پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ریزر در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ریزر در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

شرکت ریزر تصمیم گرفت لوازم جانبی مخصوص گیمر‌های خود را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کند. این نمایشگاه امسال میزبان محصولات بسیار زیادی از شرکت ریزر بود. محصولاتی که به طور عمده مربوط به لوازم جانبی گیمینگ بودند.

محصولات رونمایی شده از ایسر تا کنون بیشترین توجه را در نمایشگاه IFA 2018 به خود جلب کرده‎اند. ایسر ‎علاوه بر رونمایی از لپ‎تاپ گیمینگ جدیدش، از 3 مانیتور مخصوص بازی و میز گیمینگ ایسر پریدیتور‌‌ترانوز نیز پرده‎برداری کرد. البته گیمر‌های حرفه‎ای همچنان چشم‎انتظار یار قدیمی ‌و محبوب خود یعنی شرکت ریزر بودند تا آنها را بار دیگر شگفت‎زده کند. البته ریزر طی رونمایی از لوازم جانبی‌های عالی خود در نمایشگاه‌های PAX West و IFA 2018 توانسته است تا حدودی جواب محبت‌های طرفدارانش را بدهد.

ریزر در نمایشگاه IFA 2018 از یک کیبورد، موس و یک هدست مخصوص گیمر‌های حرفه‎ای رونمایی کرد. این هدست جدید از خانواده Kraken بوده و به لطف تجهیز با THX Spatial Audio امکان تعیین نحوه پخش صدا را به کاربران می‌دهد. این قابلیت مخصوصا در بازی‌های دارای یک کاراکتر مثل کال‎آف‎دیوتی می‌تواند بسیار جذاب باشد. به‎علاوه این هدست نسخه Tournament مدل Kraken است.

ابر‌های این هدست از ژل‌های خنک‎کننده برخوردار هستند. پس نگران خستگی و یا خیس شدن گوش‌هایتان در حین استفاده طولانی مدت از هدست نباشید. قیمت این هدست 100 دلار است و امکان اتصال به انواع لوازم و گجت‌ها را دارد. نام کامل این هدست ریزر کراکن تورنمنت ادیشن (Kraken Tournament Edition) است.

کیبورد جدید از دیگر لوازم جانبی‌هایی بود که توجه طرفداران ریزر را به خود جلب کرد. کیبورد ریزر بلک ویندو الایت (Razer BlackWidow Elite) از قابلیت‌های Multi-Function Digital Dial و Razer Hypershift برخوردار است. در ضمن می‌توان از سوئیچ‌های مکانیکی ریزر در رنگ‌های سبز، نارنجی و زرد نیز استفاده کرد.

از آنجاییکه گیمر‌های معمولا با کیبورد خیلی کار می‌کنند و مدت‌های طولانی پشت دستگاه می‌نشینند؛ محلی برای استراحت دست نیز روی کیبورد تعبیه شده است. به لطف این کیبورد جدید گیمر‌ها دیگر کمتر احساس خستگی خواهند کرد و روی بازی تمرکز بیشتری خواهند داشت. قیمت این کیبورد جدید تنها 170 دلار است.

آخرین عضو لیست محصولات جانبی تازه ارائه شده ریزر کسی نیست جز ماوس بی‌سیم ریزر مامبا وایرلس (Razer Mamba Wireless). این ماوس در واقع نسخه ارتقا‎یافته ماوس مخصوص بازی Razer Mamba است. این مدل ارتقا‎یافته از سنسور اپتیکال 5G و دقت 16 هزار دی‎پی‎آی برخوردار است.

با استفاده از این ماوس گیمینگ امکان استفاده از سوئیچ‌های ماوس مکانیکی شرکت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کلید‌هایی که گفته می‌شود برای حدود 50 میلیون مرتبه کلیک کافی هستند. این ماوس گیمینگ جدید با هر بار شارژ کامل می‌تواند تا 50 ساعت شارژدهی داشته باشد. و در آخر اینکه قیمت این ماوس جدید 100 دلار است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.