پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ال جی سه گوشی هوشمند میان رده Q۶۰ ،K۵۰ و K۴۰ را معرفی کرد

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

ال جی سه گوشی هوشمند میان رده Q۶۰ ،K۵۰ و K۴۰ را معرفی کرد

کمپانی معروف ال جی از سه گوشی میان‌رده جدید خود به نام های Q60، K50 و K40 رونمایی کرد. ظاهرا ال جی برای هر سه گوشی پردازنده‌ هشت هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز در نظر گرفته است اما هنوز نامی از چیپ‌ست تعبیه شده در این گوشی‌ها منتشر نشده است.

گوشی LG Q60
Q60 اولین گوشی جدید ال جی از صفحه نمایشی 6.26 اینچی با دارا بودن کیفیت رزولوشن 720x1520 پیکسل (HD+) همراه با یک ناچ در بالا نمایشگر بهره مند گردیده است. این گوشی از میزان حافظه رم 3 گیگابایتی در کنار فضای ذخیره‎سازی 64 گیگابایتی بهره مند گردیده است که امکان ارتقای آن به کمک حافظه microSD فراهم گردیده است.

الجی برای Q60 در قاب پشتی دوربین دوگانه ای تعبیه نموده که مجهز به سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی با بهره مندی از فناوری لنز زاویه عریض برای تشخص عمق تصویر می باشد. دوربین سلفیQ60 به شکل ویژه ای در ناچ نمایشگر تعبیه گردیده است و از کیفیت 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. نهایتا باید اشاره ای نیز به بهره مندی از منبع انرژی  3500 میلی آمپرساعتی این گوشی کرد.

گوشی LG K50
دومین گوشی ال جی K50  می باشد که آن را به صفحه نمایشی 6.26 اینچی با رزلوشن 720x1520 پیکسل (HD+) و ناچی در قسمت بالای آن مجهز نموده است. رم این گوشی نیز  3 گیگابایتی و از حافظه داخلی 32 گیگابایت بهره مند گردیده است که همانند مدل قبل امکان افزایش حافظه با  microSD فراهم خواهد بود.

K50 که از دوربین زاویه عریض بی بهره است مجهز به دوربین سنسور 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی مجهز به فناوری عمق تصویر می باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسلی خواهد بود و همانند مدل قبل مجهز به باتری 3500 میلی آمپرساعتی گردیده است.

گوشی LG K40
آخرین و اقتصادی ترین گوشی جدید ال جی K40 نام دارد که این گوشی نسبت به مدل های قبلی از صفحه نمایش کوچکتر 5.7 اینچی با رزولوشن 720x1440 پیکسل و بدون ناچ رونمایی گردیده است. همچنین میزان رم این گوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت خواهد بود. در مورد دوربین نیز فقط از یک دوربین مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با بهره مندی از یک فلش LED همراه گردیده است. این مدل در ظرفیت باتری نیز از مدل های قبلی کمتر خواهد بود و مجهز به باتری  3000 میلی آمپرساعتی است.

در مورد سایر مشخصات باید عنوان کرد که ظاهرا هر سه گوشی از مشخصات همانند همچون بهره مندی از فناوری صدای فراگیر سه بعدی (DTS X 3D)، جک هدفون و گواهینامه نظامی MIL-STD 810G می باشد و نیز دستیار  صوتی گوگل هم برای این سه گوشی تعبیه گردیده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.