پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی سری iQOO ۱۲ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ۷ نوامبر عرضه می شود

چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰

گوشی سری iQOO ۱۲ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ۷ نوامبر عرضه می شود

iQOO بالاخره تاریخ عرضه سری iQOO 12 را برای بازار چین تایید کرد. طبق اعلام رسمی، iQOO 12 و 12 Pro در ساعت 19 (به وقت محلی) در تاریخ 7 نوامبر در چین رونمایی خواهند شد. شایعات حاکی از آن است که iQOO 12 در بازار جهانی عرضه خواهد شد، اما نسخه Pro ممکن است در انحصار بازار چین باقی بماند.

iQOO 12 و 12 Pro به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می شود

سری iQOO 12 دارای اسنپدراگون 8 نسل 3 است که به تازگی رسمی شده است. تراشه 4 نانومتری دارای پردازنده کوالکام Kryo است که نسبت به Snapdragon 8 Gen 2 از سال گذشته 30 درصد بهبود عملکرد و 20 درصد بازده بیشتر را ارائه می دهد. این شامل پنج هسته عملکردی است که تا 3.2 گیگاهرتز کار می کنند و دو هسته کارآمد با سرعت 2.3 گیگاهرتز می رسد.

سری iQOO 12 دارای یک پردازنده نمایشگر اختصاصی است که برای بالا بردن عملکرد بازی طراحی شده است. این پردازنده، همانطور که توسط GSMArena گزارش شده، دارای قابلیت‌های ردیابی پرتو برای افزایش واقع‌گرایی بازی با بهبود نور، بازتاب‌ها و سایه‌هاست که در نتیجه تجربه بازی همهجانبه‌تری را به همراه دارد.

گزارش ها نشان می دهد که iQOO 12 دارای صفحه نمایش تخت AMOLED با وضوح 1.5K خواهد بود، در حالی که 12 Pro دارای یک پنل AMOLED با لبه خمیده با وضوح 2K است. انتظار می رود هر دو نمایشگر تا 144 هرتز از نرخ تجدید پشتیبانی کنند. طبق شایعات، تنظیمات دوربین پشتی هر دو گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H با قابلیت OIS است. در حالی که مدل وانیلی دارای یک دوربین تله فوتو است، مدل Pro ممکن است دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ باشد.

شایعه شده است که iQOO 12 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که مدل Pro احتمالا با باتری 5100 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. گفته می‌شود که هر دو مدل پرچم‌دار از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود که نوع Pro نیز شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی را ارائه دهد. احتمالا هر دو گوشی در رنگ های مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهند شد. گفته می شود که نوع سفید دارای Legend White است که دارای طرح راه راه W BMW است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.