پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

گوشی موتورولا اج ۵۰ میان رده ای قدرتمند با استاندارد نظامی

پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰

گوشی موتورولا اج ۵۰ میان رده ای قدرتمند با استاندارد نظامی

گوشی motorola edge 50 به عنوان باریک‌ترین گوشی جهان با استاندارد نظامی MIL-STD 810H معرفی شده است. این گوشی دارای ضخامت 7٫79 میلی‌متر و وزن 181 گرم است.

از ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به نمایشگر 6٫67 اینچی pOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1900 نیت اشاره کرد. همچنین، این گوشی از فناوری Smart Water Touch پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد حتی با دست‌های خیس از آن استفاده کنید.

گوشی موتورولا اج 50 از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می‌برد. این تراشه دارای یک هسته Cortex-A710 با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با فرکانس ۲٫۳۶ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز است. همچنین، این تراشه به پردازنده گرافیکی Adreno 644 مجهز است که عملکرد گرافیکی بهتری را ارائه می‌دهد.

گوشی موتورولا اج 50 دارای صفحه نمایش 6٫67 اینچی P-OLED با وضوح 1220 در 2712 پیکسل است. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که تجربه‌ای روان و سریع را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1900 نیت است که باعث می‌شود در شرایط نوری مختلف، حتی زیر نور مستقیم خورشید، به خوبی قابل مشاهده باشد. این گوشی از فناوری کاهش نور آبی SGS نیز بهره می برد.

گوشی موتورولا edge 50 دارای سیستم دوربین سه گانه است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور Lytia 700C سونی و دیافراگم f/1.4 است. این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد تصاویر با کیفیت بالا و بدون لرزش بگیرید.
دوربین دوم این گوشی از نوع تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است که برای عکاسی از فواصل دور مناسب است.
دوربین سوم و فوق عریض آن 13 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده است و می‌تواند به عنوان دوربین ماکرو نیز عمل کند.
همچنین دوربین سلفی گوشی موتورولا اج 50 دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است.

گوشی موتورولا اج 50 دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است. این باتری از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند گوشی را در مدت زمان کوتاهی شارژ کند. همچنین این گوشی از شارژ بی‌سیم 15 واتی نیز پشتیبانی می کند.

گوشی موتورولا اج 50 از رابط کاربری Hello UI بهره می‌برد که بر پایه اندروید 14 ساخته شده است. این رابط کاربری به گونه‌ای طراحی شده که تجربه‌ای ساده و بدون اپلیکیشن‌های اضافی را برای کاربران فراهم کند2. موتورولا همچنین تضمین کرده که دو آپدیت اصلی اندروید و تا سه سال آپدیت امنیتی برای این گوشی ارائه خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.