پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

کاسیو ساعت هوشمند WSD-F۲۰A را معرفی کرد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

کاسیو ساعت هوشمند WSD-F۲۰A را معرفی کرد

کاسیو از ساعت جدیدش رونمایی کرد. این ساعت تحت نام WSD-F20A قرار است با قیمت به‌صرفه‌تر جهت جلب توجه کاربران ارائه شود.

کاسیو در سال گذشته از محصولات جدید سری Pro Trek تحت نام WSD-F20 رونمایی کرد. این ساعت‌های هوشمند دارای طراحی زیبا و هوشمندانه‌ای بودند و از قابلیت‌های زیادی بهره می‌بردند. اما قیمت بالای این ساعت‌ها باعث شد تا کاسیو نتیجه مطلوب خود را نگیرد. در واقع قیمت بالای 499 دلاری آن مهم‌ترین عیب این محصول بود. البته سری جدید این محصول تحت نام WSD-F20A با کمی تغییرات در طراحی معرفی خواهد شد تا با قیمت پایین‌تر و هدف‌مند به بازار گجت‌های پوشیدنی ارائه شود.

کاسیو سال گذشته از نقطه ضعف ساعت‌های هوشمندش با خبر شد. در واقع متوجه انتقاد‌های شدید کاربران مبنی بر قیمت بالای آن شد و تصمیم گرفت تا در سال جاری با ارائه محصولات ارزان قیمت‌تر سیاست دیگری را در پیش بگیرد تا به موفقیت‌های مورد نظرش دست پیدا کند. البته سری جدید ساعت‌های هوشمد کاسیو تحت نام  WSD-F20A در حال حاضر با قیمتی در حدود قیمت ساعت‌های ال جی واچ عرضه می‌شوند. برای مثال در حال حاضر بهترین نمونه ساعت هوشمد ال جی با نام  “Android Authority” تنها 50 دلار ارزان‌تر از WSD-F20 در اختیار کاربران قرار دارد. البته مقایسه ساعت هوشمند و کاربردی کاسیو با آن حجم از امکانات با ساعت ال جی کار عاقلانه‌ای نیست .

کاسیو اطلاعتی را در مورد ساعت WSD-F20A در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. البته با توجه به اینکه این ساعت هوشمند مدل ارتقا یافته نسخه سال پیشین است این احتمال می‌رود که در این ساعت هوشمند همچنان از 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره گرفته شود. به‌علاوه کاسیو اعلام کرده است که ساعت جدیدش همراه با “Wear OS” و طراحی جدید به بازار عرضه خواهد شد.

به علاوه با وجود تغییراتی که قرار است در ساعت‌های جدید کاسیو شاهد آنها باشیم باید بگوییم که قابلیت‌های این دستگاه مشابه قدیم می‌باشد و کاربران با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توانند کار‌هایی را انجام دهند که در گذشته نیز می‌توانستند انجام دهند.

ساعت هوشمد جدید کاسیو مجهز به  قطب‌نمای دیجیتال، نمایشگر LCD تمام‌رنگی دولایه، یک ردیاب فعالیت، میکروفون و یک GPS کم‌مصرف می‌باشد. همچنین این ساعت تا عمق 50 متری ضد آب خواهد بود. یکی از قابلیت‌های این ساعت جدید امکان دانلود نقشه‌ها بدون نیاز به اینترنت است تا کاربران بدون محدودیت راه خود را پیدا کنند. به علاوه ساعت WSD-F20A با 9 اپلیکیشن اصلی از جمله ViewRanger ،Hole19 و Fishbrain ادغام شده است.

کاسیو اعلام کرده است که ساعت جدیدش در ماه آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.