پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هواوی هرگز بازارهای خارج از کشور رها نمی کند

یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۳

هواوی هرگز بازارهای خارج از کشور رها نمی کند

هواوی هرگز بازارهای خارج از کشور رها نمی کند

خرید گوشی هواوی 

هواوی هرگز بازارهای خارج از کشور و تجارت تلفن همراه خود را رها نمی کند و هرگز شرکتی محدود به بازار چین نخواهد بود. گو پینگ ، رئیس دوره ای این شرکت گفت: سیاست های هر کشور بر حضور کلی هواوی در جهان تأثیر نمی گذارد و در ادامه گفت  هواوی از تحریم های  آمریکا جان سالم به در می برد.

"ایالات متحده مشکلات زیادی را برای هواوی ایجاد کرده است اما آنها قابل حل هستند. این در زنجیره تامین قطعات است که ایالات متحده تاثیر زیادی بر هواوی دارد. ما برای مقابله با تحریم های آمریکا به سرمایه گذاری و نوآوری بیشتری نیاز داریم. به گفته انجمن آنلاین Huawei Xinsheng Shequ ، گوئو روز سه شنبه به کارکنان جدید خود گفت: شرکای زنجیره ای برای حل مشکلات باید تداوم و رقابت". را سرلوحه کار خود قرار دهند. و در این باره نیز جمله معروفی را بکار برد.

وی گفت که "آنچه مرا نمی کشد مرا قوی تر می کند" باید نگرش کارکنان هوآوی در برخورد با آمریکا بسیار بصورت مهار کننده و قدرتمند باشد. وی افزود: اگر هر کارمند با پشتکار و تاثیر زیاد کار کند و دستاوردها را به دست آورد ، هواوی بهتر می شود و ایالات متحده نمی تواند ما را شکست دهد.

این شرکت همچنین سخت تلاش می کند تا با ذینفعان مربوطه ارتباط برقرار کند و اعتماد را با کشورهای میزبان تقویت کند.

"در حال حاضر ، بزرگترین مشکل ما تجارت تلفن همراه است. همانطور که همه می دانیم ، تراشه های تلفن همراه نیاز به فناوری پیشرفته دارند زیرا کوچک هستند و مصرف انرژی کمی دارند. متاسفانه این تراشه ها فقط در آمریکا تولید می شود.

همانطور که گوئو توضیح داد ، هواوی تجارت تلفن همراه خود را رها نمی کند. تلفن همراه پس از املاک و خودرو سومین بخش صنعتی بزرگ در جهان است.

به گفته Guo ، یکی از پیشرفتهای مهم آینده هواوی ارائه قطعات ICT با ارزش افزوده به خودروسازان است.

گوئو افزود : گوشی های هواوی دارای فناوری های منحصر به فرد خود هستند. ما منتظر روزی هستیم که مشکل اصلی تولید تراشه در چین به طور کامل حل شود.

بر اساس آمار آژانس داده های بازار جهانی IDC ، محموله های تلفن همراه هواوی در سه ماهه اول سال 2021 از 5 مورد اول خارج شده است.

تجارت گوشی موبایل تحت تأثیر قرار گرفته است ، اما هواوی در زمینه های مختلف مانند خانه های هوشمند ، تجهیزات صفحه نمایش ، ورزش و سلامتی پیشرفت زیادی کرده است.

گوئو می گوید: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات هوآوی باید بتواند در برابر تحریم ها مقاومت کند و به اپراتورها و مشتریان سازمانی خود ادامه دهد. ما همچنین تصمیم گرفتیم که تجارت ابری و تجارت انرژی دیجیتال راه اندازی کنیم که پروژه های اصلی ما خواهند بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.