پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان کدامند؟ ویروس ها را جدیدی بگیرید!

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷

برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان کدامند؟ ویروس ها را جدیدی بگیرید!

برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان کدامند؟ ویروس ها را جدیدی بگیرید!

استفاده از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان به شما کمک می‌ کند تا بتوانید لپ‌ تاپ یا رایانه شخصی خود را در برابر تهدیدات سایبری مورد محافظت قرار دهید. در واقع اگر امروزه نتوانید در مقابل تهدیدهای اینترنت و خطرات موجود در آن سیستم خود را در امان نگه دارید، به طعمه‌ ای کوچک برای هکرها تبدیل خواهید شد. بهره‌ گیری از بهترین آنتی‌ ویروس‌ ها به شما کمک می‌ کند که بتوانید خود را در برابر حملات متعدد هکرها اعم از سرقت اطلاعات و خالی کردن حساب بانکی نیز مورد مراقبت قرار دهید. آنتی‌ ویروس‌ ها امروزه به‌ خوبی می‌ توانند با توجه به مکانیزمی که دارند، سیستم شما را در برابر فایل‌ های مخرب که توسط هکرها ارسال می‌ شوند محافظت نمایند. در این بین برای انتخاب و نصب یک آنتی‌ ویروس خوب باید از انواع گزینه‌ های موجود بتوانید اطلاعات کافی را بدست آورید.

امروزه نسبت‌ به گذشته کاربران می‌ توانند برای انتخاب بهترین آنتی‌ ویروس گزینه‌ های گسترده‌ تری پیش رو داشته باشند. یک آنتی‌ ویروس مطمئن و امن به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای ایمن‌ سازی سیستم خود از نرم‌ افزاری کاربردی کمک بگیرید. با توجه به کثرت برنامه‌ های موجود، برخی از کاربران برای انتخاب یکی از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان ممکن است دچار سردرگمی شوند. به‌ همین‌ علت ما در این مطلب سراغ معرفی برترین آنتی‌ ویروس‌ های رایگان جهان رفته‌ ایم و شما را نسبت‌ به معایب و مزایای هر کدام آگاه خواهیم کرد.

انواع ویروس‌ های کامپیوتری کدامند؟

قبل‌ از اینکه به معرفی برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان بپردازیم، بهتر است ابتدا با انواع بدافزارها و ویروس‌ هایی که ممکن است سیستم شما را آلوده کنند آشنایی به دست آورید. ویروس‌ های کامپیوتری به شکل‌ های مختلف و با علائم خاص خود را در سیستم نشان می‌ دهند.

ویروس Boot sector

یکی از انواع ویروس سیستم کامپیوتری بوت سکتور (Boot sector) بوده که هنگامی‌ که قصد روشن کردن کامپیوتر خود را دارید یا به‌ دنبال ریست کردن آن هستید، می‌ تواند کنترل آن را در دست گیرد. در این شرایط کاربر به‌ سختی می‌ تواند برای خاموش کردن یا ریست کردن سیستم خود اقدام نماید. از جمله دلایلی که موجب آلوده شدن سیستم شما به ویروس بوت سکتور می شود، متصل کردن فلش مموری یا هارد دیسک‌ های ویروسی خواهد بود.

ویروس Browser hijacker

امروزه استفاده از اینترنت به شکل قابل‌ توجهی افزایش‌ یافته است. یکی از ویروس‌ هایی که از طریق برخی وب‌ سایت ها وارد کامپیوتر می‌ شود، ویروس  hijacker Browser نام دارد. این ویروس می‌ تواند تمام سیستم شما را تحت تاثیر قرار دهد. علائم مختلفی وجود دارند که به شما ویروسی شدن سیستم با استفاده از ویروس Browser hijacker را نشان می‌ دهد. از جمله این علائم می‌ توان به باز شدن پیاپی برخی سایت‌ ها بدون اینکه شما بر روی آن‌ ها کلیک کنید، اشاره کرد.

ویروس Resident

اگر سرعت باز شدن برنامه‌ های کامپیوتر و لود شدن آن‌ ها به میزان قابل‌ توجهی پایین آمده باشد، می‌ توان بیان کرد که سیستم شما دچار ویروس رزیدنت شده‌ است. این مدل ویروس می‌ تواند اختلالاتی بر روند کار معماری کامپیوتر ایجاد نماید. هنگامی‌ که سیستم شما به ویروس Resident آلوده شود، حتما نیاز است که از یک آنتی‌ ویروس با کیفیت کمک بگیرید.

ویروس Direct Action

ویروس Direct Action از جمله رایج‌ ترین ویروس‌ هایی است که سیستم‌ های کاربران را آلوده می‌ کند. هنگامی‌که قصد دارید یک فایل ویروسی را بر روی سیستم خود اجرا کنید، این ویروس بر روی کامپیوتر فعال می‌ شود. با فعال شدن ویروس Direct Action اختلال‌ های کلی در عملکرد سیستم مشاهده خواهید کرد.

ویروس polymorphic

یکی از خطرناک‌ترین ویروس‌ های کامپیوتری که سیستم‌ ها را آلوده می‌ کند، ویروس polymorphic نام دارد. نحوه عملکرد این ویروس به گونه‌ ای است که با هر بار اجرا کردن آن می‌ تواند تغییراتی در ساختار کد نویسی خود به وجود بیاورد. به همین علت بخش زیادی از آنتی‌ ویروس‌ های کامپیوتر امکان از بین بردن و حذف ویروس polymorphic را نخواهند داشت.

علاوه‌ بر مواردی که عنوان کردیم مدل‌ های دیگری از ویروس‌ ها می‌ توانند سیستم شما را آلوده کنند. برای از بین بردن این ویروس‌ ها نیاز است که روی به نصب یکی از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان بیاورید.

علائم ویروسی شدن کامپیوتر

همانگونه که عنوان کردیم، ویروس‌ هایی که به سراغ سیستم شما می‌ آیند، بسیار متنوع هستند. با این‌ حال هر کدام از این ویروس‌ ها می‌ توانند علائم مختلفی از خود نشان دهند. در این بین شایع‌ ترین علائم ویروسی ‌شدن کامپیوتر گزینه‌ های زیر هستند.

صفحات پاپ آپ

اگر هنگام وب گردی مشاهده می‌ کنید که صفحات پاپ آپ باز می‌ شوند باید بدانید که سیستم شما ویروسی شده‌ است. گاهی اوقات هنگام وب گردی کاربر مشاهده می‌ کند که بدون کلیک کردن، پنجره‌ هایی به‌ صورت متعدد در ویندوز باز می‌ شوند. در این‌ میان یک سایت یا صفحه به‌ صورت ناخواسته شروع به بالا آمدن خواهد کرد. با مشاهده این اختلال باید بدانید که کامپیوتر شما ویروسی شده‌ است.

کرش کردن سیستم به‌ صورت پیوسته

گاهی اوقات ویروس‌ ها می‌ توانند به هارد دیسک سیستم شما خیلی راحت آسیب وارد کنند. آسیب‌ هایی که توسط ویروس کامپیوتری به هارد دیسک وارد می‌ شوند ممکن است برخی از برنامه‌ ها را نیز در حین کارکرد دچار اختلال نمایند. علاوه‌ بر این اگر سیستم شما دچار برخی از ویروس‌ های خاص شود، متوجه خواهید شد که در هنگام باز کردن برنامه‌ ها کامپیوتر هنگ می‌ کند.

تغییر ناگهانی در سیستم‌ عامل

اگر احساس می‌ کنید که سیستم شما روندی کند در پیش گرفته‌ است یا هنگام کار کردن با آن اختلالاتی مشاهده می‌ شود باید بدانید که کامپیوتر ویروسی شده‌ است. ویروس ها ممکن است به سیستم و برنامه‌ ها اجازه ندهند که فعالیت خود را به‌ خوبی انجام دهند. به‌ همین‌ علت روند عملکردی آن‌ ها را دچار اختلال می‌ کنند.

باز کردن برنامه‌ های ناشناس با بوت شدن سیستم

گاهی اوقات کاربر مشاهده می‌ کند که هنگام روشن کردن سیستم برخی از برنامه‌ ها که در رایانه نصب نکرده‌ است به‌ صورت ناخواسته باز می‌ شوند. در این شرایط می‌ توان دریافت که کامپیوتر شما ویروسی شده‌ است. به‌ همین‌ علت خیلی سریع باید به‌ دنبال نصب یک آنتی‌ ویروس قدرتمند بر روی ویندوز خود باشید.

نشانه‌ هایی که عنوان کردیم تنها بخشی از علائم ویروسی شدن سیستم هستند. در کنار این موارد، تغییر رمز عبور، ارسال ناخواسته ایمیل به آدرس ایمیل کاربر و همچنین تغییر ناخواسته صفحه اصلی مرورگر نیز می‌ توانند به شما ویروسی شدن سیستم را نمایان کنند.

معرفی بهترین آنتی‌ ویروس‌ های رایگان جهان

بخش زیادی از شرکت‌ های امنیت سایبری ترجیح می‌ دهند که پایه محصولات و قابلیت‌ های استاندارد نرم‌ افزارهای خود را به‌ صورت رایگان به کاربران ارائه دهند.

علاوه‌ بر اینکه می‌ توانید از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان به‌ صورت رایگان بر روی کامپیوترهای خود استفاده کنید، امروزه صاحبان دستگاه‌ هایی که سیستم‌ عامل آن‌ ها مبتنی بر IOS، اندروید و مک است نیز می‌ توانند از نسخه‌ های اختصاصی کمک بگیرند. فراموش نکنید که امروزه انواع آنتی‌ ویروس بهتر از گذشته به‌ صورت پیش‌ فرض بر روی ویندوز قرار گرفته تا بتوانند از داده‌ های کاربران مراقبت کنند. با این‌ حال برخی از آنتی‌ ویروس‌ ها قابلیت‌ های بیشتر، امکانات اضافی و افزونه‌ های جانبی کامل‌ تری را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان که به‌ صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌ گیرند، بپردازیم.

آنتی‌ ویروس BitDefender

هنگامی‌ که صحبت از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان می‌ شود، بدون تردید یکی از نخستین گزینه‌ های رایگان که به ذهن می‌ رسد، آنتی‌ ویروس BitDefender نام دارد. این آنتی‌ ویروس در سال 2013 نخستین آزمایش‌ ها را توانست با موفقیت طی کند. پس‌ از آن آنتی‌ ویروس BitDefender توانست خود را به‌ عنوان بهترین آنتی‌ ویروس رایگان در دنیا معرفی نماید. این آنتی‌ ویروس را به‌ راحتی کاربر می‌ تواند در چند ثانیه نصب کند. با بررسی ویژگی‌ ها و کاربردهای آنتی‌ ویروس BitDefender متوجه می‌ شویم که این نرم‌ افزار قادر است تمام قابلیت‌ هایی که یک آنتی‌ ویروس قدرتمند دارد را در خود جای دهد. از جمله قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس BitDefender می‌ توان به کم‌ حجم بودن آپدیت های آن اشاره کرد.

آنتی‌ ویروس BitDefender از آخرین فناوری‌ های مدرن برای مقابله و حذف ویروس‌ ها بهره‌ مند بوده و کاربر می‌ تواند برای پاک کردن اسپم‌ ها و بدافزارها، روی قابلیت‌ های آن حساب ویژه‌ ای باز کند. محیط ساده و کاربر پسند آنتی‌ ویروس بیت دیفندر موجب شده‌ است که بخش زیادی از کاربران ترجیح دهند که این نرم‌ افزار را بر روی سیستم خود نصب نمایند. با بررسی ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس BitDefender به‌ عنوان یکی از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان متوجه می‌ شویم که این برنامه قادر است که یک فایروال دو طرفه و بسیار قدرتمند را برای شناسایی و حذف ویروس‌ ها به کار گیرد. علاوه‌ بر مواردی که عنوان کردیم، از دیگر ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس BitDefender می توان موارد زیر را نام برد.

جستجو و پاک کردن تمام ویروس‌ ها و فایل‌ ها به واسطه بهره‌ مندی از آخرین فناوری ابری یا کلودی

امکان استفاده از آنتی‌ ویروس برای چند سیستم به‌ صورت شبکه و با مدیریت مرکزی

استفاده از ابزارهای پاکسازی رجیستری برای بهینه‌ سازی حرفه‌ ای

قابلیت حذف فایل های تکراری به‌ صورت خودکار و از بین بردن فایل هایی که امکان بازیابی آن‌ ها وجود ندارد

بهره‌گیری از جدیدترین ابزارهای کنترلی برای نظارت والدین بر فرزندان در هنگام وب گردی

قابلیت ساخت جعبه امن یا گاوصندوق برای ذخیره‌ سازی فایل های مهم و همچنین رمزگذاری آن‌ ها

محافظت از سیستم با استفاده از قابلیت safepay در هنگام وب گردی و در حالت آنلاین

علاوه‌ بر مواردی که عنوان کردیم بد نیست بدانید که امروزه صدها فایل ویدئویی از آنتی‌ ویروس بیت دیفندر بر بستر اینترنت بارگذاری شده که به کاربر کمک می‌ کنند برای نصب و استفاده از آن به‌ راحتی بتواند عمل نماید.

آنتی‌ ویروس Avira

یکی دیگر از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان برای کامپیوتر، آنتی‌ ویروس اویرا نام دارد. کاربران می‌ توانند بدون پرداخت هزینه‌، مشغول به استفاده از قابلیت‌ های این نرم‌ افزار باشند. این آنتی‌ ویروس قادر است سیستم شما را از بدافزارها، تروجان ها و ویروس‌ ها به‌ خوبی محافظت کند. استفاده از آنتی‌ ویروس Avira به شما این امکان را می‌ دهد که از یک نرم‌ افزار سبک، بدون اشغال کردن فضای خاص بهره ببرید.

علاوه‌ بر این نصب آنتی‌ ویروس Avira به‌ عنوان یکی از بهترین آنتی‌ ویروس‌ های رایگان جهان هیچگونه اختلالی در عملکرد سیستم به وجود نخواهد آورد. از جمله ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس Avira می‌ توان به محافظت صد درصدی از کامپیوتر در برابر انواع حملات بدافزارها و ویروس‌ ها اشاره کرد. این آنتی‌ ویروس بسیار قوی بوده و توسط نهادهای مختلف مورد تایید قرار گرفته‌ است.

پشتیبانی سریع و حرفه‌ ای از دیگر ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس Avira به‌ عنوان یکی از برترین آنتی‌ ویروس‌ های رایگان جهان شناخته می‌ شود. با بررسی این آنتی‌ ویروس متوجه می‌ شویم که قابلیت‌ های دیگری نیز بر روی آن قرار گرفته شده‌ است که کاربر می‌ تواند از آن‌ ها بهره ببرد.

شناسایی انواع بدافزارها در سریع‌ ترین حالت و پیدا کردن ویروس‌ ها با سرعت بالا

 استفاده از سیستم فوق حرفه‌ ای برای شناسایی ویروس‌ ها، تروجان ها و بدافزارها و حذف آن‌ ها به وسیله موتور جستجوی مدرن

محافظت از RootKit و حذف بدافزارهایی که به سیستم وارد شده و عملکرد کامپیوتر را دچار اختلال می‌ کنند

بهره‌ گیری از تکنولوژی Ahead به منظور پیدا کردن و حذف خطرات احتمالی

مانیتورینگ Real_Time با هدف دسترسی به فایل‌ های موجود در سیستم و مراقبت از آن‌ ها

بهره‌ گیری از قابلیت وب گارد Web Guard برای پیدا کردن سریع‌ تر ترافیک HTTPS

بلاک کردن انواع بدافزارها به‌ صورت خودکار

بررسی پکیج های اجرایی و فایل‌ های فشرده

امکان بررسی دقیق ایمیل‌ ها

امکان مدیریت خودکار و زمان‌ بندی فعالیت‌ های آنتی‌ ویروس

دارا بودن بروزرسانی خودکار برای عملکرد بهتر

بهره‌ گیری از قابلیتی برای قرنطینه کردن فایل‌ های مشکوک به ویروس و فایل‌ های آلوده در ویندوز

با وجود اینکه آنتی ‌ویروس Avira از یک موتور بسیار قدرتمند بهره می‌ برد و کاربران را از امکانات متعددی می‌ تواند بهره‌ مند نماید ولی نقطه ضعف آن، امکانات محدود در نسخه رایگان به شمار می‌ رود. این آنتی‌ ویروس را برای نسخه‌ های ویندوز و IOS، مک و اندروید می‌ توانید نصب کنید.

آنتی ‌ویروس پاندا PANDA

یکی دیگر از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان که در مدت‌ زمان کوتاهی بر روی سیستم نصب می‌ شود، آنتی‌ ویروس پاندا نام دارد.

این آنتی‌ ویروس بسیار مطمئن و کاربردی به‌ صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. با توجه به اینکه کار کردن با این آنتی‌ ویروس بسیار ساده است، کاربران بدون داشتن هیچ تخصصی می‌ توانند مراحل نصب و استفاده از آن را طی کنند. آنتی‌ ویروس PANDA قادر است تمامی ویروس‌ ها را به‌ صورت صد درصدی شناسایی کرده و برای قرنطینه و حذف کردن آن‌ ها به راحتی عمل نماید. از جمله مزایایی که در آنتی‌ ویروس پاندا می‌ تواند قابل‌ توجه باشد، بهره‌ مندی از یک وی پی ان اختصاصی خواهد بود. این VPN شما را یاری خواهد کرد که بتوانید سیستم خود را در برابر حملات سایبری و هکرها مراقبت نمایید. حجم کم مصرف اینترنت از دیگر ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس پاندا عنوان می‌ شود. این آنتی‌ ویروس یک طراحی مینیمال و ساده داشته و با توجه به نوع ساخت، منابع سیستمی را با پایین‌ ترین حد مصرف می‌ کند.

علاوه بر این با بررسی این نرم افزار کاربردی متوجه می شویم که هنگام استفاده از آن می توانید ویژگی های دیگری را مشاهده نمایید. این ویژگی ها گزینه های زیر هستند.

قابلیت رمزگذاری بر روی برنامه

پایش پردازش‌ ها

اسکن حافظه‌ های جانبی مانند هارد اکسترنال و USB

پایش آدرس‌ های اینترنتی

نصب آسان

بهره‌ مندی از بخشی مجزا برای نمایش اخبار امنیت سایبری

عدم تاثیرگذاری بر روی عملکرد رم و پردازنده

از جمله معایب آنتی‌ ویروس پاندا می‌ توان به نمایش تبلیغات درون برنامه‌ ای اشاره کرد. شرایطی که ممکن است کاربران را آزار دهد.

آنتی‌ ویروس رایگان Avast One Essential

یکی از جدیدترین آنتی‌ ویروس‌ های ارائه‌ شده در بازار، آنتی‌ ویروس Avast One نام دارد.

این نرم‌ افزار جدید می‌ تواند قابلیت‌ های متعددی از خود نشان دهد. از جمله ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس Avast One می‌ توان به شناسایی انواع بدافزارها و تروجان ها اشاره کرد. علاوه‌ بر این با بررسی قابلیت‌ های آنتی‌ ویروس رایگان Avast One متوجه می‌ شویم که این نرم‌ افزار می‌ تواند صفحات فیشینگ را شناسایی کرده و همچنین سرور مجازی شخصی را در اختیار کاربر به‌ صورت یکجا قرار دهد. نسخه رایگان آنتی‌ ویروس Avast One را می‌ توانید با پسوند Essential بر روی سیستم خود نصب کنید. این آنتی‌ ویروس علاوه‌ بر ویندوز برای پلتفرم‌ های IOS و مک نیز منتشر شده‌ است. با این‌ حال امکاناتی که در نسخه‌ ویندوز این آنتی‌ ویروس به‌ صورت رایگان دریافت می‌ کنید بسیار متنوع هستند.

از دیگر ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس رایگان Avast One می‌ توان به بهره‌ گیری از یک موتور قدرتمند برای شناسایی بدافزارها و مهار آن‌ ها اشاره کرد. با بررسی قابلیت‌ های آنتی‌ ویروس Avast One متوجه می‌ شویم که این نرم‌ افزار می‌ تواند ویژگی‌ های زیر را نیز در پی داشته باشد.

هشدار دادن به کاربر در هنگام بررسی وب‌ سایت های جعلی

محافظ قدرتمند سیستم

ارائه 5 گیگابایت حجم شبکه خصوصی مجازی

شناسایی انواع ویروس و بدافزارها با موتور قدرتمند

مسدود کردن سایت‌ های جعلی

رمزگذاری سایت‌ های جعلی توسط باج‌ افزارها

از نکات منفی آنتی‌ ویروس Avast One می‌ توان به محدودیت در برخی قابلیت‌ ها اشاره کرد. علاوه‌ بر این نسخه موبایل ارائه‌ شده نسبتا ساده بوده و امکانات چندانی در اختیار کاربران قرار نمی‌ دهد.

آنتی‌ ویروس Kaspersky Security Cloud

هنگامی‌ که صحبت از امنیت سایبری در دنیای کامپیوتر می‌ شود، نام Kaspersky Security Cloud به‌ خوبی خواهد درخشید. این آنتی‌ ویروس که نسخه رایگان آن با نام Kaspersky Free در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد، ویژگی‌ های مدرنی را در خود جای داده‌ است. با بررسی قابلیت‌ های آنتی‌ ویروس کاسپر اسکای که به‌ صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌ شود، متوجه می‌ شویم که هسته این نرم‌افزار می‌ تواند تهدیدات امنیتی در فایل‌ ها را به‌ راحتی تشخیص دهد. علاوه‌ بر این آنتی‌ ویروس Kaspersky Security Cloud صفحات وب و ایمیل‌ ها را نیز بررسی کرده و می‌ تواند در این زمینه به مقابله با بدافزارها بپردازد.

از جمله ویژگی‌ های دیگر این آنتی‌ ویروس می‌ توان به امکان نصب بر روی پلتفرم اندروید اشاره کرد. نکات منفی خاصی بر روی این آنتی‌ ویروس مشاهده نمی‌ شود. با این‌ حال شبکه خصوصی مجازی محدود می‌ تواند به‌ عنوان یکی از معایب آنتی‌ ویروس کاسپر اسکای در نظر گرفته شود.

آنتی‌ ویروس Eset Internet Security

بدون تردید یکی از پرنصب ترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان، آنتی‌ ویروس Eset Internet Security نام دارد.

این نرم‌ افزار محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران به دست آورده‌ است. آنتی‌ ویروس Eset Internet Security یک نرم‌ افزار سبک، ارزان و با کاربری آسان بوده و مزایای متعددی در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. از جمله ویژگی‌ ها و مزایای آنتی‌ ویروس Eset Internet Security می‌ توان به محافظت بسیار مناسب و سیستم اشاره کرد. علاوه‌ بر این نرم‌ افزار ارائه‌ شده بسیار سبک بوده و عملکرد سیستم را دچار اختلال نمی‌ کند. این آنتی‌ ویروس که نسخه اصلی آن به‌ صورت پولی ارائه می‌ شود، در کشور ما قیمت‌ گذاری مناسبی دارد. علاوه‌ بر این می‌ توان از نمایندگی‌ های متعددی که در کشور ایران خدمات این آنتی‌ ویروس را ارائه می‌ دهند، نسخه پولی آن را دریافت کرد.

از ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد آنتی‌ ویروس Eset Internet Security می‌ توان به بهره‌ گیری از یک فناوری ضد سرقت اشاره کرد. با توجه به نوع ساخت این آنتی‌ ویروس، اگر لپ‌ تاپ شما به سرقت رود از پنل کاربری خود در آن می‌ توانید کمک بگیرید و با استفاده از وب کم، فرد سارق را شناسایی کنید.

چند نمونه دیگر از برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان

علاوه‌ بر مواردی که عنوان کردیم، چندین نرم‌ افزار دیگر نیز می‌ توانند به‌ عنوان برترین آنتی‌ ویروس‌ های جهان خود را معرفی کنند. آنتی‌ ویروس Norton 360 از جمله نرم‌ افزارهای کاربردی بوده که می‌ تواند انواع فایل‌ های غیرضروری را پاک نماید. علاوه‌ بر این آنتی‌ ویروس نورتون ۳۶۰ بدون محدودیت و با یک VPN اختصاصی می‌ تواند قابلیت‌ های بی‌ نظیری را ارائه دهد. محیط کاربری ساده و همچنین کاربر پسند و شناسایی سریع انواع ویروس و تروجان ها از دیگر ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس نورتون 360 خواهند بود. به‌ همراه این آنتی‌ ویروس می‌ توانید روی به نصب آنتی‌ ویروس قدرتمند McAfee VirusScan بیاورید. این آنتی‌ ویروس نیز قادر است که ویروس‌ های خطرناکی مانند Code Red و SQL Slammer را با استفاده از قابلیت Memory Resident پاک‌ سازی نماید.

سوالات متداول

بهترین آنتی‌ ویروس رایگان جهان برای کامپیوتر کدام است؟

چندین آنتی‌ ویروس به‌ صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌ گیرند. با این‌ حال اگر به‌ دنبال نصب برترین آنتی‌ ویروس با امکانات پیشرفته هستید و قصد دارید از قابلیت‌ های متنوع آن‌ ها استفاده کنید، توصیه ما به شما این است به سراغ آنتی‌ ویروس BitDefender و آنتی‌ ویروس Avira بروید.

بهترین آنتی‌ ویروس سبک کامپیوتر چیست؟

آنتی‌ ویروس رایگان پاندا یک نرم‌ افزار سبک بوده که کمترین منبع سیستم را اشغال می‌ کند. این آنتی‌ ویروس هیچگونه اختلالی بر روی عملکرد کامپیوتر شما به وجود نخواهد آورد.

قدرتمندترین آنتی‌ ویروس‌ های پولی جهان کدامند؟

آنتی‌ ویروس Kaspersky به‌ عنوان یکی از قدرتمندترین آنتی‌ ویروس‌ های پولی جهان شناخته می‌ شود. این نرم‌ افزار قابلیت‌ های متعددی برای شناسایی و حذف آنتی‌ ویروس‌ ها ارائه می‌ دهد.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.