کاملاً به شکل ناشناس عمل کرده و هر فرد در هر جای دنیا می ‌تواند با استفاده از کامپیوتر، موبایل و اینترنت، اقدام به سرمایه ‌گذاری بر روی این بازار نماید.

با توجه به نوع ساختار بازار رمز ارزها و ساز و کاری که در این بازار وجود دارد، هیچ گونه تحلیل جامع برای خرید رمز به صورت قطعی وجود نخواهد داشت. با این حال بسیاری از کاربران شرایط مختلفی را سنجیده تا بتوانند با انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری طولانی مدت و کوتاه مدت خود اقدام کنند.

انواع ارزهای دیجیتال

همانگونه که می دانید که بازار ارزهای دیجیتال با گستردگی و تنوع بالایی در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار داده می شوند. به عنوان مثال بسیاری از ارزها با پشتیبانی توسط سازمان ‌ها و نهادهای مختلف با اعتبار بسیار بالا می ‌توانند توسط شما خریداری و نگهداری شوند. با این وجود بد نیست بدانید که بخش عمده‌ای از رمز ارزها به نام میم کوین ها به بازار ارائه می ‌شوند. این دسته از ارزهای دیجیتال که برای شوخی و سرگرمی در ابتدا به بازار ارائه شده بودند، توانستند بخش عمده ‌ای از نیازهای کاربران جهت خرید یک ارز سودآور را برطرف کنند. به عنوان مثال، ارز دیجیتال شیبا اینو در مدت زمان بسیار کوتاهی سودی فوق العاده را در اختیار کاربران قرار داد. در این بین برخی از آن ها مانند دوج کوین به واسطه پشتیبانی و حمایت افرادی مانند ایلان ماسک به خوبی توانسته خود را در میان ارزهای معتبر جا دهد.

با توجه به تفاوت ارزهای موجود برای خرید و سرمایه گذاری رمز ارزها شما باید موارد متعدد دیگری را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال همانگونه که می دانید برای نگهداری از ارزهای دیجیتال مانند اسکناس های سنتی، نیاز به خرید و استفاده از یک کیف پول دارید. امروزه کیف پول ها به صورت سخت افزاری و نرم افزاری، قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند. در این بین انتخاب یک صرافی نیز به شما کمک می کند تا جهت سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال به خوبی بتوانید عمل کنید.

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال

ما در این بخش برای شما معتبرترین و بهترین ارزهای دیجیتال را معرفی کرده تا بتوانید جهت سرمایه گذاری انتخابی موثر داشته باشید.

بیت کوین BITCOIN

بدون تردید هنگامی که صحبت از ارز دیجیتال می‌ شود، نخستین نامی که به ذهن کاربران و سرمایه گذاران می ‌رسد، ارز دیجیتال بیت کوین خواهد بود. این ارز دیجیتال که به عنوان نخستین ارز در بازار کریپتوکارنسی شناخته می ‌شود توسط شخصی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۹ به بازار ارائه شده است.

ارز دیجیتال بیت کوین با استفاده از فناوری بلاک چین و از طریق مکانیزم اجماع ایمن می شود. این ارز که ارزشی بالغ بر هزار میلیارد دارد، در نوامبر سال ۲۰۲۱ توانست خود را به عنوان بزرگترین رمز ارز و دومین ارز دیجیتال با رشد معرفی نماید. نوع سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال و استقبال گسترده مردم از بیت کوین موجب شده که امروزه به عنوان مهمترین و معتبرترین ارز دیجیتال در بازار شناخته شود.

اتریوم ETH

اگر به دنبال انتخاب و سرمایه ‌گذاری بر روی بهترین ارز دیجیتال هستید، بدون تردید بعد از ارز بیت کوین باید به سراغ اتریوم بروید. این ارز دیجیتال با اختلاف به عنوان محبوب ‌ترین پلتفرم برای برنامه های غیر متمرکز و اجرای قراردادهای هوشمند شناخته می ‌شود. بد نیست بدانید که امروزه بیش از ۸۰ درصد ارزهای بازار با انتقال بر روی اتریوم فعالیت خود را انجام می دهند. بررسی پلتفرم اتریوم با سایر پلتفرم ها نشان می دهد که تعداد برنامه های غیر متمرکز بر روی این پلتفرم بسیار بیشتر از سایر گزینه ها بوده است.

بایننس کوین BNB

بررسی ارز دیجیتال بایننس نشان می ‌دهد که این ارز دیجیتال در حال حاضر از لحاظ ارزش بازار در رده پنجم قرار دارد. با این حال اعتبار بسیار بالایی که بایننس کوین به دست آورده موجب شده که نگاه اکثر کاربران بازار را به خود جلب کند.

همانگونه که می ‌دانید در این بین صرافی بایننس از طریق آن می توان توکن های بازار را معامله کرد. بایننس به عنوان یکی از محبوب ‌ترین صرافی ‌ها نیز شناخته می شود با توجه به پروژه های گسترده ای که اسمارت چین برای این رمز در نظر گرفته، نگاه کاربران و سرمایه ‌گذاران را به خود جلب کرده است. بایننس شرایطی به وجود آورده که کاربران بتوانند برای پرداخت هزینه معاملات، انجام خرید کالا و دریافت خدمات در زنجیره هوشمند بایننس به خوبی عمل کنند.

سایر ارزهای دیجیتال

علاوه بر مواردی که بیان کردیم بد می دانید امروزه گزینه‌ های متعددی برای سرمایه ‌گذاری توسط شما وجود دارد. با این حال چنانچه قصد سرمایه‌ گذاری در بازار را دارید توصیه ما به شما دریافت آموزش های لازم بوده تا بتوانید تحلیل کاربردی خود را از رمز ارزها انجام دهید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.