پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی ال جی جی ۸ با نمایشگر منعطف رونمایی می شود

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی ال جی جی ۸ با نمایشگر منعطف رونمایی می شود

خبرهای جدیدی مبنی بر اینکه  ال جی در نمایشگاه MWC 2019 از یک گوشی منعطف پرده برداری خواهد نمود در فضای مجزی منتشر گردیده است. این خبر نمایان گر این است که گوشی، (LG G8) به دو نمایشگر جذاب مجهز خواهد گردید که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

گفته می شود که کمپانی ال جی  گوشی ال جی جی  8 خود را آماده می کند که در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا که اسفند ماه برگزار می‌شود، از آن  رونمایی کند. بر اساس خبرهای جدید از کمپانی ال جی طراحی این پرچمدار، شگفت انگیز خواهد بود.

ظاهرا ال جی تصمیم به این دارد که به جای استفاده از یک نمایشگر بزرگ که این روزها در گوشی‌ها می‌بینیم، پرچمدار آینده‌ی خود را  مجهز به  نمایشگری دوگانه و منحصر به فردی نماید. گفته می شود که این نمایشگر ثانویه متفاوت تر از آن چیزی است که پیشتر در گوشی‌های سری V ال جی مشاهده نموده ایم. خبر ها نیز حاکی از آن است که ال جی جی 8  با طراحی ویژه از یک نمایشگر دیگر بهره مند خواهد بود که می‌تواند در قالب یک قاب ارائه گردد.

در واقع برخلاف طرح‌های دیگر یک گوشی منعطف، ال جی جی 8 از نمایشگر خم شونده بهره نمی برد، اما ظاهرا نمایشگر آن حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که وقتی یک نمایشگر ثانویه به عنوان یک وسیله‌ی جانبی را به آن  اضافه می گردد، آن‌ها تشکیل یک نمایشگر واحد را خواهند داد. نمایشگرها از حاشیه‌های کناری بسیار اندکی برخوردار خواهند بود به گونه ای که شما با دیدن آن‌ها کنار هم، تماشای یک نمایشگر را احساس می کنید.

ظاهرا هنگامی که نمایشگرها  به یکدیگر متصل می گردند، شما از یک نمایشگر بزرگ 7 اینچی برخوردار خواهید گشت. با این وجود یک رابط کاربری جدید در آن به کار گرفته شده است. گفته می شود این رابط کاربری به کاربران این امکان را خواهد داد تا تنها با یک دست نیز بتوانند به راحتی از این گوشی بزرگ بهره گیرند.

 همانطور که گفته شد گوشی ال جی جی 8 ماه آینده معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود طی هفته‌های پیش رو شاهد انتشار خبرها و جزئیات بیشتری از آن در فضای دیجیتال باشیم. رسانه‌های کره‌ای حتی قیمت آن را نیز پیش بینی نموده اند و معتقدند  این گوشی تنها با قیمت چیزی حدود  900 دلار روانه بازار خواهد گردید که ظاهرا گوشی منعطف سامسونگ قرار است با قیمت حدودی 1800 دلاری عرضه گردد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.