پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آیفون جدید سایز کوچک در ایستگاه آخر؛ آیفون ۵SE

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

آیفون جدید سایز کوچک در ایستگاه آخر؛ آیفون ۵SE

 

       از مشخصات فنی که بتوان در مورد این گوشی جدید عنوان کرد، این‌که قطعاً خبری از آخرین نسل پردازنده A9 در این گوشی نخواهد بود و ما انتظار داریم این گوشی از پردازنده A8 بهره ببرد. همچنین اپل این محصول را در سه رنگ متنوع عرضه خواهد کرد.

       حجم باتری 1624 میلی‌آمپر ساعتی با تنوع‌های 1 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نسخه بعدی با 1.2 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی ازجمله گزینه‌های جدید اپل برای مشتریان خود می‌باشد.
 

 

برای مشاهده و خرید بهترین محصولات اپل   اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

 

       تیم بازرگانی و تحقیقات فروش و ساخت اپل با توجه به برآوردهای که انجام داده، بنابر گفته خبرگزاری‌های نزدیک به آن احتمالاً حدود 3 میلیون دستگاه از این نسخه جدید را تولید خواهد کرد.

        با توجه به قیمت اولیه 560 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی احتمالاً سایر مدل‌های دیگر باقیمت‌های متنوعی عرضه خواهند شد.

در زمان مدیریت استیوجابز فقید سیاست کنترل‌کننده اپل بر این بود که افراد به گوشی‌های بزرگ‌تر از کف دست خود احتیاج نخواهند داشت، همچنین در مورد رزولوشن صفحه‌نمایش معتقد بودند که چشم انسان‌ها رزولوشن 300 ppi به بالا را درک نخواهد کرد و به‌گونه‌ای دستورات رگلاتوری در این زمینه حکم‌فرما بود؛ اما با نشستن تیم کوک بر صندلی مدیریت مرکزی تحقیقات و توسعه اپل و همچنین عرضه محصولات فوق‌العاده باکیفیت کمپانی‌های رقیب این سیاست و بسیاری دیگر درزمینهٔ های فنی و طراحی دستخوش تغییر شد. اما هم‌اکنون با گزارش شدن خبرهایی از این دست باید گفت که آیا روح تفکر استیو جابز همچنان در لایه‌های مهندسی اپل وجود دارد یا طمع‌ورزی این شرکت موقعیت موفقیت بار خود را به خطر خواهد انداخت.

      ممکن است اپل برگشت به عقبی تأسف‌بار به گذشته سایر شرکت‌ها داشته باشد، یا شاید بتواند همچنان جلوه‌ای از فناوری‌های رویایی را از خود به نمایش بگذارد.

 

        نظر شما در این زمینه چیست؟

 

 

 

در حال حاضر در میان گوشی های آیفون  هیچ گوشی سایز کوچکی وجود ندارد و آخرین محصول این شرکت به همان سال 2016 بر می گردد. البته اپل در اقدامی دیگردر نظر دارد در اواسط سال 2020 نسبت به معرفی و  تولید محصول جدید این محصول یعنی Iphone SE2   اقدام نماید.این محصول محبوب اپل قرار است به همان اندازه همیشگی سری 5 اپل باشد که یکی از دلایل محبوبیت این گوشی در میان گوشیهای اپل است.گمانه زنیهای  دیگر زیادی راجع به این محصول محبوب اپل در میان خبرها  شکل گرفته که فعلا به قطعیت نرسیده است.

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.