پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

پوکو C۵۱ با تراشه هلیو G۳۶ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶

پوکو C۵۱ با تراشه هلیو G۳۶ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

پوکو C51 با تراشه هلیو G36 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

پوکو C51 با تراشه هلیو G36 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از جمله محصولات ارزان قیمتی به شمار می رود که اخیرا توسط شیائومی رونمایی شده است. همانگونه که می دانید برند پوکو به عنوان یکی از زیرمجموعه های شیائومی با گوشی های میان رده و با کیفیت توانسته است در بازار آسیا نامی برای خود دست و پا کند. اخیرا شیائومی ترجیح داده است که یک گوشی ارزان قیمت در این سری از محصولات خود روانه بازار نماید. جدیدترین گوشی اقتصادی که توسط پوکو رونمایی شده با تراشه هلیو مدیاتک و باتری با ظرفیت بالا می تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. با بررسی قابلیت ها و مشخصات این گوشی هوشمند متوجه می‌ شوید که نسبت به قیمت اقتصادی آن از ویژگی های مناسبی بهره مند شده است.

مشخصات ظاهری و نمایشگر پوکو C51

یکی از گوشی های اقتصادی شیائومی با نام پوکو C51 اخیرا رونمایی شده و بخش زیادی از کاربران به دنبال بررسی مشخصات آن هستند.

پوکو C51

پوکو برای ساخت این گوشی از یک نمایشگر 6.59 اینچی استفاده کرده است. این انتخاب هوشمندانه با پنل LCD به خوبی برای تکمیل این محصول اقتصادی صورت گرفته و با رزولوشن HD+ هیچ نشانه ای از یک گوشی ارزان قیمت ندارد. نوع طراحی و ساخت گوشی پوکو C51 به گونه‌ ای است که می توان یک برش قطره ای در بالای آن مشاهده نمود. این مکان برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه شده است.
بر روی پنل پشتی گوشی پوکو C51 نیز کاربر می‌ تواند حفره های دوگانه سنسور دوربین را مشاهده نماید. علاوه بر این طراحی و ساخت بدنه این گوشی به شکلی صورت گرفته است که حسگر اثر انگشت در پنل پشتی قرار دارد. پوکو برای پاسخگویی به نیازهای کاربران این گوشی ارزان و اقتصادی خود را با رنگ های آبی و مشکی روانه بازار می‌ کند.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری پوکو C51

قبل از خرید گوشی اقتصادی پوکو C51 سعی کنید ابتدا نسبت به مشخصات آن آگاهی کامل به دست آورید

پوکو C51

شیائومی این محصول خود را با سخت افزارهایی با کیفیت روانه بازار می‌ کند. به عنوان مثال کار پردازش در این گوشی هوشمند و ارزان قیمت بر عهده تراشه هلیو G36 مدیاتک قرار گرفته است. علاوه بر این شیائومی با هدف پشتیبانی از این پردازنده یک رم 4 گیگابایتی نیز کنار آن قرار داده تا کاربران هیچگونه لگ و کندی در اجرای نرم‌ افزار را مشاهده نکنند. حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز کاربران را یاری خواهد کرد تا برای ذخیره سازی داده ها بتوانند از فضایی مناسب بهره مند شوند. به همراه تمام این موارد کاربر می‌ تواند با دسترسی به 3 گیگابایت رم مجازی از محصولی مناسب بهره ببرد.
باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی پوکو C51 نیز کاربر را یاری خواهد کرد که تا ساعت ها بتواند از قابلیت های گوشی هوشمند خود بدون شارژ مجدد استفاده کند. این گوشی از شارژر 10 واتی پشتیبانی می کند. با توجه به ظرفیت بالای باتری گوشی پوکو C51 باید مدت زمان تقریبا زیادی برای شارژ کامل آن منتظر بمانید.
از نظر نرم افزاری نیز پوکو از جدیدترین نسخه اندروید برای این گوشی شیائومی استفاده کرده است. این گوشی با اندروید 13 (سخنگو) روانه بازار می شود. کاربر می تواند از رابط کاربری مناسب این محصول ارزان قیمت پوکو رضایت کافی داشته باشد.

دوربین گوشی پوکو C51

بخش زیادی از کاربران هنگام رونمایی از گوشی های هوشمند برند شیائومی به دنبال بررسی کیفیت دوربین آن هستند.

پوکو C51

پوکو ترجیح داده است با هدف کاهش قیمت این محصول و فروش یک گوشی هوشمند اقتصادی، از دوربین دوگانه استفاده نماید. سنسور اصلی این گوشی 8 مگاپیکسل توان داشته و با کمک گرفتن از سنسور تشخیص عمق توسط دوربین VGA می تواند تصاویر رضایت بخشی را ثبت نماید. علاوه بر این برای ثبت تصاویر سلفی نیز گوشی هوشمند POCO C51 به دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

سایر ویژگی های گوشی POCO C51

علاوه بر مواردی که عنوان کردیم، از دیگر مشخصات گوشی عرضه شده توسط پوکو می توان به بهره گیری از سنسور اثر انگشت اشاره نمود.

پوکو C51

این پایان کار نیست و محصول عرضه شده توسط پوکو مجهز به جک 3.5 میلیمتری هدفون بوده و با وزن 192 گرمی انتخابی مناسب برای هر کاربری خواهد بود.
شیائومی اعلام کرده است که حداقل تا دو سال آینده آپدیت های امنیتی را برای این محصول خود ارائه می دهد. یکی از نقاط ضعف گوشی پوکو C51، عدم پشتیبانی از نسل پنجم شبکه ارتباطات به شمار می رود. کاربر می تواند از فناوری LTE برای اتصال به اینترنت با استفاده از این گوشی هوشمند کمک بگیرد.

زمان عرضه و قیمت گوشی پوکو C51

گوشی POCO C51 یک گوشی ارزان قیمت و اقتصادی بوده که با امکانات جالب توجهی در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. شیائومی برای فروش این محصول خود قیمت 104 دلاری را انتخاب کرده است. با این حال احتمال کاهش قیمت این محصول در آینده ای نزدیک و پس از رونمایی از گوشی های هوشمند دیگر وجود دارد.
در بازارهای جهانی گوشی پوکو C51 از تاریخ 23 فروردین 1402 عرضه می شود. در روز نخست شیائومی اعلام کرده است که تخفیف ویژه برای فروش این محصول خود مد نظر قرار داده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.