پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آی مک جدید اپل با تراشه M۳ و قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه می شود

سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵

آی مک جدید اپل با تراشه M۳ و قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه می شود

اپل یک آی مک 24 اینچی را معرفی کرده است که از تراشه کاملاً جدید M3 پشتیبانی می کند. این گوشی در کنار مدل‌ های 14 اینچی و 16 مک‌ بوک پرو معرفی شد که از چیپست‌ های M3، M3 Pro و M3 Max پشتیبانی می‌ کنند. در اینجا نگاهی میندازیم به آنچه در داخل iMac جدید بسته بندی شده است.

مشخصات و ویژگی های Apple iMac 2023

طبق گفته اپل، iMac جدید تا 2 برابر سریعتر از M1 قبلی خود و تا 2.5 برابر سریعتر از مدل های محبوب 27 اینچی مبتنی بر اینتل است. تراشه M3 iMac را به پردازنده 8 هسته ای، پردازنده گرافیکی 10 هسته ای و پشتیبانی از حداکثر 24 گیگابایت حافظه یکپارچه مجهز می کند. این شرکت ادعا می کند که عملکرد درجه یک را در وظایف مختلف، از چند وظیفه ای گرفته تا تولید محتوا، ارائه می دهد. GPU پیشرفته آن تجربه بازی واقعی را امکان پذیر می کند.

آی مک جدید مجهز به صفحه نمایش 24 اینچی LED با نور پس زمینه 4.5K رتینا با 500 نیت روشنایی است. این دستگاه از Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و ادغام یکپارچه با آیفون ها پشتیبانی می کند. دارای یک دوربین 1080p FaceTime HD برای کنفرانس ویدیویی، یک سیستم شش بلندگو و یک میکروفون سه آرایه است.

آی مک جدید اپل با تراشه M3 و قیمت 1299 دلار عرضه می شود

iMac 2023 گزینه های ارتباطی مانند دو پورت Thunderbolt/USB 4 را ارائه می دهد که از DisplayPort، Thunderbolt 3 (حداکثر 40 گیگابیت بر ثانیه)، USB 4 (تا 40 گیگابیت بر ثانیه) و USB 3.1 Gen 2 (تا 10 گیگابیت در ثانیه) پشتیبانی می کنند. همچنین از طریق آداپتورهای جداگانه با Thunderbolt 2، HDMI، DVI و VGA سازگار است. علاوه بر این، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پورت اترنت گیگابیتی نیز دارد. iMac علاوه بر این، دو پورت USB 3 را برای انتقال سریع اطلاعات تا 10 گیگابیت بر ثانیه فراهم می کند.

آی مک 2023 بر روی macOS Sonoma اجرا می‌ شود که ویجت‌ هایی را برای شخصی‌ سازی دسکتاپ، پیشرفت‌ هایی برای کنفرانس ویدیویی و بهبود سافاری معرفی می‌ کند. همچنین مجموعه ای از محافظ های صفحه نمایش جدید و حالت بازی را برای عملکرد بهتر بازی ارائه می دهد. از نظر ساخت، iMac با ظاهری براق طراحی شده است. این آی مک از مواد بازیافتی استفاده و مواد مضر را حذف می کند. می توان آن را در هفت رنگ خریداری کرد.

قیمت اپل آی مک 2023

از امروز، iMac 2023 برای پیش‌ فروش در بازارهای مختلف در دسترس است. نوع GPU هشت هسته‌ ای که در رنگ‌ های آبی، سبز، صورتی و نقره‌ ای عرضه می‌ شود و 1299 دلار قیمت دارد. نوع GPU ده هسته ای آن از 1499 دلار شروع و در رنگ های متعددی مانند آبی، سبز، صورتی، نقره ای، زرد، نارنجی و بنفش عرضه می شود. این آی مک از 7 نوامبر برای خرید در دسترس خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.