پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اپل و تلاش در عرضه آیپد ۹.۷ اینچی ارزان قیمت در سال ۲۰۱۸

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

اپل و تلاش در عرضه آیپد ۹.۷ اینچی ارزان قیمت در سال ۲۰۱۸

تبلت های آیپد از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار هستند به همین سبب اخبار ضد و نقیض زیادی در رابطه با انها به گوش میرسد. در ماه مارس امسال کمپانی اپل یه تبلت با صفحه نمایشگر 9.7 اینچی معرفی کرد که بر خلاف آیپد پرو تنها 329 دلار قیمت داشت.

بنا به گفته مجله دیجی تایمز؛ اپل در نظر دارد تا یک آیپد 9.7 اینچی را در سال پیش رو روانه بازار کند که حتی قیمتش از نمونه فعلی نیز پایین تر باشد. طبق مشاهدات قیمت این غول تکنولوژی چیزی حدود 259 دلار خواهد بود.

چیزی که کمپانی اپل را به آینده محصولات خود در بازار تبلت ها امیدوار می کند معرفی این آیپد همراه با مدل های جدید از سری پرو است. با در نظر گرفتن شایعات متعددی که در رابطه با محصولات جدید اپل به گوش میرسد؛ هنوز مشخص نیست که این کمپانی محصول جدید خود را جایگزین آیپد امسال خود می کند یا آن را همراه با سری جدید آن معرفی خواهد کرد. علاوه بر آن اطلاعات زیادی در رابطه با این تبلت اپل هنوز به دست علاقه مندان نرسیده است.

بر اساس اخبار رسیده و شایعات اپل در نظر دارد تولید محصول جدید خود را به Compal Electronics بسپارد. انتظار میرود تبلت جدید اپل در سه ماهه دوم سال 2018 معرفی و در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

در حال حاضر هیچکدام از این اخبار قابل اعتماد نیست  و حتی دیجی تایمز منبع موثقی در رابطه با محصولات جدید اپل که هنوز معرفی نشده اند محسوب نمی شود اما به احتمال بسیار زیاد این وبسایت اطلاعاتی را از تامین کنندگان سخت افزاری آیپد کسب کرده باشد که نشان از عرضه یک تبلت ارزانقیمت تر توسط اپل را نوید می دهد.

علیرغم اخبار رسیده در رابطه با آیپد ارزان قیمت اپل؛ "مینگ چی کو" مدتی قبل اطلاعاتی در رابطه با تبلت های گرانقیمت اپل منتشر کرده بود. با توجه به گزارش موسسه تحلیلگر KGI Securities ، اپل در نظر دارد تا از سیستم تشخیص چهره خود در آیپد جدید خود نیز استفاده کند چرا که این تکنولوژی در آیفون x با استقبال خوبی  مواجه شده است.

در همین راستا انتظار داریم تا این آیپد از دوربین TrueDepth و سیستم احراز هویت FaceID بهره ببرد.

از آنجایی که این آیپد ها شامل سیستم احراز هویت متفاوتی نسبت به نسل قبلی هستند این احتمال زیادی وجود دارد که دکمه هوم از آن حذف شود و در نتیجه آیپد جدید اپل دارای حاشیه های بسیار کم در اطراف صفحه نمایش باشند.

بسیار دور از انتظار است که اپل در سال آینده از پنل اولد برای ایپد پرو خود استفاده کند به همین جهت همه ی انتظار ها از اپل این است که مانند مدل های قبلی از پنل LCD استفاده کند.

گفتنی است اولین پردازنده هشت هسته ای اپل با نام A11X در سری جدید ایپد پرو استفاده خواهد شد و  انتظار میرود اپل از تکنولوژی 7 نانومتری برای توسعه چیپ های جدید خود (SoC)  استفاده کند

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.