پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

گلکسی A۰۶ سامسونگ : گوشی اقتصادی با طراحی مدرن

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷

گلکسی A۰۶ سامسونگ : گوشی اقتصادی با طراحی مدرن

سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی A06 را معرفی کرده است. این گوشی اقتصادی جدید با طراحی Key Island و تراشه‌ی مدیاتک هلیو G85 عرضه می‌شود.

صفحه نمایش گلکسی A06 دارای اندازه ۶.۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) است. این نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تجربه‌ای روان و لذت‌بخش را برای پیمایش در رسانه‌های اجتماعی و تماشای ویدیوها فراهم می‌کند.

گوشی گلکسی A06 از تراشه‌ی مدیاتک هلیو G85 بهره می‌برد. این تراشه هشت هسته‌ای است و دارای حداکثر فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز می‌باشد. همچنین، از پردازنده گرافیکی Mali-G52 استفاده می‌کند. این تراشه برای انجام وظایف روزمره و بازی‌های سبک مناسب است و عملکرد قابل قبولی را در این رده قیمتی ارائه می‌دهد.

گوشی گلکسی A06 دارای سیستم دوربین دوگانه در پشت و یک دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که توانایی ثبت تصاویر با کیفیت بالا را دارد. همچنین دوربین دوم به عنوان حسگر عمق و ۲ مگاپیکسلی است که به بهبود عمق تصویر و ویژگی‌های عکاسی دیگر کمک می‌کند.

گوشی گلکسی A06 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این باتری از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. این ظرفیت باتری برای استفاده روزانه مناسب است و می‌تواند به راحتی یک روز کامل را با استفاده معمولی پوشش دهد.

گوشی گلکسی A06 با طراحی جدید و جذاب Key Island عرضه شده است. ابعاد این گوشی ۱۶۷.۳ در ۷۷.۹ در ۸ میلی‌متر است و جنس بدنه آن پلاستیکی است. دوربین سلفی در بریدگی U شکل بالای صفحه‌نمایش قرار دارد و از دوربین پشتی دوگانه با فلش LED بهره می برد. همچنین حسگر اثر انگشت در بخش کناری گوشی قرار دارد.

این گوشی همچنین دارای جک هدفون است که برای طرفداران هدفون‌های سیمی خبر خوبی است. طراحی Key Island به گوشی ظاهری مدرن و شیک می‌بخشد و استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند.

گوشی گلکسی A06 قرار است برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی حدود ۱۳۰ دلار و برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی حدود ۱۵۰ دلار بر چسب قیمتی داشته باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.