پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اطلاعات جدید از دوربین آیفون XI نشان از دوربین سه گانه دارد

یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

اطلاعات جدید از دوربین آیفون XI نشان از دوربین سه گانه دارد

اولین اطلاعات از دوربین آیفون XI ، که از یک منبع معتبر منتشر گردیده حاکی از  به‌کارگیری دوربین سه گانه در موبایل بعدی اپل می باشد. ظاهرا امسال اپل تصمیم به بهره مندی از دوربین سلفی قوی و جذاب ‌تری در گوشی های جدید خود گرفته است.

این روزها با انتشار تصاویر متعدد از آیفون XI موبایل 2019 اپل در فضای مجازی اپل کانون توجه علاقه مندان قرار گرفته است. اولین تصاویری که “OnLeaks”  از این  اسمارت فون منتشر نمود، در واقع ماژولی مربعی و بزرگ با دوربین سه گانه در بخش پشتی را به نمایش گذاشت که واقعا فاقد طراحی جذاب و زیبایی بود. بلافاصله بعد از آن، استیو همراستافر چند رندر دیگر، از طرحی متفاوت از این گوشی را به نمایش گذاشت. هنوز مشخص نیست که محصول نهایی قرار است با کدام طراحی ساخته و عرضه گردد.

اما در خبرهای جدیدی که  وب‌سایت هندی “CompareRaja” به نقل از اطلاعات دریافتی از OnLeaks در مورد دوربین آیفون XI منتشر نموده است؛ به کاربران از تجهیز محصول جدید آمریکایی‌ها به دوربین سه گانه پشتی خبر داده و عنوان نموده است که آیفون از دو سنسور 10 و 14 مگاپیکسلی در سیستم خود بهره خواهد برد.

از آنجایی که ما هیچ اطلاعاتی در مورد سایر مشخصه‌های این گوشی نداریم، صرفا دقت دو سنسور نمی‌تواند برای ما مفید باشد. افزون بر این، مدت‌هاست که جنگ مگاپیکسل‌ها به پایان رسیده و سازندگان تمرکز خود را بر روی راه‌های مهم دیگر برای بهینه‌سازی عملکرد دوربین قرار داده‌اند.

ظاهرا بر اساس خبرها و شایعات منتشر شده این گوشی به جای دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، احتمالا میزبان دوربین 10 مگاپیکسلی خواهد بود. استفاده از دوربین بهتر به افزایش دقت Face ID در تعامل با سنسورهای جدیدی که با چشم مسلح نمی‌توان آنها را مشاهده کرد، کمک می‌کند. همچنین ممکن است در بخش داخلی تغییراتی جدیدی را اعمال نماید و نیز تغیراتی در محل قرارگیری برخی اجزا را شاهد باشیم . همچنین  گزارش‌های متعدد مبنی بر حذف پورت لایتینگ و استفاده از USB-C نیز به گوش می رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.