پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

‌‌ال‌جی جی ۷ تینکیو یا گلکسی اس ۹

شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

‌‌ال‌جی جی ۷ تینکیو یا گلکسی اس ۹

در این مطلب قصد داریم دو گوشی ‌‌ال‌جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9) را با هم مقایسه کرده و 4 دلیل برای اثبات ارزش بیشتر خرید جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) بیان کنیم.

کاربرانی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند، در زمان خرید یک گوشی جدید اندرویدی به دلیل تنوع بسیار بالا گیج می‌شوند. سال 2018 میزبان دو گوشی قدرتمند ‌‌ال‌جی جی 7 تینکیو و گلکسی اس 9 سامسونگ بود؛ گوشی‌هایی که از سخت‌افزار بسیار قدرتمند و ‌‌تراشه اسنپدراگون 845 برخوردار بوده و از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. به‌علاوه این گوشی‌های هوشمند در مقابل نفوذ آب مقاوم بوده و از بدنه‌ی باکیفیتی بهره می‌برند. ناگفته نماند که هر دوی این گوشی‌های هوشمند ارزش خرید بالایی دارند و از بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌روند، اما در این مطلب به 4 دلیل برای برتری ‌‌ال‌جی جی 7 تینکیو خواهیم پرداخت.

البته پرچمدار جدید ‌‌ال‌جی در همه‌ی زمینه‌ها نسبت به S9 پلاس سامسونگ برتری ندارد، به بیان دیگر در بسیاری از موارد این پرچمدار سامسونگ است که جی 7 تینکیو را مغلوب خود می‌کند. اما در این مطلب به 4 تا از دلایلی خواهد پرداخت که ارزش بالاتر خرید ‌‌ال‌جی جی 7 تینکیو را اثبات می‌کنند.

1 –نمایشگر بزرگتر
اگر نگاهی به اندازه نمایشگر گوشی‌های هوشمند با قیمت 700 تا 800 دلار انداخته باشید متوجه می‌شوید که ‌‌ال‌جی جی 7 با قیمت 750 دلار مجهز به بزرگترین نمایشگر است. نمایشگر 6.1 اینچی ‌‌ال‌جی جی 7 نسبت به نمایشگر 5.8 اینچی اس 9 با قیمت 720 دلار از اندازه‌ی بزرگتری برخوردار است.

البته نمایشگر مدل پلاس اس 9 حدودا یک دهم اینچ از نمایشگر پرچمدار سال 2018 ‌‌ال‌جی بزرگ‌‌تر است، اما قیمت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ 840 دلار بوده و 90 دلار از ‌‌ال‌جی جی 7 گران‌‌تر است.

2 – برخورداری از طراحی ناچ
سبک طراحی ‌‌ال‌جی جی 7 تینکیو از مدل ناچ استایل پیروی می‌کند، به بیان دیگر این گوشی هوشمند از یک ناچ مشابهِ نمونه به‌کار رفته در آیفون ایکس برخوردار است. اما طراحی ناچ به دلیل حضور نوار اعلان‌ها در سیستم‌عامل اندورید بسیار موثر‌‌تر عمل می‌کند و فضای بیشتری را برای صفحه اصلی و اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
امکان غیرفعال کردن ناچ نیز وجود دارد. کاربران جی 7 تینکیو می‌توانند از قسمت تنظیمات، اطراف ناچ را به رنگ مشکی در آورده و مانع نمایش صفحه در آن قسمت‌ها شوند. با این کار نوار اعلان مثل همیشه به بالای دستگاه منتقل شده اما با نمایی متفاوت ارائه خواهد شد.

3 –لذت بردن از صدای با کیفیت هدفون‌های بیسیم و باسیم
گوشی هوشمند ‌‌ال‌جی جی 7 از یک آمپلی با کیفیت بالا مخصوص هدفون‌ها برخوردار است که تجربه کیفیت صدای فوق‌العاده‌‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در ضمن عملکرد این گوشی در زمینه پخش صوتی بلوتوثی بی‌سیم هم بی‌نظیر است. در واقع پخش بلوتوثی صدا در گوشی جی 7 دارای استاندارد aptX HD بوده و کیفیت بهتری را نسبت به استاندارد aptX در گوشی گلکسی اس 9 ارائه می‌دهد.

4 – ثبت فضای بیشتر لنز ثانویه فوق عریض ‌‌ال‌جی جی 7
آخرین برتری جی 7 تینکیو به دوربین ثانویه آن مربوط است. این دوربین ثانویه کارایی‌های زیای داشته و نسبت به دوربین‌های ثانویه‌ دیگر عملکردی به مراتب بهتر دارد. این دوربین می‌تواند تصاویر فوق‌عریض ثبت کند. به‌علاوه این دوربین قادر است فضای به مراتب بیشتر از لنزهای استاندارد را تحت پوشش خود قرار دهد. این لنز حتی یک افکت خیلی کم Fish-Eye را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد، اما در نهایت با تصاویری فوق‌العاده مواجه خواهید شد.

قطعا لنز اولترا وایدِ به‌کار رفته در ‌‌ال‌جی جی 7 تینکیو ارزش این گوشی را به مراتب نسبت به گلکسی اس 9 با دوربین ثانویه ارائه کنند زوم دو برابری بالاتر می‌برد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.