پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هوآوی از میت‌بوک جدید خود با اسنپدراگون ۸۵۰ و پشتیبانی از ویندوز ۱۰ رونمایی کرد

دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

هوآوی از میت‌بوک جدید خود با اسنپدراگون ۸۵۰ و پشتیبانی از ویندوز ۱۰ رونمایی کرد

کمپانی هوآوی طی کنفرانس مطبوعاتی خود در شانگهای بی‌سر و صدا از لپ‌تاپ جدید میت‌بوک خود رونمایی کرد. MateBook E نسخه 2019 معروف به  2 در 1 است که مجهز به  سیستم عامل ویندوز 10 خواهد بود. بزرگترین تغییر این محصول در مقایسه با نسل قبلی خود که سال گذشته معرفی شده بود را می توان بهره مند از پردازنده اسنپدراگون 850 کوالکام دانست که در واقع این پردازنده نسخه ای از اسنپدراگون 845 می باشد که جهت استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 بهبود یافته است.

از نظر مشخصات این لپ‌تاپ تا حدی شبیه به نسل قبلی خود به نظر می‌رسد. MateBook E از  یک صفحه نمایش 12 اینچی QHD با نسبت ابعاد 3:2 بهره می برد. می توان گفت MateBook E دستگاهی مابین آیپد پرو و سرفیس مایکروسافت می باشد که هم می‌توان از آن به عنوان یک تبلت و هم به عنوان یک کامپیوتر بهره مند گردید. میت‌بوک ای به لطف چیپست اسنپدراگون 850  از اتصال همیشگی LTE بهره مند گردیده است و این امکان، آن را به اولین کامپیوتر هوآوی با اتصال دائمی تبدیل نموده است. همچنین این محصول مجهز به eSIM می باشد و در لبه خود از حسگر اثر انگشت نیز بهره می برد.

MateBook E مجهز به  یک کیبورد فیزیکی که قابلیت جدا شدن را نیز دارد می باشد ، اما ظاهرا این کیبورد فاقد  backlit یا نور پس‌زمینه برای کلیدهای می باشد. همچنین MateBook E از قلم M-Pen  نیز پشتیبانی کرده و به 2048 سطح فشار حساس می باشد.

MateBook E در  دو مدل 4  گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود که هوآوی MateBook E جدید خود را در بازار چین با قیمت حدود  3999 یوان (595 دلار) برای نسخه 4+128 عرضه  نماید. همچنین گفته می شود که دستگاه 2 در 1 جدید این شرکت به بازارهای غربی نیز ارسال خواهد شد.

اما در خصوص قیمت و زمان  عرضه  خبر دقیقی منتشر نشده است . و هنوز مشخص نیست که آیا خرید کامپیوتری با اسنپدراگون 850 ارزش این هزینه را خواهد داشت یا خیر. همچنین به غیر از عمر باتری طولانی مدت، ظاهرا در این دستگاه‌ها با محدودیت نصب برنامه‌هایی 64 بیتی  و ... نیز روبه‌رو خواهیم بود که باید دید کمپانی هواوی چه راهکاری برای رفع این محدودیت در نظر گرفته است .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.