پربازدیدترین مطالب

معرفی برندها

با انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو آشنا شوید

یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

با انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو آشنا شوید

یکی از محبوب ترین زیر مجموعه‌ های برند شیائومی، پوکو است. با توجه به اینکه شیائومی مدل‌ های مختلفی از گوشی‌ های خود را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تحت عنوان سری پوکو روانه بازار می‌ کند، این دسته از گوشی‌ های هوشمند توانسته اند در سراسر جهان علاقه مندان زیادی به خود جذب کنند. اگر به دنبال آشنایی با انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو هستید، با ما در آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه باشید تا اطلاعات کافی را در این خصوص به شما ارائه دهیم.

معرفی گوشی‌ های شیائومی سری پوکو ارزان قیمت

همانگونه که عنوان کردیم گوشی‌ های سری پوکو شیائومی محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند. در عین حال چند نمونه از محصولات ارائه شده در این سری دارای قیمت پایین بوده که کاربران برای انجام کارهای روزمره می‌ توانند روی آن ها حساب ویژه‌ ای باز کنند.

گوشی موبایل شیائومی POCO C40

نخستین گوشی که در سری گوشی‌ های شیائومی پوکو معرفی می‌ کنیم، گوشی شیائومی POCO C40 است. محصول ارائه شده توسط شیائومی با قیمت بسیار مناسب و با امکانات قابل قبول برای انجام کارهای روزمره می‌ تواند برای کاربران انتخابی مناسب باشد. گوشی شیائومی پوکو C40 یک گوشی اقتصادی و کار راه انداز است. شیائومی این محصول خود را با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی روانه بازار می‌ کند.

علاوه بر این استفاده از پردازنده JQL JR510 و حافظه رم ۴ گیگابایتی این امکان را می‌ دهد تا بتوانید از یک محصول با مشخصات فنی قابل قبول بهره ببرید. جالب است بدانید یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت بر روی این گوشی قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی نیز ۱۷ مگاپیکسلی بوده که در کنار دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی کار شما را به خوبی راه می‌ اندازد.

گوشی موبایل شیائومی POCO M3

گزینه بعدی که در لیست گوشی‌ شیائومی سری پوکو و در دسته گوشی‌ های ارزان قیمت قرار می‌ گیرد، POCO M3 است. این گوشی در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده و با نمایشگر ۶.۵۳ اینچی گزینه ای ایده‌ آل برای کاربرانی است که قصد استفاده از یک گوشی ارزان قیمت جهت گشت و گذار در فضای مجازی دارند. علاوه بر این یک پردازنده توانمند از شرکت کوالکام و مدل اسنپدراگون ۶۶۲ بر روی این گوشی قرار گرفته که به راحتی می‌ تواند انواع نرم‌ افزارها را اجرا نماید. شیائومی این محصول خود را در نسخه‌ های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی و 4 گیگابایتی و ۶ گیگابایتی از نظر حافظه رم روانه بازار می‌ کند. استفاده از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق و همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، جذابیت خرید گوشی شیائومی POCO M3 را افزایش می‌ دهند.

انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو

گوشی موبایل شیائومی POCO M4 Pro

گوشی موبایل شیائومی POCO M4 Pro یکی دیگر از محصولات ارزان قیمت ارائه شده توسط این برند به شمار می‌ رود. این گوشی در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است. صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS LCD و با ابعاد ۶.۶ اینچ بوده که به واسطه تراکم پیکسلی ۳۹۹ پیکسل در اینچ کیفیت بالایی دارد. پردازنده انتخاب شده از شرکت مدیاتک و مدل دیمنسیتی ۸۱۰ کمک می‌ کند تا بازی‌ ها و نرم‌ افزارهای مختلف به راحتی اجرا شوند. شیائومی این محصول خود را در چند مدل روانه بازار می‌ کند.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار سنسور ۸ مگاپیکسلی این امکان را می‌ دهد تا تصاویری با کیفیت بالا بتوانید به ثبت برسانید. علاوه بر این یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش قرار گرفته که به عنوان دوربین سلفی می‌ تواند تصاویری با کیفیت قابل قبول ثبت کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی این گوشی ارزان قیمت سری پوکو شیائومی قرار گرفته‌ است.

همچنین بخوانید: بهترین گوشی های ارزان قیمت شیائومی

انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو

بهترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری پوکو

بدون تردید گوشی‌ های میان رده سری پوکو از برند شیائومی را می‌ توان محبوب‌ ترین گزینه‌ ها از محصولات این برند در نظر گرفت. شیائومی به خوبی توانسته است نیاز کاربران را با فروش گوشی‌ های میان رده و اقتصادی برطرف نماید.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X4 Pro 5G

یکی از بهترین گوشی‌ های میان رده سری پوکو شیائومی که فروش بالایی در بازار به خود اختصاص داده است، گوشی شیائومی POCO X4 Pro 5G نام دارد. این محصول که در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده است از امکانات قابل قبولی بهره می‌ برد. شیائومی این گوشی را با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED به بازار عرضه می‌ کند. یک پردازنده توانمند از کوالکام و مدل Snapdragon 695 5G بر روی این گوشی قرار گرفته است.

علاوه بر این شیائومی محصول میان رده خود را با حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در کنار حافظه‌ های داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی به کاربران عرضه می‌ کند. بهره‌ گیری از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز جذابیت خرید گوشی POCO X4 Pro 5G را به میزان قابل توجهی بالاتر می‌ برد. دو سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز بر روی این گوشی مشاهده می‌ شوند. پشتیبانی از شارژر ۶۷ وات و پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G نیز سایر ویژگی‌ های جذاب گوشی های هستند.

انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X5 pro 5G

بدون تردید کاربرانی که قصد خرید گوشی شیائومی سری پوکو را دارند، به محض بررسی مشخصات گوشی شیائومی POCO X5 pro 5G دچار وسوسه می‌ شوند. شیائومی یک گوشی بی‌ نظیر با امکانات قابل قبول روانه بازار کرده است. گوشی شیائومی POCO X5 pro 5G با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد و با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی یکی از بهترین میان‌ رده‌ های ارائه شده توسط این برند است.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار دو سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز کمک می‌ کنند تا کاربر بتواند تصاویری با کیفیت قابل قبول به ثبت برساند. علاوه بر این نوع پردازنده انتخاب شده برای این میان رده، از شرکت کوالکام و مدل اسنپدراگون 778G بوده که به راحتی می‌ توان با استفاده از آن سنگین‌ ترین بازی‌ ها را نیز انجام داد. در کنار تمام این موارد باید بدانید که یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با فست شارژر ۶۷ واتی نیز بر روی این گوشی قرار گرفته است.

انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F4

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F4 یکی از گوشی‌ های ارائه شده توسط این برند بوده که هم برای عکاسی و هم برای انجام بازی می‌ تواند انتخابی مناسب باشد. شیائومی این گوشی خود را در سال ۲۰۲۲ و با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ به بازار عرضه کرده است. صفحه نمایشی با پنل AMOLED کیفیت زیادی دارد. علاوه بر این تراشه Snapdragon 870G نیز بر روی این گوشی قرار گرفته است.

نسخه‌ های مختلفی از گوشی شیائومی POCO F4 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در کنار حافظه رم ۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی توسط این برند در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. استفاده از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی کمک می‌ کند تا تصاویری جذاب ثبت کنید. سنسورهای ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار سنسور اصلی قرار گرفته‌ اند. امکان ضبط فیلم با رزولوشن 4K نیز برای کاربران جذابیت زیادی خواهد داشت. دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسلی است. شیائومی نقطه ضعف این گوشی یعنی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را به خوبی توانسته با شارژر ۶۷ واتی برطرف کند.

انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو

بهترین گوشی‌ های شیائومی سری پوکو

از محصولات میان رده و اقتصادی که گذر کنیم، به گوشی‌ های بی‌ نظیر ارائه شده تحت عنوان سری پوکو از برند شیائومی خواهیم رسید. شیائومی چند گوشی با امکانات عالی و قیمت مناسب در حد پرچمدار بعد از سری پوکو روانه بازار کرده است.

گوشی شیائومی مدل POCO F5 Pro

بدون تردید یکی از بهترین گوشی‌ های ارائه شده توسط شیائومی، گوشی POCO F5 Pro است. محصولی که با مشخصات فنی بی‌ نظیر و طراحی خارق العاده برای هر کاربری می‌ تواند جذابیت بالایی داشته باشد. شیائومی این گوشی خود را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار کرده است. یک صفحه نمایش امولد با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و با تراکم پیکسلی شگفت انگیز بر روی این گوشی شاهد خواهیم بود. تراشهGen 1  Snapdragon 8+ بر روی این گوشی قرار گرفته تا به راحتی بتواند سنگین‌ ترین بازی‌ ها را با بالاترین کیفیت اجرا کند. علاوه بر این حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی نیز بر روی این گوشی قرار گرفته که سرعت عملکرد دستگاه را به خوبی می‌ توانند افزایش دهند.

همچنین بخوانید: بهترین گوشی های پوکو شیائومی

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی در کنار سنسورهای اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز از جمله ویژگی‌ های بارز این محصول به شمار می‌ روند. بدون تردید قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 8K جذاب‌ ترین ویژگی این گوشی برای کاربرانی است که علاقه مند به فیلمبرداری با استفاده از گوشی‌ های هوشمند هستند. باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی پلیمر با شارژر ۶۷ واتی نیز بر روی گوشی شیائومی POCO F5 Pro قرار گرفته است.

انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F5

آخرین گوشی که در لیست محصولات سری پوکو شیائومی معرفی می‌ کنیم، گوشی POCO F5 است. محصول ارائه شده توسط شیائومی از ویژگی‌ های فنی قابل قبولی برخوردار بوده و برای هر کاربری می‌ تواند جذاب باشد. این گوشی در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده است. صفحه نمایش بی‌نظیر ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با پشتیبانی از استانداردهای مختلف یکی از جذابیت‌ های گوشی خواهد بود.

علاوه بر این پردازنده Snapdragon 7+ Gen 2 بر روی این گوشی قرار گرفته که نشان می‌ دهد می‌ توان بازی‌ های سنگین مانند آسفالت و پابجی را به راحتی با استفاده از این گوشی انجام داد. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی در کنار دوربین‌ های ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی از شیائومی هستند. شیائومی محصول خود را با حافظه‌ داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه‌ های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌ کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی گوشی قرار گرفته که با یک شارژر ۶۷ وات در مدت ۴۶ دقیقه می‌ تواند فول شارژ شود.

انواع گوشی‌ های شیائومی سری پوکو

جمع ‌بندی

برای خرید بهترین گوشی‌ های شیائومی سری پوکو می‌ توانید با توجه به بودجه‌ ای که در اختیار دارید، مدل‌ های متنوعی را بررسی کرده و انتخاب خود را انجام دهید. شیائومی چندین نمونه از محصولات خود را تحت عنوان سری پوکو با مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌ کند. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص قیمت انواع گوشی شیائومی و خرید این محصولات به صورت نقد و اقساط می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

سوالات متداول

بهترین گوشی ارزان قیمت شیائومی سری پوکو چه نام دارد؟

گوشی شیائومی پوکو C40 یک محصول با عملکرد مناسب است.

بهترین میان رده‌ های سری پوکو شیائومی کدامند؟

گوشی‌های POCO X5 Pro و POCO X4 Pro می‌ توانند انتخابی مناسب در این زمینه باشند.

بهترین گوشی شیائومی سری پوکو چه نام دارد؟

بدون شک گوشی POCO F5 پرو یک محصول بی‌ نظیر از شیائومی در این سری خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.