پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گارمین دستبند سلامتی جدید خود را با عمر باتری یک‌ساله معرفی کرد

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گارمین دستبند سلامتی جدید خود را با عمر باتری یک‌ساله معرفی کرد

شرکت آمریکایی گارمین از نوعی دست‌بند سلامتی جدید به اسم ویووفیت ۴ رونمایی کرده است که مجهز به نمایشگر رنگی دائما روشن است و از همه مهمتر از عمر باتری یک‌ساله برخوردار است.

گارمین که تولیدات مختلفی به ویژه ابزارهای پوشیدنی دارد، دست‌بند سلامتی جدیدی با نمایشگر رنگی معرفی کرده است. گارمین مدعی است این دست‌بند سلامتی که ویووفیت ۴ نامیده می شود، عمر باتری اش از یک‌ سال بیشتر خواهد بود.

این دست‌بند جانشین سری قبلی یعنی ویووفیت ۳ شده است و قیمت آن هم نسبت به نمونه‌ی قبلی ۲۰ دلار کاهش یافته و به ۸۰ دلار رسیده است. قیمت بندهای جایگزین عرضه شده برای این دست بند ۲۰ دلار است. اکنون به‌طور اختصاصی این محصول در آمازون فروخته می شود.

دلیل جذابیت این دست‌بند سلامتی این است که بندهایی با الگوی طرح‌دار دارند. نمایشگر رنگی این دست‌بند دائما روشن خواهد ماند و شما می توانید اطلاعات فعالیت‌های ورزشی،‌ اعلان‌ها، هشدارهای هواشناسی و دیگر موارد را ببینید. به‌ لطف فناوری Move IQ گارمین، این دست‌بند می تواند به‌طور اتوماتیک آغاز فعالیت‌های ورزشی را تشخیص داده و فعالیت ها را تحت کنترل قرار ‌دهد.

محصول جدید گارمین قادر به محاسبه قدم‌ها، مسافت طی‌شده و کالری سوزانده‌شده توسط کاربر است و می‌تواند پایش خواب را هم زیر نظر داشته باشد. این دست‌بند همچنین می تواند اهداف روزانه برای قدم‌ زدن را برایتان مشخص کند. علاوه بر آن  این دست‌بند قابلیت استفاده در زمان شنا و دوش گرفتن را هم دارد؛ ولی در این محصول نشانی از شمارشگر ضربان قلب نیست.

ویووفیت ۴ با قیمت پایین و عمر باتری یک‌ساله‌ حتما محصولی وسوسه‌کننده در بازار رقابتی دست‌بند‌های هوشمند است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.