پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

کارت گرافیک Radeon Pro W۷۹۰۰ Dual Slot با ویژگی های منحصر به فرد معرفی شد

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳

کارت گرافیک Radeon Pro W۷۹۰۰ Dual Slot با ویژگی های منحصر به فرد معرفی شد

AMD اخیراً از کارت گرافیک Radeon Pro W7900 Dual Slot رونمایی کرده است. این کارت گرافیک حرفه‌ای با ویژگی‌های قابل توجهی از جمله طراحی دو اسلات، پشتیبانی از شبکه‌های ۵G، عملکرد هوش مصنوعی مقیاس‌پذیر، حافظه با ECC، و پردازنده گرافیکی قدرتمند Navi 31 معرفی شده است. قیمت این کارت گرافیک حدود 3499 دلار آمریکا می‌باشد. این کارت گرافیک مناسب برای ورک‌استیشن‌های حرفه‌ای است.

کارت گرافیک AMD Radeon PRO W7900 Dual Slot یک محصول حرفه‌ای است که برای ورک‌استیشن‌ها طراحی شده است. این کارت گرافیک دارای ویژگی‌های قابل توجهی است. این کارت دارای طراحی دو اسلات است که به صاحبان ورک‌استیشن اجازه می‌دهد تا حداکثر ۴ مورد از این کارت‌ها را در سیستم خود نصب کنند.

کارت گرافیک AMD Radeon PRO W7900 از هوش مصنوعی مقیاس‌پذیر بهره می برد. این کارت گرافیک برای فعال‌کردن سیستم‌های گردش کار خلاقانه و مهندسی مناسب است. همچنین امکان آموزش مدل و توسعه هوش مصنوعی در کامپیوتر شخصی را فراهم می‌کند.

Radeon PRO W7900 امکان نصب چندین واحد GPU را در یک سیستم واحد فراهم می‌کند، که برای بارهای کاری سنگین محاسباتی و گرافیکی مفید است. از طرفی با ۴۸ گیگابایت حافظه GDDR6 مجهز به فناوری ECC، این کارت اطمینان از یکپارچگی داده‌ها را فراهم می‌کند.

در کنار این ویژگی ها باید پردازنده گرافیکی Navi 31 را نیز اضافه کرد که با ۹۶ واحد محاسباتی و ۶۱۴۴ هسته مبتنی‌ بر معماری RDNA 3 GPU، عملکرد بالا و قدرتمندی را برای AMD Radeon PRO W7900 فراهم کرده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.