پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هواوی لپ تاپ قدرتمند میت بوک دی ۲۰۱۸ با نمایشگر کم‌حاشیه را معرفی کرد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

هواوی لپ تاپ قدرتمند میت بوک دی ۲۰۱۸ با نمایشگر کم‌حاشیه را معرفی کرد

شرکت هواوی از لپ تاپ میت بوک دی 2018 (Huawei MateBook D 2018) رونمایی کرد. در ادامه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت لپ تاپ هواوی میت بوک دی 2018 را بررسی خواهیم کرد.

اوایل امسال سه لپ تاپ جدید هواوی با نام‌های میت بوک D، میت بوک E و میت بوک X رونمایی شد. اکنون لپ تاپ هواوی میت بوک دی 2018 در مقایسه با قبل با طراحی مشابه اما پردازنده قدرتمندتر، معرفی شد.

لپ تاپ جدید هواوی با بدنه‌ی کاملا ‌فلزی و ضخامت تنها 16.9 میلی‌متر، به صفحه نمایشی 15.6 اینچی با حاشیه‌های کم مجهز شده تا نسبت به صفحه به پنل جلویی به 83 درصد شود. به این ترتیب کاربران شاهد یکی از کم‌حاشیه‌ترین لپ تاپ های موجود خواهند بود. وضوح 1080×1920، زاویه دید 178 درجه، پشتیبانی از 45 درصد رنگ‌های NTSC و شدت روشنایی 350 نیت، از ویژگی‌های چشمگیر این نمایشگر می باشند.

در قسمت داخلی، سازندگان از پردازنده قوی نسل هشتم یعنی Core i5-8250U شرکت اینتل به همراه 8 گیگابایت رم استفاده کرده اند. اگرچه کاربران اگر مایل باشند می‌توانند نسخه پایه با پردازنده Core i5 را در دو نسخه با 256 گیگابایت اس اس دی یا 128 گیگابایت اس اس دی  + یک ترابایت هارد دیسک بخرند. برترین نسخه از مدل 2018 هواوی میت بوک دی هم دارای پردازنده Core i7-8550U، هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت اس اس دی  + یک ترابایت هارد دیسک است. در رابطه با گرافیک، هرچند نسل قبلی این لپ تاپ به کارت Nvidia 940MX مجهز شده بود، ولی نسل جدید با کارت Nvidia MX150 عرضه خواهد شد.

باتری این لپ تاپ جدید، 43.3 وات ساعتی با طول عمر 10 ده ساعت است که با توجه به گفته سازندگان، دوام آن در صورت پخش ویدیو تا 8.5 ساعت خواهد بود. از دیگر موارد می‌توان به ویندوز 10، اسپیکر پانورامیک Dolby، دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، یک پورت HDMI و آداپتور شارژ 175 گرمی توجه کرد. پوشش شبکه و برد سیگنال هم توسط طراحی دوآنتنه برای وای فای، افزایش یافته است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.