پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی نوکیا ۳.۱ به طور رسمی رونمایی شد؛ یک گوشی کاملا اقتصادی

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی نوکیا ۳.۱ به طور رسمی رونمایی شد؛ یک گوشی کاملا اقتصادی

گوشی نوکیا 3.1 به طور رسمی رونمایی شد؛ یک گوشی کاملا اقتصادی

کمپانی فنلاندی اچ‌ام‌دی درست پس از معرفی نوکیا 2.2 از جدیدترین محصول اقتصادی خود یعنی  نوکیا 3.1 که در حال حاضر تنها برای دو اپراتور AT&T و Cricket و به‌ترتیب با پسوندهای A و C ارائه شده است رونمایی کرد. اگرچه این گوشی نامی مشابه به نوکیا 3.1 دارد، اما از نظر ظاهری و قطعات داخلی کاملا متفاوت خواهد بود. در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت .

مشخصات نوکیا 3.1
گوشی نوکیا 3.1 مجهز به یک صفحه نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن 720*1440  پیکسل HD با  نسبت ابعاد 18:9 می باشد . همچنین  مجهز به چیپست اسنپدراگون 429، پردازندهای 12 نانومتری گردیده است که همراه با بهره مندی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا 128 گیگابایت روانه بازار خواهد شد .

دوربین
نوکیا 3.1 مجهز به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی همراه  با فلش LED و دارا بودن گشادگی دیافراگم f/2.0 در قاب پشتی  و  دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 می باشد.

سایر مشخصات نوکیا 3.1
نوکیا 3.1 در ابعاد 65x 71.88 x 9.3 میلیمتر با وزنی 181 گرمی و با ساختار بدنه از جنس پلی کربنات خواهد بود. از سایر امکانات می توان به بهره مندی از اتصالات 4G VoLTE، وایفای 11 b/g/n، بلوتوث 5، جک 3.5 میلیمتری هدفون و رادیو FM اشاره کرد. ظرفیت باتری این نوکیای جدید 2900 میلی آمپرساعت می باشد که برای شارژ کردن آن از یک پورت USB-C بهره خواهد برد. همچنین نوکیا 3.1 با اندروید 9 پای در درون جعبه عرضه خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه نوکیا 3.1
نوکیا 3.1 در رنگ آمیزی به رنگ‌های مشکی و سفید به زودی روانه بازار خواهد شد.

 

برای خرید گوشی های نوکیا اینجا کیک نمایید

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.