پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بررسی نوکیا ۳.۲ ؛ جدیدترین گوشی فوق العاده اقتصادی نوکیا

پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

بررسی نوکیا ۳.۲ ؛ جدیدترین گوشی فوق العاده اقتصادی نوکیا

بررسی نوکیا 3.2 ؛ جدیدترین گوشی فوق العاده اقتصادی نوکیا

 

 

برای مشاهده و خرید گوشی های نوکیا  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.


نام نوکیا معمولاً نوستالوژیک و یادآور گوشیهای  باستانی  وآجری است ، اما در سالهای اخیر پس از دوره ای افول اکنون  تحت سرپرستی  شرکت HMD Global احیا شده است ، این محصول از محصولات مشابه با رده متوسط و قیمت مناسبتری برخوردار است.

جدیدترین این فهرست نوکیا 3.2 است که در کنار برتری نسبی نسبت به نوکیا 4.2 معرفی شد.

این گوشی  با استفاده از طراحی و ویژگی های Nokia 3.1 نوکیا ، با چند نسخه ارتقاء یافته ، آن را در بازار مدرن موبایل قابل رقابت نگه می دارد .

قیمت نوکیا 3.2
نوکیا می گوید این دستگاه در 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و انواع 3 گیگابایتی و 32 گیگابایتی در دسترس خواهد بود .

قیمت نوکیا 3.2 با قیمت 139 دلار برای مدل 16GB است ، در حالی که قیمت نوکیا 3 گیگابایتی 32 گیگابایتی 169 دلار  است.

اینها قیمتهای مناسبی برای تلفن های هوشمند هستند ، اما اگر شما یک کاربر برای استفاده از برنامه های مختلف هستید ، کم بودن حافظه ممکن است برای شما جالب نباشد.

طراحی ، نمایشگر و دوربین Nokia 3.2
اولین موردی که در مورد نوکیا 3.2 مشاهده کردیم این است که گوشی بسیار سبکی در میان همرده های خود است حتی در مقایسه با سایر دستگاه های سبک وزن (از جمله سایر دستگاه های نوکیا مانند 4.2)

این گوشی دارای یک قاب پلاستیکی است. با وجود این ، ظاهری براق و طراحی مینیمالیستی در جلو و عقب دارد

همچنین دارای درگاه USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است – که بیشتر گوشیهای جدید سعی در حذف این جک را در محصولات خود دارند.

صفحه نمایش نوکیا 3.2 یک صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی 19: 9 است که تنها با یک شکاف کوچک در قسمت بالا و با حداقل حاشیه در قسمت پایین طراحی شده است. این یک طراحی زیبا و ظاهری است که به هیچ وجه این گوشی ارزان قیمت به نظر نمی رسد.

با این حال ، هنگام مشاهده صفحه نمایش دستگاه ، مشخص است که ما با دستگاه حرفه ای سرو کار نداریم - رنگ ها کمی کم رنگ هستند و حتی در تنظیمات روشنایی بالاتر صفحه نمایش کمی تاریک به نظر می رسد. این مشکل  نباید برای اکثر کاربران مشکلی ایجاد کند - این گوشی هنوز هم به اندازه کافی خوب است که بازی ها یا فیلم ها را به خوبی اجراکنید .

نوکیا 3.2 انتخاب ایده آلی برای  عکاسی نیست - تنها دارای یک دوربین عقب تکی است ، اگرچه این یک دوربین فشرده 13 مگاپیکسلی است ، بنابراین هنوز هم عکس هایی با ظاهری نسبتاً مناسب و معقول خواهد گرفت.

با استفاده از زمان کوتاه ، فهمیدیم که عکاسی در هنگام غروب عکس گرفتن در فضای باز به اندازه کافی جالب نیست  و نبود ، اگر عکس شما برای رسانه های اجتماعی یا پیام رسانی باشد نه به صورت  حرفه ای ، این یک دوربین خوب است.

در قسمت جلوی دستگاه یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. باز هم ، عکس های گیرایی ندارند ، اما آنها به اندازه کافی برای سلفی عجیب Snapchat خوب هستند ، شما باید عکس های آن را در کنار گوشی های گران قیمت تر قرار دهید تا متوجه کاستی های آن شوید.

باتری و مشخصات نوکیا 3.2
برای چنین دستگاه کوچک ، نوکیا 3.2 باتری بسیار قدرتمندی دارد - 4000 میلی آمپر ساعت ، از بزرگترین دستگاه های پرچمدار بزرگتر است (حتی گلکسی S10 پلاس ، نوادگان به علاوه اندازه سامسونگ ، تنها دارای یک پاور قدرت 3400 میلی آمپری است).

همراه با باتری و ویژگی های روشنایی سازگار با سیستم عامل Android Pie ، نوکیا ادعا می کند که این گوشی عمر باتری دو روزه را ارائه می دهد ، ادعایی که ما وقتی می توانیم به درستی تست کنیم ، برای بررسی کامل ما - با وجود اندازه باتری ، مطمئناً به نظر می رسد قابل قبول است.

ویژگی جدید دیگر وجود دکمه Google Assistant در لبه سمت چپ دستگاه است که هنگام فشار دادن ، این دستیار را احضار می کند. این یک ویژگی مفید برای افرادی است که به استفاده از هندزفری به گوشی عادت دارند و استفاده از این دکمه در وضعیت راحتی قرار گرفته است. با این حال دکمه برای پاسخگویی کمی کند است و این ویژگی به همان سرعت در گوشیهای دیگر سریع نیست.

نوکیا 3.2 از تراشه Snapdragon 429 بهره می برد که یک پردازنده نسبتاً قدرتمند برای تلفن های میان رده و پایین است و چند مزیت را در اختیار شما قرار می دهد و در حالی که سیستم عامل در بعضی مواقع کمی آهسته احساس می شود .

نوکیا 3.2 از نظر هوشمندی در رده بسیار کم کیفیتی برخوردار است - مشخصات و دوربین آن به راحتی با توجه به قیمت نسبتاً پایین آن تناسب دارد، البته صفحه نمایش و عمر باتری آن چشمگیر به نظر می رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.