پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی هواوی پی اسمارت؛ تازه وارد جوان‌پسند

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی هواوی پی اسمارت؛ تازه وارد جوان‌پسند

گوشی تازه معرفی شده‌ی هواوی با نام P Smart وارد بازار ایران شد. این گوشی در اصل به دلیل داشتن امکانات زیاد و قیمت مناسب، به عنوان یک گوشی مناسب برای قشر جوان شناخته می‌شود.

این دستگاه جدید با بهره‌گیری از اندروید 8 اوریو و نسخه‌ی جدید رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI 8.0 یک گوشی هوشمند قابل به حساب می‌آید. همچنین این گوشی جدید با نام پی اسمارت قابلیت‌های جدیدی نظیر الگوریتم اختصاصی هواوی برای زیباسازی چهره و گرفتن سلفی با اشاره دست با عملکردی عالی را ارائه می دهد

حدود 76 درصد از مساحت پنل جلوی این گوشی را نمایشگر آن اشغال کرده است؛ نمایشگری ۵.۶۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا +FHD که تصاویری با کیفیت فوق‌العاده به نمایش می‌گذارد. همچنین این نمایشگر از استاندارد 2.5 D برخوردار است و لبه‌های آن به شکل منحنی طراحی شده‌اند.

این گوشی با بدنه‌ای فلزی در سه رنگ مشکی،آبی و طلایی عرضه می‌شود. این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت می‌باشد که برای افزایش امنیت کاربران طراحی شده و در پشت گوشی قرار گرفته است. پی اسمارت خوش دست است و ضخامتی حدود 7.45 میلی‌متری دارد و گوشه‌های آن گرد هستند.

این گوشی میان رده دارای دوربین دوگانه است که شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور دو مگاپیکسلی می‌شود. این دوربین از فناوری PDAF پشتیبانی می‌کند تا از سوژه‌های در حال حرکت عکس با‌کیفیت‌تری بگیرد. عکاسی با تشخیص حرکت دست، زیباسازی کارآمد چهره سوژه‌ها، ۱۶ سطح محو کردن زمینه عکس در حالت بوکه (Bokeh) و بسیاری از ویژگی‌های دیگر دوربین این مجموعه باعث می‌شود پی‌اسمارت دارای دوربینی کارآمد باشد. همچنین دیافراگم بزرگ این گوشی باعث نورگیری مناسب لنز آن می‌شود. این دوربین دارای چیپ ISP اختصاصی می‌باشد که این توانایی را به دستگاه می‌دهد تا بسیار سریع کارهای مد نظر کاربر را روی عکس‌ها پیاده کند.

دوربین سلفی پی اسمارت 8 مگاپیکسلی بوده و از زیباسازی در حالت پرتره پشتیبانی می‌کند. همچنین این دوربین سلفی قابلیت آنرا دارد که جنسیت افراد داخل عکس را با تشخیص چهره دقیق حدس بزند و افکت‌های مورد نیاز را به صورت خودکار در عکاسی به کار بگیرد.

پی اسمارت با بهره‌گیری از تراشه‌ی هشت هسته‌ای کرین ۶۵۹ که شامل چهار هسته‌ی پردازشی با فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی پردازشی ۱.۷ گیگاهرتزی می‌شود، قدرت پردازشی بی‌نظیری دارد. این تراشه همچون تراشه‌های بالارده هواوی از قابلیت‌هایی مانند یادگیری ماشین و هوشمندی در تشخیص رفتار کاربر بهره می‌گیرد.

اسکنر اثر انگشت در پی اسمارت از نسخه Fingerprint 4.0 می‌باشد که می‌تواند در ۰.۳ ثانیه اثر انگشت را شناسایی کند که سرعت فوق‌العاده بالایی محسوب می‌شود. این حسگر اثر انگشت در بخش‌های دیگر گوشی نیز کاربرد‌های متعددی دارد مثلا می‌تواند در عکاسی به عنوان شاتر عمل کند یا اینکه هشدار ساعت گوشی را خاموش کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.