پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آیفون پرفروش ترین محصول تکنولوژی سال ۲۰۱۷

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

آیفون پرفروش ترین محصول تکنولوژی سال ۲۰۱۷

آیفون موفق شد لقب پرفروش ترین محصول تکنولوژی در سال 2017 را به دست آورد.آیفون موفق شد امسال به فروش 233 میلیون دستگاه برسد.

یک موسسه تحقیقاتی به نام GBH Insights روز گذشته خبر از کسب عنوان پرفروش ترین محصول تکنولوژی در سال 2017 توسط ایفون را داد. در واقع، با انتظار فروش 233 میلیون دستگاه در امسال، این محصول از مجموع 2 الی 5 دستگاه نیز فروش بیشتری را تجربه کرده است. در جایگاه بعدی سامسونگ اس 8 و نوت 8 قرار دارند که در مجموع 33 میلیون دستگاه به فروش رسانده است.همچنین اسپیکر هوشمند امازون اکو دات با فروش 24 میلیون دستگاه در جایگاه سوم قرار دارد.

اما کسب عنوان چهارم این جدول توسط اپل نباید خبر عجیبی برای طرفداران دنیای تکنولوژی باشد. اپل موفق شد با اپل واچ خود که بیش از 20 میلیون دستگاه فروش کرده است به این جایگاه برسد.در جایگا بعدی نیز کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ قرار دارد که موفق شد به فروش 15 میلیون دستگاه در سال 2017 برسد.

آیفون اپل در سال 2017 موفق شد 211 میلیون دستگاه بفروشد که همین موضوع آن را به پرفروش ترین محصول سال 2017 تبدیل کرده است.دنیل ایوس، تحلیلگر موسسه GBH Insights معتقد است که آیفون اپل در سال 2018 هم به همین عنوان دست پیدا خواهد کرد زیرا بسیاری از کاربران خود را آماده تعویض گوشی های جدید این کمپانی کرده اند. همچنین طبق اخبار رسیده آیفون قصد دارد که در سال 2018 نسخه جدید ایفون اس ای 4 اینچی خود را روانه بازار کند که همین موضوع میتواند فروش بیشتری را برای این کمپانی رقم بزند. یک محقق دیگر به نام پاتریک مورهد در رابطه با این موضوع عقیده بر این دارد که اپل قیمت مدل های خود غیر از ایفون ایکس را در سال آینده کاهش میدهد. او اضافه می کند، هر مدلی که آیفون که فاقد طراحی با نمایشگر لبه به لبه است، در سال آینده با کاهش قیمت روبرو خواهد شد.

در بخش فروش اسپیکرهای هوشمند ارزان قیمت رقابت بسیار سنگینی بین آمازون و گوگل با اسپیکرهای آمازون اکو دات و گوگل هوم مینی در حال شکل گیری است . با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از این محصولات در سال 2018 موفق خواهد شد عنوان پر فروش ترین را از آن خود کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.