پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

آشنایی با ساعت های هوشمند سری واچ ۴ هواوی، اعلام سریع افزایش قند خون

دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰

آشنایی با ساعت های هوشمند سری واچ ۴ هواوی، اعلام سریع افزایش قند خون

آشنایی با ساعت های هوشمند سری واچ 4 هواوی، اعلام سریع افزایش قند خون

ساعت های هوشمند سری واچ ۴ هواوی اخیرا توسط این برند معرفی شده اند. هواوی که پس از 2 سال تصمیم گرفته جدیدترین نسخه از ساعت های هوشمند خود را روانه بازار نماید، به دنبال آن است تا در بازار فروش این گجت های پوشیدنی حرف‌ های زیادی برای گفتن داشته باشد. از جمله ویژگی‌ های کاربردی این ساعت های هوشمند می توان به مقاومت بالا در برابر نفوذ آب اشاره کرد. علاوه بر این هر دو محصول ارائه شده در این سری از ساعت های هوشمند هواوی با پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن از جذابیت زیادی برای کاربران برخوردارند.

مشخصات ساعت های هوشمند سری واچ 4 هواوی

بررسی مشخصات ساعت های هوشمند هواوی واچ ۴ نشان می‌ دهد که این محصولات از نظر ساخت، کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت.

مدل پرو از ساعت های هوشمند واچ ۴ با بدنه تیتانیومی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این نسخه استاندارد این سری از ساعت های هوشمند هواوی دارای بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ بوده و در این زمینه می توانند خود را به عنوان گزینه های باکیفیت معرفی نمایند. هواوی واچ 4 پرو دارای یک صفحه نمایش ۱.۵ اینچی است. نوع پنل صفحه نمایشی که هواوی برای این سری از ساعت های هوشمند خود انتخاب کرده، LTPO AMOLED بوده که با مجهز شدن به شیشه یاقوت کبود یک اسمارت واچ شگفت‌ انگیز را به ما نشان می دهد. در این بین باید بدانید که بدنه ۴۸ میلیمتری ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ پرو به واسطه بهره مندی از آلیاژ تیتانیوم TC4 مقاومت بالایی خواهد داشت. بنابر گفته هواوی استفاده از این آلیاژ موجب شده است که مقاومت ساعت در برابر گزینه هایی که از بدنه تیتانیوم عادی بهره‌ مند شده‌ اند تا سه برابر افزایش یافته و به هیچ عنوان کاربران در این زمینه دچار نگرانی نخواهند شد. مدل استاندارد از اسمارت واچ نسل ۴ هواوی نیز با بدنه ۴۶ میلیمتری در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد.

هر دو سری از ساعت های هوشمند هواوی با بهره مندی از واچ فیس های سیاره ای و همچنین پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن از جذابیت زیادی برای کاربران برخوردار هستند. به واسطه کیفیت ساخت بالایی که این سری از ساعت های هوشمند هوآوی دارند، می توانند مقاومت خود را تا 5ATM در برابر نفوذ آب نشان دهند. پشتیبانی از حالت های ورزشی توسط هواوی واچ ۴ و هواوی واچ ۴ پرو نشان از ویژگی های مختلف این سری از ساعت های هوشمند هوآوی می دهد. علاوه بر این، ویژگی های ردیابی سلامتی نیز بر روی ساعت های هوشمند سری واچ 4 هواوی قرار گرفته اند. هواوی محصولات خود را مجهز به سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور سنجش ضربان قلب، بررسی سلامت سیستم تنفسی، بررسی گرفتگی شریانی و دمای پوست کرده است.
ساعت هوشمند هوآوی سری واچ 4 پرو با پشتیبانی از ارتباط LTE از طریق eSIM به خوبی می تواند بروز شدن خود را نشان دهد. علاوه بر این گلکسی هواوی واچ ۴ پرو با بهره گیری از GPS داخلی روانه بازار خواهد شد.

مدل استاندارد این سری از ساعت های هوشمند با باتری توانمند شما را یاری می کند تا با یک بار شارژ کردن تا ۳ روز بتوانید استفاده معمولی از آن داشته باشید. در طرف مقابل، مدل پرو شارژدهی بیشتری داشته و برای استفاده معمولی تا بیش از 4 روز توان خود را نشان می‌ دهد. در حالت صرفه جویی نیز میزان شارژدهی باتری ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ پرو 21 روز و برای هواوی واچ استاندارد 14 روز خواهد بود.
در حالی که هیچ کدام از ساعت های هوشمند قابلیت ارسال پیامک را ندارند ولی پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی به شما این امکان را می‌ دهد که با استفاده از هواوی واچ سری ۴ به این قابلیت دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی های شگفت انگیز ساعت های هوشمند سری واچ 4 هواوی می توان به اعلام سریع افزایش قند خون اشاره نمود. این قابلیت برای افرادی که به دنبال حفظ سلامت هستند، می تواند بسیار کاربردی باشد.

رونمایی از قابلیت نظارت بر قند خون بر روی هواوی واچ 4

همانگونه که می دانید مدیریت سطح قند خون برای افراد مبتلا به دیابت اهمیت بسیار زیادی دارد.

معمولا افرادی که دچار دیابت هستند، چندین بار در روز باید برای اندازه گیری قند خون خود آزمایش های پرهزینه را انجام دهند. استفاده از دستگاه گلوکومتر نیز این روزها مد نظر قرار گرفته است. با این حال هواوی یک نوآوری جدید را بر روی ساعت های هوشمند خود ارائه می دهد. قابلیت نظارت بر قند خون هواوی واچ ۴ یکی از کارهای خلاقانه ای بوده که توسط طراحان این برند می توان بر روی جدیدترین نسل از اسمارت واچ ها مشاهده نمود. این در حالیست که کمپانی قدرتمند اپل هنوز نتوانسته بر روی ساعت های هوشمند خود از این قابلیت بهره ببرد. برای پایش وضعیت سلامت می‌ توانید از ویژگی‌ های دیگر هواوی واچ 4 نیز بهره مند شوید. تجزیه و تحلیل نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام و همچنین سنجش اکسیژن خون را به قابلیت نظارت بر قند خون نیز می توانیم بیفزاییم.

قیمت و زمان عرضه هواوی واچ 4

قیمت هواوی واچ ۴ هم اکنون 450 یورو بوده و همچنین مدل پرو از این ساعت های هوشمند هواوی با قیمت ۷۰۰ یورو در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. از چند روز آینده کاربران می توانند در نقاط مختلف جهان برای خرید ساعت های هوشمند سری واچ ۴ هواوی اقدام نمایند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.