پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوپرو به ویندوزفون پشت کرد

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

گوپرو به ویندوزفون پشت کرد

عملکرد گوپرو در پشتیبانی از گوشی‌های ویندوزفون تا کنون مناسب بوده است و ارائه نسخه بروز رسانی شده اپلیکیشن این شرکت برای کاربران ویندوزفون تقریبا همگام با دیگر پلتفرم‌ها اجرا شده است. حتی بر طبق اطلاع رسانی‌هایی که این شرکت قبلا به کاربران ویندوزفون انجام داده است قصد داشته تا نرم‌افزار خود را بر روی پلتفرم جدید ویندوزفون، یعنی ویندوز 10 نیز توسعه دهد تا گوشی‌های جدید مایکروسافت مانند لومیا 950 و لومیا 950XL نیز بتوانند از اپلیکیشن این شرکت بهره ببرند؛ البته این مطلبی است که از سوی شرکت گوپرو در دسامبر 2015 اعلام شد.
در ژانویه 2016، تیم پشتیبانی شرکت گوپرو کاربران ویندوزفون را از قطع پشتیبانی خود از پلتفرم ویندوزفون مطلع کرد. چند روز بعد امکان دانلود نرم‌افزار گوپرو از روی وب سایت این شرکت برای پلتفرم ویندوزفون حذف گردید تا مهر تاییدی برای این خبر باشد.

 


البته این مشکل نه کم کاری از سوی مایکروسافت است نه دشمنی شرکت گوپرو با مایکروسافت و کاربران ویندوزفون، بلکه به احتمال قوی این مشکل از مشکلات داخلی شرکت گوپرو ناشی می‌شود. آمار و ارقام مالی منتشر شده گوپرو در پایان سال مالی نشان از نتیجه گیری نا مطلوب این شرکت داشته و به نظر می‌آید این اقدام تنها تلاشی باشد برای کاهش هزینه‌های این شرکت. لازم به ذکر است که گرچه اپلیکیشن گوپرو برای پلتفرم ویندوزفون از روی وب سایت این شرکت حذف شده اما باید بدانید که تا این لحظه این اپلیکیشن بر روی ویندوز استور وجود دارد و کاربران ویندوزفون همچنان قادرند این اپلیکیشن را دریافت کنند.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.