پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی‌های آیفون مجهز به نور LED خواهند شد

یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی‌های آیفون مجهز به نور LED خواهند شد

گوشی‌های آیفون مجهز به نور LED خواهند شد
مدت هاست که اکثر کاربران گوشی های آیفون خواستار ویژگی‌هایی همچون افزودن چراغی در لوگوی پشتی اپل بوده اند اما هرگز  این ویژگی ها برآورده نشده اند. در واقع این انتظار از سال‌ها قبل که یک کیت برای گوشی‌های آیفون 4 و 4اس فروخته شد که به کاربران امکان درخشان  کردن لوگوی گوشی را می داد در زهن کاربران پدید آمده است. با این وجود اپل هرگز به این خواسته کاربران تن نداد اما شرکتهایی همچون  موتورولا در گوشی One Zoom، لوگوی خود را به عنوان چراغ نوتفیکیشن طراحی کرده است.

 

 

برای خرید گوشیهای آیفون اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

آیا اپل تغییر رویه خواهد؟
به نظر بسیاری از کاربران و منتقدان شرکت اپل این روزها سعی نموده است به نیاز کاربران خود تا حد ممکن پاسخ دهد. برای نمونه می توان نگاهی به دوربین فوق عریض جدیدترین آیفون‌هایش و یا حالت اختصاصی عکاسی در شب (Night Mode) که برای ثبت بهتر تصاویر در شرایط کم‌نور به کار گرفته شده است یا افزایش ظرفیت باتری های آیفون‌های سری 11 که به صورت قابل توجهی آنها را افزایش داده است و یا بهره مندی از شارژر سریع در درون جعبه سری های جدید اشاره کرد.

همچنین خبرهایی درمورد پتنتی که اپل در سازمان ثبت پتنت و علائم تجاری، شنیده می شود این شرکت حق اختراع لگوی درخشان کمپانی را که دارای چراغ نوتفیکیشن نیز خواهد بود به ثبت رسانده است.

 براساس شنیده ها در مورد این پتنت شرکت اپل لایه شفافی در پشت گوشی قرار خواهد گرفت که دارای چیدمانی قابل تنظیم خواهد بود و با تغییرات در لایه شفاف نورهایی از لوگو ساطع خواهد شد. علاوه‌براین یک مدار کنترلی برای تنظیم نوع ساطع شدن نور در نظر گرفته شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در این حق اختراع، انواع مختلفی از هشدارها قابل تنظیم بر روی لوگو  نیز خواهد بود و این می‌تواند به معنای بهره مندی از رنگ‌های مختلف نیز باشد. به عنوان مثال، لوگوی اپل برای ایمیل می‌تواند به یک رنگ خاص  و برای تماس به رنگی دیگر تغییر کند. اما گفته می شود که امکان شخصی‌سازی رنگ‌ها و برنامه‌ها نیز برای کاربران در نظر گرفته خواهد شد. همچنین باید  اشاره کرد که این  ویژگی و اعلانات در قاب پشتی طراحی خواهد شد.

در مورد این پتنت باید گفت که هیچ خبردقیقی در مورد استفاده از آن در نسل بعد محصولات اپل منتشر نشده است و هیچ تضیمنی برای استفاده از آن در آیفون‌های بعدی وجودنخواهد داشت و باید منتظر خبرهایی دقیق تر درمورد نسل بعد محصولات اپل باشیم .

به نظر شما  آیا بعد حذف این قابلیت از مک‌بوک آن را دوباره در آیفون‌ها شاهد خواهیم بود یا خیر؟

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.