پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

پردازنده‌ی گرافیکی در گوشی‌های می ۱۰، می ۱۰ پرو و ردمی K۳۰ به روز رسانی خواهد شد

یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

پردازنده‌ی گرافیکی در گوشی‌های می ۱۰، می ۱۰ پرو و ردمی K۳۰ به روز رسانی خواهد شد

پردازنده‌ی گرافیکی در گوشی‌های می ۱۰، می ۱۰ پرو و ردمی K30 به روز رسانی خواهد شد

کمپانی شیائومی با عنوان این  موضوع که پردازنده‌ی گرافیکی سه گوشی شیائومی از سری Mi و Redmi K نخستین دستگاه‌های دنیا به‌شمار می‌آیند که به‌لطف استفاده از قابلیت الیت گیمینگ، پردازنده‌ی گرافیکی آن‌ها به‌صورت مجزا به‌روزرسانی شده است.

 

فروش گوشی های شیائومی

 

فروش اقساطی گوشی های شیائومی

 

گوشی‌های شیائومی می ۱۰ 5G، شیائومی می ۱۰ پرو 5G و ردمی K30 پرو که همگی برای پردازش کارهای مختلف از سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند، اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای پردازنده‌ی گرافیکی تراشه دریافت  نموده اند  که امکان دانلود آن به‌صورت مجزا از فرم‌ور رسمی، وجود دارد. همان‌طور که اشاره شد ، به‌روزرسانی جدید پردازنده‌‌های گرافیکی از طریق اپلیکیشنی خاص منتشر خواهند شد . که در حال حاضر تنها در فروشگاه آنلاین چینی شیائومی این امکان را دارا می باشد.

باید گفت که  به‌روز رسانی پردازنده‌ی گرافیکی گوشی‌‌ها شباهتی زیاد به رایانه‌ها دارد؛ بر همین اساس کاربران مجبور نیستند برای به‌روزرسانی درایور کارت گرافیک رایانه، ویندوز را به‌روزرسانی کنند. به‌علاوه تغییراتی که به‌روزرسانی‌های جدید پردازنده‌های گرافیکی گوشی‌ها به‌همراه می‌‌آورند نیز به درایورهای جدید کارت‌های گرافیک رایانه‌ها شبیه هستند. آن‌طور که شیائومی می‌گوید، به‌روزرسانی جدیدی که این شرکت به‌تازگی در دسترس قرار داده است باعث می‌شود بازی‌های PUBG Mobile Fornite و Honkai Impact 3rd روی گوشی‌های می ۱۰، می ۱۰ پرو و ردمی کی ۳۰ پرو به‌شکل بهینه‌تری اجرا گردد. این به‌روزرسانی‌های جدید همچنین بهینه‌سازی‌هایی روی OpenGL ES و Vulkan اعمال می‌کنند که روی اجرای بهتر تمامی بازی‌ها اثرگذار خواهد بود

GPU Driver Update نام اپلیکیشن ویژه‌ی شیائومی برای به‌روزرسانی پردازنده‌ی گرافیکی گوشی‌هامی باشد  و وهنوز هیچ زمان دقیقی برای  امکان دانلود آن از طریق گوگل پلی استور اعلام نشده است .  همچنین شایعاتی مبنی براینکه  شیائومی می‌خواهد از طریق این اپلیکیشن پردازنده‌ی گرافیکی دیگر گوشی‌هایش را نیز به‌روزرسانی کند منتشر شده است .

نظر شما در این زمینه  چیست ؟

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.