پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

هواوی گوشی Enjoy ۶۰X با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را روانه بازار می‌کند

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴

هواوی گوشی Enjoy ۶۰X با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را روانه بازار می‌کند

هواوی گوشی Enjoy 60X با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را روانه بازار می‌کند

رونمایی هواوی از گوشی Enjoy 60X در آوریل ۲۰۲۳ نشان داد که این برند به دنبال عرضه یک گوشی شگفت انگیز با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. جدیدترین گوشی ارائه شده توسط این برند چینی از خانواده Enjoy نشان می دهد که یک محصول با رنگ آمیزی جالب توجه و طراحی خاص روانه بازار خواهد شد. با وجود اینکه گوشی Enjoy 60X عملکرد مناسبی در زمینه تصویربرداری ندارد ولی دارای جذابیت های دیگری برای کاربران خواهد بود. طبیعتا عدم پشتیبانی از سرویس های گوگل نیز یک معضل دیگر برای کاربرانی به شمار می رود که قصد خرید گوشی هواوی Enjoy 60X را دارند.

نوع طراحی و کیفیت صفحه نمایش

همان‌گونه که عنوان کردیم طراحی گوشی هواوی Enjoy 60X برای بخش زیادی از کاربران جالب توجه است. علاوه بر این هواوی این محصول خود را با رنگ های خاص روانه بازار می‌ کند.

این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و پنل LCD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پشتیبانی از وضوحFullHD+  و بروزرسانی 90 هرتزی نشان می دهد که از نظر صفحه نمایش این گوشی می‌ تواند عملکردی قابل قبول به اجرا بگذارد. یکی از نکات جالب در طراحی گوشی هواوی Enjoy 60X می تواند بهره‌ مندی از ناچ بزرگ در نمایشگر آن به شمار رود. هواوی به سبک آیفون های اپل یک بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش قرار داده است.
کاربرانی که قصد خرید گوشی هواوی Enjoy 60X را دارند می توانند رنگ های نارنجی، نقره ای و سبز به همراه مشکی را انتخاب کنند. علاوه بر این در طراحی این گوشی از هواوی می توان یک نکته جذاب دیگر مشاهده نمود. پیرامون دوربین های این گوشی می توان یک نوار طلایی رنگ را مشاهده کرد. استفاده از نوار طلایی رنگ به مانند حلقه در اطراف سنسورهای دوربین یک حالت لوکس را به وجود آورده است. رنگ نارنجی این گوشی از هواوی با بدنه چرم مصنوعی طراحی شده و رنگ های دیگر با متریال پلاستیک معمولی در در دسترس کاربران قرار می گیرد. جالب است بدانید بسته به جنس بدنه و میزان حافظه، وزن این گوشی نیز تفاوت دارد. این گوشی با وزن ۲۱۶ گرمی تا ۲۱۹ گرمی در دسترس شما قرار خواهد. گرفت تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی هواوی Enjoy 60X نیز ۳۷۶ پیکسل بر اینچ بوده که عملکردی نسبتا راضی کننده از این نقطه نظر می توان مشاهده نمود.

مشخصات سخت افزاری هواوی Enjoy 60X

با بررسی مشخصات سخت افزاری گوشی جدید ارائه شده توسط هواوی متوجه می شویم که یک محصول با عملکردی میان رده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هواوی برای این گوشی خود به سراغ تراشه اسنپدراگون 680 رفته است. پردازنده این گوشی از هواوی در کنار رم 8 گیگابایتی می تواند عملکردی قابل قبول در اجرای بازی های محبوب موبایلی نشان دهد. علاوه بر این حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز یک انتخاب جالب توجه توسط هواوی به شمار می رود. این پردازنده 8 هسته ای دارای 4 هسته با توان ۲.۴ گیگاهرتز بوده و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 610 قدرت نسبتا مناسب خود را نشان خواهد داد. کاربران برای خرید این گوشی می‌ توانند از نسخه های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی نیز بهره‌ مند شوند.
در غیاب فناوری 5G، هواوی تلاش کرده است که با پشتیبانی از باندهای مختلف 4G LTE کاربران را راضی کند تا روی به خرید این گوشی بیاورند. از دیگر نکاتی که با بررسی این گوشی می‌ توان متوجه شد، بهره‌ مندی از قابلیت NFC و همچنین بلوتوث نسخه ۵.۰ به شمار می رود. در غیاب جک 3.5 میلیمتری هدفون می توانید از درگاه USB_C جهت اتصال هدست های سیمی کمک بگیرید.

سنسورهایی که راضی کننده نیستند

با بررسی مشخصات دوربین گوشی هواوی Enjoy 60X متوجه می‌ شویم که در این زمینه کاربران به احتمال فراوان از عملکرد طرف رضایت نداشته باشند. در حالیکه هواوی نسخه اصلی این گوشی یعنی Enjoy 60 را با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی روانه بازار کرده است، برای این نسخه ترجیح داده یک سنسور 50 مگاپیکسلی را به کار ببرد. با بررسی پنل پشتی این گوشی متوجه می شویم که 4 حفره وجود دارد. یکی از حفره ها سنسور اصلی بوده و در کنار سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان شما را یاری می کند تا روی به ثبت تصاویر بیاورید. حفره دیگری که در پنل پشتی قرار گرفته فلش LED است. جالب است بدانید که یک حفره به صورت تزیینی قرار گرفته شده و ممکن است برخی زیادی از کاربران را به اشتباه بیندازد. اطلاعات دقیقی در خصوص نوع سنسور 50 مگاپیکسلی درز پیدا نکرده است. با این حال به احتمال فراوان لرزشگیر اپتیکال بر روی این سنسور فعال نبوده و کاربران تنها می‌ توانند روی به ثبت فیلم با وضوح 1080P بیاورند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی بوده که نمی‌ تواند چندان جالب توجه باشد.

باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، جذاب ترین بخش

بدون تردید باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می تواند به عنوان هیجان انگیزترین قابلیت Enjoy 60X شناخته شود.

کمتر گوشی هوشمندی را می توانید مشاهده نمایید که دارای باتری با این میزان ظرفیت باشد. به گفته سازنده کاربران هنگام استفاده معمولی از این گوشی تا ۵ روز می توانند بدون شارژ مجدد از دوام باتری بهره‌ مند شوند. به احتمال فراوان در شرایط سخت و هنگامی که به انجام بازی، وبگردی و تماشای فیلم مشغول هستید نیز این باتری تا دو روز پاسخگوی نیازهای شما بوده و کاربر را از اتصال شارژر بی نیاز خواهد نمود.
در عین حال باید بدانید که شارژر ۲۲.۵ واتی که برای این باتری انتخاب شده نمی‌ تواند سرعت بالایی جهت پر کردن آن از خود نشان دهد. برای شارژ 0 تا 100 درصد باتری این گوشی باید مدت زمان نسبتا زیادی منتظر بمانید.

قیمت و زمان عرضه هواوی Enjoy 60X

همانگونه که می دانید سری گوشی های خانواده Enjoy برای کاربران چینی روانه بازار می‌ شوند. قیمت نسخه های مختلف این گوشی از هواوی نیز مناسب بوده و کاربران می‌ توانند با پرداخت هزینه ای کم از یک گوشی با توان میان رده بهره‌ مند شوند. قیمت گوشی ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی ۲۶۰ دلار بوده و برای خرید نسخه قدرتمند یعنی ۵۱۲ گیگابایتی باید ۳۳۵ دلار پرداخت نمود. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص عرضه و یا عدم عرضه این گوشی از هواوی در بازار جهانی درز پیدا نکرده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.