پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هواوی از هارد درایو ۱ ترابایتی مخصوص گوشی های میت ۲۰ رونمایی کرد

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

هواوی از هارد درایو ۱ ترابایتی مخصوص گوشی های میت ۲۰ رونمایی کرد

هواوی برای گوشی های سری میت 20 (Huawei Mate 20)  خود یک درایو ذخیره سازی طراحی شده 1 ترابایتی را در کنار رونمایی از اعضای خانواده میت 20 معرفی کرد. این محصول هواوی تحت نام ST310-S1 به عنوان یک شارژر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

درایو یک ترابایتی Huawei ST310-S1 دارای ابعاد 136 در 29 میلی‌متر با  وزن 270 گرم است و قاب رویی آن پوشیده شده از پارچه می باشد. ظاهر این هارد درایو چیزی مشابه  یک شارژر رومیزی به نظر می رسد ،‌اما در اصل یک درایو ذخیره سازی 1 ترابایتی است و نحوی طراحی شده تا به دو صورت خودکار و دستی، از گوشی شما بکاپ گیری کند. شما همچنین می‌توانید یک شارژر 5V2A یا شارژر پرسرعت 5V4.5A هواوی را نیز به آن متصل نموده  و گوشی‌تان را با هارد درایو 1 ترابایتی هواوی شارژ‌نمایید؛ اما  توجه داشته باشید که این دیوایس قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 وات هواوی نخواهد بود.

لازم به ذکر است که استفاده از این هارد در عمل محدود می باشد چرا که این محصول به خاطر پشتیبانی گیری محلی از داده‌ها طراحی شده  و عملکرد آن به صورت یکپارچه همراه با شارژ گوشی شما انجام می‌شود که می‌توانتد پکیج کاملی از امکانات را به ارمغان بیاورد. به صورت نمونه، اگر بکاپ اتوماتیک را برای تصاویر گوشی خود به کار بگیرید ممکن است عملکرد این دیوایس مناسب باشد ، اما در بکاپ گیری از اسناد و فایل‌های چندرسانه‌ای، تفاوت چندانی با دیگر هارد درایو‌های بازار ندارد.

نکته مهم دیگر این است که Huawei ST310-S1 تنها از خانواده میت 20 پشتیبانی می‌کنند. هواوی بر این باور است که در آینده پشتیبانی از دیوایس‌های بیشتری به این هارد درایو افزوده خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.