پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی Y۱۷ از ویوو با دوربین سه‌گانه و باتری غول پیکر

پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی Y۱۷ از ویوو با دوربین سه‌گانه و باتری غول پیکر

پس از شایعات فراوان شرکت ویوو سرانجام از محصول جدید میان‌رده خود Y17 در کشور هند رونمایی کرد. در ادامه به معرفی مختصر این محصول ویوو خواهیم پرداخت.

شرکت ویوو گواهینامه ساخت گوشی جدید سری Y خود را از کشور  چین دریافت کرد و توانست گوشیY17 ویوو را معرفی نماید. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 6.35 اینچی IPS، Halo FullView با نسبت ابعاد 19.3:9 و نسبت نمایشگر به بدنه 89 درصد و با بهره مندی از کیفیت رزولوشن 1544x720 پیکسل (HD+) می باشد.

در ادامه باید گفت ویوو برای این محصول جدید خود از پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P35 مدیاتک با معماری 12 نانومتری همراه با بهره مندی از پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا حداکثر  256 گیگابایت بهره برده است . همچنین ویوو برای گوشی Y17 از سیستم عامل اندروید 9 پای است که با رابط کاربری مخصوص ویوو، یعنی Funtouch OS شخصی‌سازی شده است و از  حالت اختصاصی بازی Ultra Game Mode نیز بهره می برد.

Y17  ویوو در قاب پشتی خود مجهز به دوربین سه‌گانه‌ قدرتمند خواهد بود که از 3 دوربین با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با فلش LED و گشادگی دیافراگم f/2.2، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (گستره دید 120 درجه) و سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان بهره می برد. همچنین Y17  مجهز به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قدرتمند است.

از سایر قابلیت ها و امکانات این گوشی می توان به بهره مندی از  سنسور اثر انگشت قوی که در قاب پشتی تعبیه شده است، امکان اتصال با Dual 4G VoLTE، وایفای 11 ac، بلوتوث 5.0 و بهره مندی از باتری قدرتمند و غول پیکر 5000 میلی آمپرساعتی همراه با یک شارژ 18 واتی با فناوری شارژ سریع Dual-Engine اشاره نمود.

ویوو Y17 در ابعاد 43x 76.77x8.92 میلیمتر و وزنی 190 گرمی در رنگ‌های آبی و بنفش  رنگ آمیزی به زودی عرضه خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.