پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هدفون جدید JBuds Mini TWS آنقدر کوچک است که در دسته کلید شما قرار می گیرد

پنج شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴

هدفون جدید JBuds Mini TWS آنقدر کوچک است که در دسته کلید شما قرار می گیرد

JLab به تازگی جدیدترین هدفون JBuds Mini TWS خود را عرضه کرده است. JLab مدت‌ هاست که هدفون‌ های بی‌ سیم تولید می‌ کند و به خاطر تولید هدفون‌ های مقرون‌به‌صرفه و البته کوچک، مشهور است. اما JBuds Mini جدید کوچکترین هدفون بی سیم آنهاست که در یک جعبه شارژ کوچک عرضه می‌شود و می‌ توانید بدون مزاحمت آن را به کلیدهای خود متصل کنید. بیایید ببینیم که این هدفون جدید چه چیزی برای ارائه دارد.

هدفون JBuds Mini TWS

مشخصات هدفون JBuds Mini TWS

JBuds Mini فوق‌ العاده کوچک است، 30 درصد کوچک‌ تر از JLab Go Air Pop، که در حال حاضر بسیار کوچک است. کیف شارژ حتی دارای یک حلقه پارچه ای برای اتصال آن به یک جا کلیدی است، بنابراین می توانید همیشه هدفون های بی سیم خود را همراه خود داشته باشید. کل بسته به اندازه یک جا کلیدی بی سیم خودرو است.

وزن هر هدفون فقط 3.3 گرم و وزن بدنه 18.5 گرم است. اما با وجود اندازه آنها، عمر باتری را به خطر نمی اندازند. هر هدفون دارای یک باتری 25 میلی آمپر ساعتی است که بیش از 5 ساعت پخش را ارائه می دهد و کیف دارای یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی است که می تواند 15 ساعت پخش اضافی را ارائه دهد. JBuds Mini از باتری‌ های لیتیوم پلیمری با چگالی بالا استفاده می‌ کند که به آن‌ ها اجازه می‌ دهد تا انرژی زیادی را در یک فضای کوچک قرار دهند.

هدفون JBuds Mini TWS

به همین ترتیب، این هدفون تمام ویژگی‌ هایی را که از یک هدفون بی‌ سیم مدرن انتظار دارید، ارائه می‌ کنند. همچنی دارای پشتیبانی از جفت سریع Google، مقاومت IP55 در برابر تعریق و گرد و غبار و اتصال چند نقطه ای هستند. حتی می توانید از هر یک از هدفون ها به طور مستقل استفاده کنید.

هدفون‌ ها همچنین حساس به لمس هستند و به شما امکان می‌ دهند صدا را مکث و از سرگیری کنید، به تماس‌ ها پاسخ دهید، تنظیمات Be Aware را فعال کنید یا تنظیمات EQ را تغییر دهید. همچنین می توانید کنترل های لمسی و تنظیمات EQ را با استفاده از برنامه JLab سفارشی کنید. JBuds Mini دارای سه اندازه مختلف گوش ژله ای است که به شما کمک می کند تا یک تناسب ایمن داشته باشید.

هدفون JBuds Mini TWS

قیمت و زمان در دسترس بودن

JBuds Mini، کوچک‌ ترین هدفون بی‌ سیم واقعی JLab، از اول سپتامبر 2023 در وب‌سایت سازنده و همچنین در سایت های فروش آنلاین در دسترس خواهد بود. این هدفون در رنگ‌ های نعنایی، مریم گلی، صورتی، آبی و مشکی عرضه می‌ شوند. قیمت جی باندز مینی 40 دلار است و با یک گارانتی استاندارد دو ساله ارائه می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.