پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اپل نسخه نهایی سیستم عامل iOS ۱۰ را منتشر کرد

پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

اپل نسخه نهایی سیستم عامل iOS ۱۰ را منتشر کرد

پس از مدتها انتظار، نسخه رسمی سیستم عامل آی.ا.اس 10 (iOS 10) توسط اپل منتشر شد. دارندگان گوشی آیفون یا آیپد می توانند دستگاه خود را به آخرین نسخه سیستم عامل گجت های موبایلی اپل بروزرسانی کند.


ممکن است بروزرسانی iOS 10 برای بعضی از کاربران قابل دریافت نباشد که اصلا جای نگرانی نیست. قرار است اپل بروزرسانی های بزرگ برای سیستم عامل های خود را طی یک برنامه نوبت بندی شده در اختیار کاربرانش قرار دهد که iOS 10 نیز جزو همین بروزرسانی ها است که به مرور زمان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


حجم تقاضا برای بروزرسانی این سیستم عامل توسط کاربران بسیار بالاست و پیش بینی میشود همین امر باعث تاخیر در آغاز بروزرسانی شود. اپل اعلام کرده کاربران در این وقفه پیش آمده، برای اطمینان بیشتر از گوشی هوشمند یا تبلت خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنند. پشتیبان گیری از آیفون یا آیپد از طریق آی کلاد یا از طریق آیتونز بصورت دستی قابل انجام است.


مراحل بروز رسانی بسیار راحت است . کافی است تا از طریق منوی Setting وارد گزینه General رفته و سپس روی Software Update کلیک کنید. پس از مشاهده عبارت "... Update Requested" دانلود بروزرسانی جدید آغاز می شود.


تغییرات زیاد و گسترده ای در سیستم عامل iOS 10 انجام شده است که به مهمترین آن می توان به تغییرات گسترده در سیستم سیری (Siri) مخصوصا برای اپلیکیشن ها و سرویس های غیراپلی اشاره کرد. برای مثال می توان با استفاده از قابلیت های جدید سیری در ترکیب با شماری از اپلیکیشن های پرداخت، برای دوستان و اعضای خانواده به راحتی پول ارسال کرد.

 

تغییر دیگر، در صفحه قفل اتفاق افتاده است و اعلانیه ها با ظاهر جدیدی به نمایش درمی آید. iOS 10 قادر است تا در آیفون ۶ اس یا آیفون ۷ که مجهز به فناوری 3D Touch هستند، ویجت ها را نیز به نمایش بگذارد. اپلیکیشن Photos و Message نیز از این تغییرات مصون نمانده اند. ویژگی های منحصربفرد اپلیکیشن Photos نظیر شناسایی چهره ها و ایجاد آلبوم های هوشمند نیز تغییراتی پیدا کرده اند. قابلیت های زیادی به اپلیکیشن Message اضافه شده است.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.