پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

کشور هند میزبان معرفی گوشی هوشمند و پرقدرت زنفون ۳ ایسوس انتخاب شد

شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

کشور هند میزبان معرفی گوشی هوشمند و پرقدرت زنفون ۳ ایسوس انتخاب شد

کمپانی ایسوس (Asus) از سازندگان موفق گوشی های هوشمند است که همواره به تولید موبایلهای ارزان قیمت با سخت افزار قوی شهرت دارد. این شرکت بیشتر پرچمداران خود را در آسیا معرفی کرده است و در همین راستا اعلام کرده است زنفون 3 (Zenfone 3) در تاریخ 17 آگوست برابر 27 مرداد در کشور هند معرفی خوهد شد. زنفون 3 تنها گوشی جدید این رویداد نخواهد بود و این شرکت در این روز به معرفی دو گوشی دیگر با نام های زنفون اولترا (Zenfone Ultra) و زنفون دلوکس (Zenfone Deluxe) نیز خواهد پرداخت.

ایسوس این مراسم را تکامل زن (Z3Nvoloution) نامیده است که با معرفی زنفون 3 برگزار خواهد شد و اعتقاد دارد در این روز سری گوشی های زن با پیشرفت هایی به تکامل بیشتر خواهند رسید. همچنین در این مراسم قرار است زمان شروع به فروش پرچمدار جدید ایسوس اعلام شود.

طبق خبرهای منتشر شده زنفون 3 دارای نمایشگر 5.5 اینچ از نوع + Super IPS و با کیفیت FullHD است که از چیپست اسنپدراگون 625 در کنار 4 گیگابایت رم اجرایی و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره خواهد برد و از دو سنسور 8 و 16 مگاپیکسلی برای دوربین های جلو و پشت استفاده می کند. زنفون دلوکس نیز با نمایشگر 5.7 اینچی خود به چیپست اسنپدراگون 820 در کنار 6 گیگابایت رم و دو حسگر 8 و 23 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و دوربین اصلی مجهز شده است. نسخه اولترای زنفون 3 نیز از صفحه نمایش بسیار بزرگ 6.8 اینچی برخوردار خواهد بود و برای تغذیه پردازنده اسنپدراگون 652، 3 یا 4 گیگابایت رم و دو دوربین 8 و 23 مگاپیکسلی جلو و عقب خود، باتری بسیار حجیم 4600 میلی آمپری را در دل خود جای داده است.

10 روز دیگر تا معرفی زنفون 3 زمان باقی است. به نظر شما آیا خانواده زنفون 3 می تواند در برابر پرچمداران قدرتمند سامسونگ یعنی نوت 7 و اپل به فروش خوبی دست یابد؟
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.