پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گلکسی تب اکتیو ۲ سامسونگ معرفی شد؛ مشخصات و هر چیزی که باید بدانید

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گلکسی تب اکتیو ۲ سامسونگ معرفی شد؛ مشخصات و هر چیزی که باید بدانید

گلکسی تب اکتیو 2 که اوایل این هفته بطور کاملا ناخواسته و سهوی جزئياتی در رابطه با آن به بیرون درز کرد، در نهایت معرفی شد. این تبلت چند روز پیش در اروپا برای فروش گذاشته شده بود. طبق بیانیه اعلام سامسونگ قرار است از ماه اکتبر 2017 در برخی خرده‌فروشی‌ها در دسترس طرفداران قرار گیرد.

تبلت گلکسی تب اکتیو 2، نمایشگری 8 اینچی WXGA TFT دارد و مناسب کارهای اداری است و به خصوص در محیط‌های صنعتی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم عامل این تبلت اندروید 7.1 نوقا است و ظاهری زمخت و عجیب‌ دارد. به‌علاوه بهتر است بدانید که سامسونگ در گلکسی تب اکتیو 2 از یک پردازنده‌ دوساله میان‌رده و یک باتری نه چندان تحسین‌برانگیز، استفاده کرده است.

اگر شما این دستگاه را تهیه کردید و از شارژدهی باتری آن ناراضی بودید، اصلا جای نگرانی نیست. به راحتی میتوانید آن را با یک باتری قدرتمندتر جایگزین کنید. گلکسی تب اکتیو 2 گواهینامه IP68 دارد و این یعنی اینکه این تبلت در برابر آب مقاوم است. همچنین این دستگاه به لطف داشتن گواهینامه‌ MIL-STD-810 در برابر فشار بیش از حد، درجه حرارت بالا و سقوط از ارتفاع، مقاوم است. مجموعه این ویژگی‌ها با 3 گیگابایت رم کامل میشود.

رزولوشن نمایشگر این تبلت 1280 در 720 پیکسل است که ممکن است برای عده کثیری از کاربران راضی‌کننده نباشد؛ با این حال مخاطبانی که سامسونگ با گلکسی تب اکتیو 2 آنها را هدف گرفته، ممکن است به مواردی مثل کار کردن با دستکش یا مقاومت در برابر رطوبت، بیشتر از رزولوشن نمایشگر اهمیت بدهند.

تبلت گلکسی تب اکتیو 2 مجهز به دو دوربین اصلی 8 و سلفی 5 مگاپیکسلی است. این دستگاه از اتصال LTE، حسگر اثر انگشت، فناوری تشخیص چهره و البته قلم S Pen که آن را با پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 8 عرضه شده بود، پشتیبانی میکند.

سامسونگ به لطف همکاری با شرکت های برجسته صنعت تلفن همراه نظیر IBM ،Gamber-Johnson ،Komatac ،Otterbox ،iKey ویژگی‌هایی نظیر نرم‌افزار مدیریت دارایی، حفاظت در برابر انفجار و بارکد اسکنرهای قابل‌حمل را در گلکسی تب اکتیو 2 قرار داده است. در آخر اینکه که تب اکتیو 2 دارای یک دستبند نگهدارنده مخصوص است و میتواند باعث بهره‌وری بیشتر آن در محل کار شود. تاکنون صحبتی در مورد قیمت این تبلت به میان نیامده است؛ با این حال اعلام شده که قیمت مدل پایه آن در آفریقا، اروپا و آسیا قرار است 500 یورو باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.