پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

افزایش فروش پاوربانک به لطف بازی پوکمون گو

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

افزایش فروش پاوربانک به لطف بازی پوکمون گو

پوکمون گو دیگر بازی زودگذر دنیای بازی و دیجیتال نیست، این بازی علاوه بر درآمدزایی و سودبالایی که برای کمپانی های توسعه دهنده آن به ارمغان آورده است، باعث رونق کسب و کارهای دیگر که بطور غیر مستقیم با این بازی در ارتباط است، شده است. طبق آخرین اخبار منتشر شده، فروش پاوربانک ها به دلیل استفاده مستمر از پوکمون گو و نیاز به منبع انرژی پرتابل، افزایش پیدا کرده است.


برای مثال فعالیت بسیاری از رستوران ها و باشگاه های ورزشی آمریکا که گیمرهای پوکمون گو در آنجا زیاد است، به واسطه این بازی حسابی رونق گرفته است. براساس آخرین اخبار منتشر شده، انجام پوکمون گو و کاهش طول عمر باتری باعث شده تا لزوم استفاده از منبع انرژی پرتابل در میان گیمرها احساس شود و از این رو فروش پاوربانک ها بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

براساس آمار ارائه شده توسط گروه NPD که فروش محصولات الکترونیکی خرده فروشی را زیر نظر می گیرد، فروش پاوربانک ها که درحال روند نزولی بود، در فاصله دو هفته ای پس از ۱۰ جولای سال جاری میلادی با افزایش چشمگیر ۱۰۱ درصدی مواجه شد. این بازه زمانی دقیقا برابر با دوره ای است که بازی پوکمون گو رسما منتشر شد و با استقبال گسترده ای از سوی کاربران روبرو گشت. هرچند نمی توان همه این افزایش رشد فروش را مربوط به بازی پوکمون گو دانست، اما به جرات می توان گفت بخش بزرگی از این افزایش فروش به دلیل استفاده زیاد کاربران و گیمرها از این بازی جذاب و سرگرم کننده است.

به نظر شما این بازی به چه کسب و کارهای دیگری کمک می کند و باعث رونق آن میشود؟
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.