پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی و معرفی اسمارت بند ۸ شیائومی، مچ بند هوشمند مقرون به صرفه با طراحی پیشرفته

سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۳

بررسی و معرفی اسمارت بند ۸ شیائومی، مچ بند هوشمند مقرون به صرفه با طراحی پیشرفته

بررسی و معرفی اسمارت بند ۸ شیائومی، مچ بند هوشمند مقرون به صرفه با طراحی پیشرفته

اسمارت بند ۸ شیائومی به همراه محصولات دیگری از این برند مانند شیائومی پد ۶ و گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ اولترا در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ رونمایی شد. هشتمین عضو از خانواده مچ بندهای هوشمند با مشخصاتی بی نظیر و امکاناتی فراتر از انتظار کاربران در بازار عرضه می‌ شود. در کنار امکانات بی نظیر این مچ بند هوشمند، قیمت اسمارت بند ۸ شیائومی نیز وسوسه کننده بوده و می‌ تواند هر علاقه‌ مندی به این گجت های پوشیدنی را ترغیب کند تا روی به خرید آن بیاورد.
شیائومی با رونمایی از این اسمارت بند نشان داد که یک جانشین بی نظیر برای نسل قبلی یعنی مچ بند هوشمند می بند ۷ در اختیار کاربران قرار خواهد داد. هم اکنون می توان این ساعت هوشمند را مشاهده کرد که به خوبی در میان محصولات برندهای دیگر قد علم کرده است. از جمله قابلیت های اسمارت بند ۸ شیائومی می توان به پایش بیش از ۱۵۰ فعالیت ورزشی اشاره نمود. کاربر می تواند با خرید اسمارت بند ۸ شیائومی علاوه بر استفاده بر روی مچ دست، آن را بر روی گردن نیز انداخته و به عنوان یک گردنبند هوشمند از آن استفاده نماید.

طراحی می بند ۸

پس از آنکه اسمارت بند ۸ شیائومی در اواخر فروردین ۱۴۰۲ به همراه محصولات دیگر این برند رونمایی شد، کاربران با امکانات بی نظیر این محصول مواجه شدند.

اضافه شدن این مچ بند هوشمند به لیست محصولات برند چینی برای کاربران خبری فوق العاده بود. با بررسی ظاهر و نوع ساخت مچ بند هوشمند ارائه شده توسط شیائومی می توان متوجه شد که طراح از نظر ظاهری یک انقلاب گسترده را مدنظر قرار داده است. در فرم بندها می توان انواع طرح و رنگ را مشاهده نمود. طراح به خوبی توانسته است نظر طرفداران ردیاب های سلامت را به واسطه تنوع بی نظیر فرم بندها را به خود جلب کند. طراحی کپسولی شاسی و ساخت ظریف این محصول شاید در نگاه اول آنگونه که باید و شاید نسبت به نسل قبلی تغییراتی را نشان ندهد. با این حال شکل و شمایل بندها در می بند ۸ کاملا متحول شده هستند.

یکی از مزایای خرید اسمارت بند ۸ شیائومی عدم محدودیت در انتخاب طرح و رنگ مورد نظر خواهد بود.

هیچگونه محدودیتی از لحاظ رنگ و جنس پیش شروع کاربر قرار ندارد. در واقع بندهای نایلون، فلزی، چرم و سیلیکون با طرح ها و رنگ های متنوع در لیست گزینه‌ های کاربران قرار گرفته اند. باید اعتراف کرد که از نظر طراحی، می بند ۸ نسبت به شیائومی بند ۷ ظاهری مینیمالیست و فریبنده تر خواهد داشت. شاسی این مچ بند هوشمند دارای پوشش منحنی شیشه ای بوده و به دستگاه چشم اندازی براق و صاف هدیه می دهد.
یکی از حرکات نوآورانه و خلاقیت های بی نظیری که شیائومی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است، استفاده از آن به عنوان گردنبند یا حتی قابلیت نصب بر روی شاسی کفش ها خواهد بود. شیائومی این محصول خود را با یک طراحی انعطاف پذیر به عرصه رقابت روانه کرده است.

صفحه نمایش اسمارت بند ۸ شیائومی

اگر بخواهیم یک سوال در خصوص مهمترین تفاوت می بند ۸ با نسل قبلی محصولات این برند یعنی Mi Band 7 را مطرح نماییم، می توانیم در کیفیت نمایشگر پاسخ سوال خود را دریافت کنیم. یک نمایشگر ۱.۶۲ اینچ برای این ساعت هوشمند انتخاب شده است.

صفحه نمایش AMOLED برای این مچ بند هوشمند انتخاب شده تا کاربر بتواند از کیفیت بالای آن نهایت استفاده را ببرد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۴۹۰ در ۱۹۹ پیکسل بوده که در زیر نور خورشید نیز کاربر را قادر خواهد کرد که تمام جزئیات را با خوانایی کامل تحت نظر گیرد.
این نمایشگر با انحنای 2.5D و با رفرش ریت ۶۰ هرتزی نشان می‌ دهد که عملکردی بی نظیر را ارائه خواهد داد. با وجود اینکه این نمایشگر هم اندازه نمایشگر نسل قبلی محصولات شیائومی انتخاب شده ولی از نظر حداکثر روشنایی نسبت به می بند ۷ عملکرد به مراتب بهتری را خواهد داشت. کاربر قادر است مطابق با سلیقه خود این نمایشگر را شخصی سازی نماید. علاوه بر این شیائومی یک ویژگی دیگر را در اختیار کاربران قرار داده و آن ها را قادر کرده که از میان ۲۰۰ واچ فیس انتخاب خود را انجام دهند.
جالب است بدانید که تنوع واچ فیس ها برای الهام طرز لباس پوشیدن می‌ تواند یک جریان ثابت باشد. کاربر می تواند خلق و خوی خود را با انتخاب واچ فیس مورد نظر بازتاب دهد.

امکانات و ویژگی های اسمارت بند ۸ شیائومی

امکانات و ویژگی های می بند ۸ می توانند هر کاربری را ترغیب کنند تا روی به خرید آن بیاورد. بدون تردید همانگونه که بیان کردیم استفاده از این مچ بند به عنوان گردنبند می تواند یک انقلاب در زمینه ساخت اسمارت بندها به شمار رود. کاربر قادر است برای ردگیری حرکات ورزشی و بالا بردن دقت اطلاعات به دست آمده این مچ بند را بر روی کفش خود متصل کند.

از دیگر ویژگی ها و امکانات mi band 8 شیائومی می توان به ردیابی تناسب اندام اشاره نمود. طبق معمول در این محصول از شیائومی نظارت بر سلامت به بهترین شکل صورت می‌ گیرد. کاربر قادر است تعداد قدم های خود را بر روی صفحه نمایش شیائومی بند ۸ مشاهده کند. علاوه بر این با استفاده از قابلیت های دیگر می توان کیفیت خواب، ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده را به دست آورد.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد اسمارت بند ۸ شیائومی برای بانوان، کسب اطلاعات در خصوص چرخه قاعدگی خواهد بود. شیائومی با در نظر گرفتن نیاز بانوان این قابلیت را بر روی مچ بند هوشمند خود قرار داده است. اگر به دنبال ردیابی تناسب اندام هستید می توانید از متنوع ترین حالت های ورزشی مانند یوگا، شنا، دوچرخه سواری و دویدن نیز بهره ببرید.
 در میان ویژگی های می بند ۸ می توان یک قابلیت جدید را نیز مشاهده نمود. شیائومی برای نخستین بار ترجیح داده است که از ویژگی Meta Value بر روی این مچ بند خود استفاده کند. این فناوری به خوبی می‌ تواند بر اساس فعالیت های فرد که می توانند شدت زیاد یا متوسط داشته باشند در طول هفته امتیازها را بررسی کرده و کاربر را نسبت به وضعیت خود آگاه نماید. کاربر پس از به دست آوردن اطلاعات در بازه زمانی ۷ روزه و امتیازات Meta Value قادر است شدت ورزش خود را متناسب با نیاز، کاهش یا افزایش دهند.

حالت Bean Run که بر روی این ساعت هوشمند قرار گرفته برای ورزشکاران و دونده های حرفه ای می تواند جالب توجه باشد. این ویژگی نظارت کافی بر روی دویدن معمولی داشته و با در نظر گرفتن فاکتورهای تخصصی به شما طول گام، فرکانس گام، نسبت فضای خالی تماس با زمین و همچنین بازگشت نیروی ضربه زمین را ارائه می دهد. ۱۲ فاکتور تخصصی در این زمینه برای ورزشکاران مد نظر قرار گرفته است. به لطف الگوریتم مدرنی که بر روی این مچ بند هوشمند قرار گرفته، ضربان قلب کاربر با دقت بیشتری اندازه گیری خواهند شد. سنسور نصب شده روی mi band 8 نسبت به شیائومی بند ۷ از دقت به مراتب بیشتری برخوردار بوده و صحت عملکرد قلب را به خوبی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی های اسمارت بند ۸ شیائومی می توان به بهره مندی از قابلیت NFC اشاره نمود.
سازگاری با سیستم عامل های ios و اندروید را می توان یک ویژگی مهم دیگر در نظر گرفت.
فراموش نکنید که این ساعت هوشمند ضد آب بوده و کاربران در هنگام انجام ورزش های آبی می توانند آن را همراه خود داشته باشند.

ردیابی فعالیت های ورزشی با mi band 8

نسل قبلی مچ بندهای هوشمند عرضه شده توسط شیائومی امکان ردیابی ۱۲۰ فعالیت ورزشی را در اختیار شما قرار می داد. با این حال شیائومی توانسته در این زمینه نیز ویژگی‌ های ساعت خود را ارتقا دهد. هم اکنون ۱۵۰ فعالیت ورزشی توسط این مچ بند هوشمند تحت نظر قرار دارند. از ورزش های آبی گرفته تا انواع بازی های توپی، مبارزه، تمرین و ورزش در فضای باز تحت پوشش هستند. علاوه بر این با الگوریتم ورزشی بهینه قادر هستید که زمان بازیابی عضلات، حداکثر جذب اکسیژن و اثرات ورزش را نیز به دقت تحت نظر قرار دهید. کاربر پس از انجام تمرین می تواند داده ها را دریافت کرده و رکورد تمرین خود را مشاهده نماید.

باتری و شارژدهی شیائومی Mi Band 8

باتری اسمارت بند ۸ شیائومی دارای ظرفیت ۱۲۵ میلی آمپر ساعت است.

طبق گفته های شیائومی بهره‌ گیری از این باتری کاربر را یاری می کند تا بتواند ۱۶ روز بدون نیاز به شارژ مجدد از قابلیت های ساعت استفاده نماید. علاوه بر این با قرار دادن این مچ بند هوشمند بر روی حالت صرفه جویی می توان این مقدار را به ۲۱ روز افزایش داد. فراموش نکنید که فعال کردن حالت AOD یا صفحه نمایش همیشه روشن موجب می شود که پس از هر بار شارژ، این باتری تنها تا ۵ روز قابلیت شارژدهی داشته باشد.

زمان عرضه و قیمت اسمارت بند ۸ شیائومی

پس از رونمایی اسمارت بند ۸ شیائومی، کاربران و علاقه مندان به این گجت پوشیدنی به دنبال زمان عرضه آن رفتند. هنوز تاریخ دقیقی برای فروش اسمارت بند ۸ شیائومی در بازار جهانی اعلام نشده است. قیمت می بند ۸ نیز بسیار وسوسه کننده خواهد بود. شیائومی این محصول خود را برای نسخه استاندارد با قیمت 239 یوان معادل ۳۴ دلار روانه بازار می‌ کند. علاوه بر این نسخه NFC می بند ۸ شیائومی با برچسب قیمتی ۲۷۹ یوان یا ۴۰ دلار روانه بازار می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.