پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی گوشی موبایل نوکیا C۲۰

پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸

بررسی گوشی موبایل نوکیا C۲۰

بررسی گوشی موبایل نوکیا C20

برند نوکیا، یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان تلفن همراه می باشد. امروزه، این برند فعالیت بسیار خوبی در تولید گوشی های هوشمند اقتصادی دارد. گوشی موبایل نوکیا C20، یکی از جدید ترین محصولات این شرکت می باشد، که در آوریل 2021 در بازار جهانی عرضه شده و کلیه ی انتظارات شما را، از یک تلفن همراهِ اقتصادی برآورده می کند. این محصول، به تازگی در دو رنگ قهوه ای و سرمه ای وارد بازار ایران شده و در همین مدتِ کوتاه، فروش بالایی را از آن خود کرده است. از این رو، به بررسی این محصولِ جذاب و دوست داشتنی می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی گوشی موبایل نوکیا C20

نوکیا C20، یک گوشی 191 گرمیِ خوش دست و دو سیم کارته می باشد، که از بدنه ای پلاستیکی و مقاوم ساخته شده است. در قسمت زیرین این گوشی، درگاه شارژ و میکروفون واقع شده و در لبه ی سمت راست آن شاهد کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا هستیم.

باتری گوشی موبایل نوکیا C20 3000 میلی آمپر بر ساعت می باشد و صفحه نمایش آن، از نوع IPS است، که همین امر موجب صرفه جویی در مصرف باتری می گردد. همچنین، اندازه ی 6.52 اینچیِ نمایشگر، برای وبگردی و یا تماشای فیلم قابل قبول می باشد. در قسمت فوقانی صفحه نمایش، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می بینیم، که به صورت قطره ای قرار گرفته است. از نقاط قوت این دوربین، می توان به فلش LED آن اشاره نمود. از این روی، در نورِ محیطیِ پایین هم می تواند عکسبرداری خوبی داشته باشد. دوربین اصلی نوکیا C20، هم مانند دوربین سلفی 5 مگاپیکسل بوده و تصاویر نه چندان عالی، اما قابل قبولی را ثبت می کند.

 

نوکیا، به طور کلی در گوشی هایی که حافظه رم پایینی دارند، از نسخه ی بهینه شده و کم حجم تر اندروید، به نام Android Go استفاده می کند. این نسخه از اندروید می تواند در مصرف حافظه رم تا سقف 270 مگابایت و در مصرف حافظه داخلی تا 900 مگابایت صرفه جویی نماید. گوشی موبایل نوکیا C20 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با بهره گیری از این قابلیت میتواند برنامه های مختلف را در فضای جدیدترین اندروید حال حاضر، یعنی اندروید 11، بسیار راحت، روان و بدون مکث اجرا کند.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب گوشی موبایل نوکیا C20 این است که، تا دو سال از نظر امنیتی قابلیت آپدیت دارد. این آپدیت های امنیتی، حدودا هر سه و یا چهار ماه یکبار منتشر می شوند. بنابراین، می توانید از امنیت این محصول اطمینان کافی داشته باشید.

این محصولِ شرکت نوکیا، به صورت  16 گیگ حافظه داخلی (1 گیگ رم)، 16 گیگ حافظه داخلی (2 گیگ رم) و 32 گیگ حافظه داخلی (2 گیگ رم) عرضه شده است. اما، می توان با استفاده از کارت حافظه تا 256 گیگابایت حافظه ی آن را افزایش داد. در نتیجه، هیچگونه جای نگرانی برای پر شدن حافظه ی آن، وجود نخواهد داشت.

نوکیا C20، برخلاف گوشی های امروزی، همچنان از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند و اسپیکر قابل قبولی دارد. علاوه بر آن به فناوری HSPA، GSM و LTE مجهز بوده و دارای سنسور مجاورت و شتاب سنج نیز، می باشد. پشتیبانی از WIFI، HOTSPOT، Bluetooth، GPS، micro USB 2.0 و رادیو از دیگر ویژگی های این محصول هستند.

از آنجایی که گوشی های پرچمدار، در حال حذف کردن متعلقات اصلی محصولات خود می باشند، گوشی موبایل نوکیا C20 همواره اصالت خود را حفظ کرده و دفترچه راهنما، قاب ژله ای شفاف، هندزفری، آداپتور و سیم شارژر را نیز به مشتریان عرضه می نماید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.