پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی اچ تی سی U۱۱ EYEs برای عاشقان سلفی معرفی شد

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی اچ تی سی U۱۱ EYEs برای عاشقان سلفی معرفی شد

پس از شنیدن شایعات بسیار طی ماه های اخیر، بالاخره گوشی HTC U11 EYEs معرفی شد. این گوشی که به دوربین دوگانه سلفی و باتری قدرتمند مجهز می باشد، از مشخصات میان رده مجهز برخوردار می باشد

شرکت اچ تی سی مدت ها بود که گوشی هوشمند جدیدی برای طرفداران تصاویر سلفی معرفی نکرده بود. در ماه های آخر سال 2014 بود که اچ تی سی از یک گوشی به نام Desire Eye که یک گوشی میان رده رو به پایین مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو و عقب بود، پرده برداری کرد که هر دو دوربین این گوشی از فلاش ال ای دی dual-tone برخوردار بودند. با معرفی گوشی پرچمدار اچ تی سی 10، طرفداران عکاسی سلفی با رویکردی نو مواجه شدند؛ یک ماژول OIS برای دوربین جلو لحاظ شده بود که موجب کاهش لرزش در عکس‌ها و ویدیوهای تهیه شده با دوربین جلو می‌شد.

اکنون شرکت اچ تی سی از نسل جدید گوشی های مجهز به دوربین قدرتمند سلفی خود پرده برداری کرده که این بار عضوی از خانواده¬ی HTC U می باشد. جدیدترین محصول این شرکت یعنی گوشی HTC U11 EYEs از یک ماژول دوربین دوگانه سلفی برخوردار می باشد که در ادامه بیشتر با این دستگاه اندرویدی آشنا می شویم.

این دستگاه از منظر طراحی کاملا مدرن و شیک به نظر می رسد اما از نظر مشخصات فنی کاملا سردرگم می باشد.  یک تراشه اسنپدراگون 652 که 3 سال پیش معرفی شده بود، یک رم 4 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 3930 میلی¬آمپر ساعتی در این دستگاه تعبیه شده است. با وجود یک پردازنده ضعیف و یک باتری حجیم، می توان انتظار بالای از عمر باتری این دستگاه داشت. همچنین این گوشی از یک نمایشگر 6 اینچی بهره می برد.

دوربین اصلی این گوشی به یک سنسور 12 مگاپیکسلی (مشابه دوربین به کار رفته در گوشی های پرچمدار HTC U11 و +U11، اما نه دقیقا خود آن سنسور)‌ مجهز می باشد. اندازه دیافراگم دوربین اصلی، f/1.9 می باشد که برای این گوشی کاملا بزرگ است، اما نه به بزرگی دیافراگم f/1.7 گوشی های U11 و برادر مدرن‌تر آن. اما اینک اچ تی سی یک گوشی مخصوص عاشقان سلفی ارائه کرده که از این حیث جذاب خواهد بود.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، بر روی قاب جلویی این دستگاه یک دوربین دوگانه تعبیه شده است. هر دو از سنسورهای 5 مگاپیکسلی استفاده می کنند که ترکیب آن ها باهم، افکت عمق میدان یا تصاویر بوکه را می سازد. همچنین این دو دوربین برای وضوح بهتر، به HDR مجهز می باشند. شرکت اچ تی سی متعهد شده که با این گوشی سلفی های بی نظیر را ثبت نمایید.

قابلیت حاشیه حساس (Edge Sense) بر روی گوشی HTC U11 EYEs نیز ارائه می شود. به این معنا که مانند گوشی های گران قیمت گوگل پیکسل، با لمس قاب کناری نمایشگر، می توانید بعضی از قابلیت ها را فعال کنید. هرچند که برخلاف پیکسل ها، دستیار گوگل در این محصول ارائه نمی شود.

به عنوان یک قابلیت جذاب در این گوشی میان رده، می توان از ویژگی تشخیص چهره توسط دوربین جلو این دستگاه نام برد. در این محصول هیچ جک هدفونی تعبیه نشده و این گوشی جدید، همراه با ایرفون های مجهز به سوکت USB نوع C به فروش می رسد. این ایرفون نویز کنسلینگ هوشمند و اکو را ارئه داده تا صداها را با کیفیت بالا به گوش شما برساند.

گفته می شود گوشی HTC U11 EYEs در بازار چین با قیمت حدود 510 دلاری به فروش خواهد رسید. هرچند که هنوز از قیمت و زمان عرضه این دستگاه در سایر نقاط جهان اطلاعاتی وجود ندارد. ضمنا با توجه به تصاویر تبلیغاتی که دیده می شود، این محصول در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی عرضه خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.