پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

افزایش دقت و سرعت اسکنر عنبیه چشم گلکسی S۹

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

افزایش دقت و سرعت اسکنر عنبیه چشم گلکسی S۹

یکی از مهمترین ویژگی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، اسکنر عنبیه چشم می باشد. اخیرا اطلاعات تازه ای در رابطه با این سد امنیتی منتشر شده است.

در حال حاضر در آخرین روزهای سال 2017 میلادی به سر می بریم؛ سامسونگ در سال های اخیر به گونه ای عمل کرده که می توان به طور تقریبی، زمان رونمایی پرچمدار بعدی اش را یک تا دو ماه آینده اعلام کرد. با توجه به زمان باقی مانده تا معرفی پرچمداران سال 2018 سامسونگ، هر روز اخبار تازه تری درباره این دو محصول منتشر می شود.

بر اساس اخبار منتشر شده از شرکت سامسونگ، رزولوشن بیشتر اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، موجب افزایش دقت اسکنر و همینطور کاهش زمان لازم برای بررسی عنبیه کاربر خواهد شد. در گوشی های گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی NOTE 8 ؛ سنسور دوربین جلو که صرفا برای اسکن عنبیه چشم استفاده می شد، رزولوشن 2 مگاپیکسلی داشت، در حالیکه پرچمداران جدید سری S، از رزولوشن 3 مگاپیکسلی برای این سنسور بهره می برند.

ال جی در نمایشگاه KES 2016 به معرفی ماژول جدیدی پرداخت که به وسیله آن، سنسور دوربین سلفی و اسکنر عنبیه چشم از یکدیگر جدا نیستند. اخبار جدید حاکی از این است که LG G7 به این اسکنر قدرتمند و همه کاره مجهز خواهد شد. بنابراین سامسونگ در این رقابت و نیز برای افزایش توانایی و بهبود این سد امنیتی در پرچمداران آتی خود در حال چاره اندیشی و تصمیمات جدی است.

در گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، به دلیل افزایش وضوح تصویر اسکنر عنبیه چشم، دیگر برای احراز هویت نیاز به برداشتن عینک از روی صورت خود ندارید. همچنین در زمان نبود نور کافی، نیاز به ثابت نگه داشتن چشم و خیره شدن به سنسور نداشته و سنسور فوق در این زمینه بسیار کامل تر از گذشته شده است.

احتمالا به منظور دستیابی به عملکرد بهتر و زمان کمتر برای احراز هویت، تغییراتی در بخش نرم افزاری این سد امنیتی شاهد باشیم. پیش بینی می شود به لطف اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9 و برادر بزرگترش، زمان مورد نیاز برای احراز هویت به زیر 1 ثانیه کاهش یابد، هرچند که کماکان از زمان مورد نیاز برای اسکن اثر انگشت بالاتر خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.