پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۲ مجهز به ۱۰ گیگابایت رم

دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۲ مجهز به ۱۰ گیگابایت رم

نوبیا از دومین گوشی گیمینگ خود با نام رد مجیک 2 (Nubia Red Magic 2) رونمایی کرد. که در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن می پردازیم.

هنوز تنها شش ماه از معرفی نسخه قبلی نوبیا رد مجیک، نگذشته که نسخه جدید خود یعنی رد مجیک 2 (Nubia Red Magic 2) را رونمایی کرد. نوبیا رد مجیک 2 در مقایسه با نسخه قبلی خود از ارتقاء و بهبودهای زیادی بهره مند گردیده است.

نوبیا رد مجیک 2 قدرت خود را از مرکز تراشه اسنپدراگون 845 همراه با بهره مندی از حداکثر سرعت هسته‌های پردازنده آن که 2.8 گیگاهرتزمی باشد تامین می نماید که در مدل قبلی این وظیفه به عهده تراشه اسنپدراگون 835 بود.

از ویژگی های منحصربه‌فرد نوبیا رد مجیک 2 میتوان به بهره مندی از  10 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X اشاره نمود که ویژگی فوق العاده ای به شمار می آید و فقط تعداد خیلی کمی از  گوشی هوشمند به این میزان حافظه دست یافته اند. همچنین نوبیا رد مجیک 2 دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 می باشد.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 2 با بهره مندی از سیستم فوق العاده جالب خنک‌کنندگی دوگانه که به شیوه ای جذاب با  ترکیبی از هوا و مایع به این کار می انجامد. این سیستم موجب کاهش دمای پردازنده به 13.2 درجه سانتیگراد و بهبود عملکردی 70 درصدی را در پی خواهد داشت.

نوبیا رد مجیک 2 با بهره مندی  از صدای فراگیر DTS 7.1، صدای استریوی سه بعدی، سیستم کاهش نویز به واسطه هوش مصنوعی، DTSX Ultra  و بهره مندی از آمپلی فایرقدرتمند  SmartPA نشان دهنده  مورد هدف قرار دادن علاقه‌مندان به موزیک توسط سازندگان نوبیا می باشد.

یابد گفت امکان تشخیص آنی صحنه‌های بازی‌ نیز یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدترین گوشی مخصوص بازی نوبیا می باشد .

در مورد  سیستم عامل نوبیا رد مجیک 2؛ این گوشی گیمینگ به جدیدترین نسخه سیستم عامل RedMagic، که مبتنی بر اندروید 9 پای می باشد، تجهیز شده است.همچنین نوبیا با به کار بردن حالت GameBoost در واقع  این امکان را به کاربران خود داده است تا برای افزایش عملکرد سخت افزاری دستگاه درحین بازی کردن با لمس دکمه‌ای اختصاصی از آن بهره مند گردند. گفتنی است نورهای RGB در این گوشی مانند نسل قبلی وجود دارند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.