پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اچ تی سی اعلام کرد گوشی ۱۰ دارای نسخه‌‌های مختلف خواهد

دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

اچ تی سی اعلام کرد گوشی ۱۰ دارای نسخه‌‌های مختلف خواهد

درحالیکه تا به این لحظه در خبرها هر جا نام HTC 10  نیز آمده بود پردازنده ذکر شده اسنپدراگون 820 معروف بود اما به تازگی شرکت HTC اظهار داشته که قصد دارد نسخه دیگری از این گوشی را با پردازنده اسنپدراگون 652 به بازار عرضه کند. این درست همان کاری است که شرکت ال جی در مورد گوشی پرچم دار خود انجام داده است و باز هم درست مانند ال جی احتمال عرضه منطقه‌ای نسخه های مختلف پرچم دار جدید HTC نیز وجود دارد.


دیگر مشخصات ذکر شده برای گونه مجهز به پردازنده 652 گوشی HTC 10  شامل 3 گیگابایت حافظه رم و 16  گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و در مقابل مدل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 820 دارای یک نسخه 3 گیگابایت حافظه رم با 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و نسخه دیگری با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. قیمت پیش بینی شده برای این گوشی به ترتیب برای گونه‌های ذکر شده برابر است با 585، 799 و 900 دلار که قیمت نسبتا بالایی به حساب می‌آید.

 


همچنان که در خبرهای پیشین نیز شنیده شده بود تاریخ معرفی رسمی HTC 10 روز 12 ماه آوریل خواهد بود و خبرهای رسیده حاکی از آغاز فروش این گوشی در روز 15 آوریل در کشور تایوان دارند. سایر مشخصات تایید نشده این گوشی عبارتند از صفحه نمایش QHD با ابعاد 5.15 اینچ و درگاه USB-C به همراه باتری 3000 میلی آمپر ساعت و سیستم عامل اندروید 6.0 است.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.